Capitolul 67

302 13 1
                                    

-Evie?
O întreb și se întoarce spre mine și întreabă:
- Sunt însărcinată a doua oară?
Întreabă și doctorul spune:
- Da!Ești in a 4 luna,nu se prea vede sarcina,la Edward s-au văzut în primele două luni,cred că și în prima lună s-au văzut mai tare.
-Ce va fi?
Întreb și ne întoarcem spre doctor.
- Vreți să aflați acum?
- da!
Spun eu cu Evie deodată și ne întoarcem spre doctor și așteptăm să spună:
- Este fata
Mă întorc spre Evie și zâmbesc.
-Va las singuri.
Spune și iese din cabinet.
- Vom avea al doilea copil,Evie.
Spun și mă.duc spre ea.
-De aceea m-am simțit rău în ultimele luni,deja sunt in a 4 luna?De ce nu am aflat mai repede?
Spune si se uită în jos și îi ridic bărbia și ne uitam unul la altul.
- O să fie totul frumos de acum încolo,Edward va avea o soră,vom fii părinți din no..
Nu mă lăsa să continuu pentru că spune:
- Te iubesc Lucas!
- Și eu te iubesc regina mea.
Spun și ne sărutăm scurt și spun:
- Hai să mergem la.ceilalti, le vom spune acasă vestea sau cand?
O întreb și se întoarce spre mine și spune:
-Acasa ar fii mai bine .

***

Când ne întoarcem cu toți acasă ,Edward vine la noi și îl iau în brațe și după îl las jos și merge la Evie.Mă uit la Evie în legătură să le spunem și dă din cap că nu încă.
-Ești bine Evie?întreabă mama și ne întoarcem spre ei și ea răspunde:
-Da,de la oboseală am fost așa.
Mama aprobă din cap și după eu cu Evie și Edward urcam la etaj dar primesc un email și spun:
- Voi mergeți în camera , eu trebuie sa răspund la niște emailuri.
Mă uit spre Evie și ea aprobă din cap și vrea să plece impreună cu Edward dar spun:
- Edward nu vrei să vi cu mine?
El aprobă din cap și îi fac cu ochiul la Evie și mergem spre biroul meu.

Din perspectiva lui Evie:
A trecut aproximativ o lună doar.
Amelia este în a 6 lună de sarcină iar eu in a 5 , la Amelia nu se vede deloc și nici mie dar cred că ar trebui să le zicem acum vestea,nu o sa mai pot să îmi ascund sarcina.
Ma întorc spre Lucas care inca dormea și da să se trezească și se uită direct la mine.
-Neata iubito!
Spune și mă sărută scurt și își pune mana pe sarcină și o sărută.
- Vreau să le spunem astăzi,nu mai pot să o ascund super mult.
El aprobă din cap că bine și ne ridicăm din pat iar după ce ne-am schimbat de haine ieșim din dormitor și mergem în living.
Doar tata și mama lui Lucas erau acolo.
- Mama,tata...
Spune Lucas și ei se întorc spre noi și se uită puțin confuzi.
- S-a întâmplat ceva?
Întreabă mama lui Lucas iar noi dam din cap că nu.
- Sunt însărcinată.
Spun dintr-o dată după multă liniște și ei se ridică de pe canapea și ne îmbrățișează și ne felicită!
- mă bucur că vom avea încă un nepot , sperăm să fie fetiță!
Spune tatăl lui Lucas iar noi ne uitam spre ei și spunem deodată.
- Este fata.
Ei zâmbesc și noi la fel și atunci intra Matthew care este c-am obosit după fața lui,cum nu prea ar fii dormit toată noaptea.
E greu sa fii părinte ,iar până se va obișnui că copilul plânge noapte și de vreo 10 ori pe noapte .
- S-a întâmplat ceva?
Spune și mama lui Lucas spune repede:
- Vom avea înca o nepoată.
Se utia puțin confuz și se uită la Lucas și apoi la mine.
- Pe bune? Felicitări!!
Spune și ne îmbrățișează.
- Archie și Tessa nu au de gând să facă unul?
Spune Matthew după ceva timp și chiar atunci apar ei.
- Sunteți foarte matinali!
Spune Matthew in timp ce se așează pe canapea destul de somnoros și noi surâdem.
- Bună dimineața!Ce faceți?
Spune Archie care intra vesel în living.
- Avem o veste și pentru voi!
Spune Lucas și se uită amândoi spre noi confuzi.
- Vom fii părinți a doua oară!
Spun eu cu Lucas deodată și Tessa vine la mine și mă îmbrățișează și spune:
- mă bucur pentru voi,ce va fii?Și in cat timp ești?
- Sunt in a 5 lună și va fii fata.
- Mă bucur pentru voi, felicitări!
Spune Archie și îi zâmbim la amândoi.
Eram foarte fericiți,vom fii a doua oară părinți.
- Voi când faceți unul?
-Uite,de asta am venit astăzi.
Spune Archie și ne uitam puțin confuzi la ei.
- am aflat ieri că sunt însărcinată.
Spune Tessa și suntem foarte fericiți pentru ei,ii felicitam și eu cu Tessa ne retragem pe canapea împreună cu mama lui Lucas și băieții pe altă canapea.
- E obositor ca părinte.
Spune Matthew care chiar este.
- Nu a fost așa de greu cu Edward,cred că doar odată m-am trezit pe noapte
Spun spre el și Lucas continua:
-De doua ori,odată tu,odată eu și nouă ne-a fost ușor.
- tot plânge și Haven e obosită deja ,mă trezesc și eu înainte să o fata Haven dar suntem obosiți.
- Nu ați vrea să stăm noi cu Sarah?
Întreabă mama lui Lucas și Matthew se întoarce spre ea.
- Ați putea pentru o zi?
- Da,am mai avut grija de nepoți.
Spune în timp ce surâde și se uită la noi.
- Hai să îi spunem vestea și lui tata.
Spun spre Lucas și el aprobă din cap și ieșim din living.

***
Pot zice că totul pare diferit de toți anii.
Edward are 5 ani, fetița noastră ,Isadora are doar un an și este atât de frumoasă,parul brunet,ochii căprui,este foarte frumoasa,la fel cum este și Edward.
Zoe și Owen se gândesc să mai aibă încă un copil,ceea ce înseamnă că se va întâmpla.
Archie și Tessa sunt părinți pentru prima data ,a unei fetițe,de o luna pe care o cheamă Beatrix și este și atât de frumoasă, Seamănă mai mult pe Archie din cate am văzut dar și pe Tessa,iar Amelia și Nicholas au un băiat,pe nume Louise,la fel seamănă cu Nicholas ,mai ales la stare și la tot ceea ce înseamnă Nicholas dar și pe Amelia desigur,are 1 an și 1 luna ,este cu o luna mai mare decât Isadora noastră.
Totul s-a aranjat perfect,am familia la care am tot visat și la prietenii pe care i-am vrut mereu.
Chiar s-au întâmplat destul de multe in ultimii 5 anii..
Aceasta a fost povestea noastră și sper că vi-a plăcut despre iubirea izbucnită între noi.
Noi am fost Evie și Lucas și va mulțumim că ne-ați citit povestea..

C-am acesta este sfârșitul cărții,poate C-am direct probabil ,dar sper că vi-a plăcut cartea , că va atras ,în următoarea săptămână va apărea noua carte care va avea acțiune și pe care cred că o să o adorați,va dau doar un indiciu,daca vi-a plăcut tematica din cartea:"Doctor dar mafiot" atunci o sa va placa și nouă carte:)).
Va mulțumesc că ați citit cartea și sper sa nu fie ciudata încheierea..

Regele din Belgravia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum