Au mai trecut câteva zile de când am aflat,dar și acum îmi este puțin rău.
Nu le-am spus la restul că sunt însărcinată,încă nu vreau să afle ,vreau să fie o surpriză.
Se deschide ușa și o văd pe Tessa.
- Bună Tessa.
- Bună Evie.Am auzit că te-ai simțit rău,cum ești?
- Am..bine acum , mi-a trecut ușor.
Ne ducem pe terasă și ne așezăm pe scaune.
-Tessa?Pot să întreb cum v-ați cunoscut voi?
- Sigur.Eu sunt din New York,la fel și Zoe,am fost la facultatea de medicina și farmacie.
- Nu ai terminat?
- Nu, acum aș fii fost anul 4 ,iar când m-am întâlnit cu Archie am fost anul 3.Ne-au dus să vedem alte spitale prin state ,dar după aceea au fost chemați în Belavia,primele doua zile ne-am dus la spital,iar după au zis să mai stăm câteva zile ,ne-am cazat la un hotel iar a doua zi ne-au dus pe toți la casa regală pentru că un ghid a vrut să ne prezinte castelul.După ce am ajuns noi ne plimbam prin castel și după l-am văzut pe Archie.
- Da,iar fetele au început să strige nu?
Spun comic și surâde și dă din cap că da Și continuă:
- Da ,așa a fost,doar că eu nu ,dar am făcut contact vizual,iar din cate mi-a povestit Archie,a rugat pe un angajat să ne spună să mai rămânem ,dar acolo la palat.
- Wow, continuă.
- Și într-o seară am ieșit din camera ,voiam să merg să mă plimb afara ,dar când am luat colțul direct in Archie m-am băgat.
Eu surad puțin și la fel și Tessa și continuă:
- Și am auzit câteva voci de fete,cele de dinainte cred că erau pentru că sigur voiau să dea peste Archie și atunci Archie a vrut să nu fie văzut așa că ma luat cu el în camera de lângă,iar de aici am inceput sa ne mai întâlnim din greșeala dar după aceea voia și el.
- Și de când sunteți împreună?
- De vreun an și ceva,dar Zoe după a fost cu Owen,eu cu Zoe nu ne cunoșteam atunci până când a fost împreună cu Owen.
Aprob din cap și mă întreabă:
- Tu cu Lucas?
- Eram in ultimul an ,mai bine zis in ultimele doua luni de facultate,eram la facultatea de avocatura,Lucas și Nicholas au venit la facultate pentru că dorea Lucas să fie liber dar nu aveau numele acestea ,aveau celelalte pronume.
Aproba din cap și continui:
- Și in apartament unde stau,avea lângă mine tot apartamentul său,din coincidență habar n-am cum.Dupa ce a mai trecut puțin timp mai vorbeam cu amândoi când ne vedeam,ne împrietenisem puțin ,am aflat într-o zi cat timp eram pe Teresa că el e prinț și că va fii încoronat cat de curând,de la Theodora,ea era acolo,am intrat peste ei după aceea și el a vrut să îi fiu avocat pentru a reuși să fie încoronat.
- Asta știu.
- Si a trecut ceva timp și a venit ziua încoronării și a reușit să fie încoronat,l-am ajutat,am mai stat doua zile și după aceea am plecat în new York,doar că am avut niste treabă la Los Angeles și acolo m-am îndreptat.Lucas a venit după mine și ma cerut după ce ma găsit.
- Wow,e super minunat și sigur a fost multă tensiune între voi până când ați fost împreună.
Surâd și spun:
- Intre voi doi a fost ca și într-un film.
Râde și râd și eu.
Ce amintiri frumoase avem împreună.Din perspectiva lui Lucas:
A trecut o lună și era seara,eram in dormitor împreună cu Evie.
- Când le spunem?
O întreb și se așează in pat și spune:
- Mai încolo,nici măcar nu mi-a crescut sarcina așa mult.
Spune comică și mă duc lângă ea.
O sărut pe frunte și după pun mâna pe burtică.
Zâmbesc și spun:
- Sigur este băiat.
- Sigur e fată,iar tu vrei sa fie băiat să fie moștenitor nu?
- Și asta dar sa fie fratele mare și protectiv.
O iau în brațe și spun:
- Nu ai nevoie de ajutor cu firma?Te vad că lucrezi pe laptop pentru ea și dacă ai nevoie de ceva sau ca cineva sa meargă acolo spune.
- Nu știu,mai am ceva de lucru la ea și am pus un anunț pentru angajați,dar probabil o sa am nevoie de ajutor mai încolo,nu o sa pot călători însărcinată.
Ne sărutăm și îl întreb pe Lucas:
- Nu ți-a spus Owen ce vor avea?
- Ba da,fată.
- Ce mă bucur pentru ei ,Zoe e deja luna a 6 ,wow ce a trecut.
Își pune capul pe umărul meu.
- Vino.
Mă ridic și o iau de mână după ce se ridică și ea.
Ieșim din dormitor și ne îndreptăm spre al treilea etaj
- Unde mergem?
- Vei vedea.
Ajungem acolo și ne îndreptăm spre o camera din capătul holului.
Era o ușă mare de culoare neagra.
Deschid ușa și o las să intre ea prima.
Intru și eu și închid ușa și aprind lumina.
Era o camera,mai bine zis un mic muzeu secret putem zice,pentru că doar noi din familie știm de el pentru că aici sunt săbile noastre de pe vremea stră-stră-stră bunicului tatei.
Erau toate,coroanele ,dar nu cele din prezent ,acelea le ținem în alt loc la fel și bijuteriile le ținem în alt loc ,dar aici sunt coroanele vechi pe care nu le-a mai văzut nimeni de când au fost purtate ultima oară.
Tata,bunicul,Matthew și eu avem acces la această cameră pentru că nu trebuie să aibă nimeni cheia pentru că sunt destul de prețioase.
Săbile și coronale sunt in vitrine iar în mijloc scrie informații,anul,cui îi aparține.
Evie se uită la toate și eu mă îndrept spre vitrina mea.
- Nu m-am mai atins de aceasta sabie de la vârsta de 14 ani ,iar acum vreau să ne uitam amândoi la ea.
Ridic capacul și îl las jos și după iau sabia în mâini și Evie se uită la ea.
Caut locul dar nu știu unde ar trebui să caut ,nu ne spune unde scrie pentru a nu ne uita dinainte.
La mânerul sabiei este o insignă, un vultur ,care este specific steagului ,al țării.
Îl iau și văd că acolo este scris numele meu.
Evie se uită și spune:
- Chiar e numele meu acolo?
- Da,ți-am zis că ești aleasa mea.
Spun și mă uit la ea și ne sărutăm scurt.
- Dar de unde ar fii știut că o să ne întâlnim și vom fii împreună?
Ridic din umeri și pun sabia la loc și spun:.
- Si eu am crezut că o să îmi cunosc aleasa cat de curând.
Spun zâmbind și văd că ea zâmbește in timp ce ea continuă să se uite la coroane și la săbii.
- Matthew și Haven sau uitat cumva?
- Habar n-am ,dar până nu se căsătoresc nu au voie să se uite.
- Deci doar noi doi și Owen cu Zoe sau uitat?
Dau din cap că da și ea continuă să se uite și se ținea mână pe burtică.
- Coroana aceasta chiar a aparținut regelui Charles??
- Da,coroana stră bunicului meu
Se mai uita și după spune:
- Nu credeam că o să cunosc vreodată istoria unei monarhii așa de aproape.
- Daca te-ai căsătorit cu un rege normal că vei vedea toată istoria.
Spun zâmbind și o sărut pe frunte și după ieșim din camera și când suntem la etajul 2 o vedem pe mama.
-Unde ați fost la ora asta?
- Am mers să vedem ceva doar.
Spun și mama spune în timp ce merge spre camera:
- Sunteți bine?Va vedem c-am diferiți.
- Suntem bine.
Răspunde Evie și se uită la mine.
- Bine,va urez noapte bună.
Spune mama zâmbind și îi răspundem și noi la fel și mama intra in dormitorul lor și noi ne continuam drumul.
- Mama simte și o să își de-a seama cat de curând .
- Nu vreau să le spunem încă, nu știu cum o să ii spun tatei.
- Va fii totul bine ,îți promit.James a zis că vrea nepoți cat de curând oricum.
Spun comic și Evie mă lovește puțin în umăr din joacă și intrăm în dormitor.
-N-am mai văzut-o pe Leyla de mult ,unde este?
Mă întreabă și îi răspund:
- Ii place să călătorească și probabil acum este acasă ,o să vina să ne vadă cât de curând sunt sigur.
Ne așezăm în pat și spun:
- Am auzit ceva că Wiliam are ceva iubita.
- Serios?De când oare?
- Din câte am auzit de la Nicholas,pentru că la auzit vorbind,face 1 an împreună.
- Înseamnă că este c-am totul în ordine .
- da și sperăm.
- Faza cu Maddy și Sam mă face să stau și acum pe gând.
- Nu ai de ce,Sam nu a simțit nimic pentru ea ,a făcut să pară asta pentru a putea să o facă să se arate cine e cu adevărat.
- Știu.A,mâine vine o verișoară apropriata din partea tatei ,să mă vadă.
- Bine.
O sărut pe frunte și stingem lumina și ne culcăm.
CITEȘTI
Regele din Belgravia
RomanceEl este Lucas,un bărbat puternic,frumos,admirat de toți din regat,care urmează să devină rege,doar că trebuie să își aleagă o soție.El are o nuntă aranjată cu o ducesă dar o întâlnește pe Evie. Evie este avocata lui, îl ajută să fie puternic contra...