הארי לקח את לואי לביתו; זה היה עשרים דקות הליכה, ולואי שתק כל עשרים הדקות. הארי החזיק את ידו בחוזקה, לחץ אותה כל זמן קצר.
ברגע שהגיעו לביתו הארי פתח את הדלת עבורם והכניס את לואי במהירות, נעל את הדלת מאחוריהם.
״רוצה להתקלח?״ שאל הארי בזמן שעזר ללואי להוריד את המעיל שלו, לואי חשב כמה שניות לפני שהנהן בראשו בשקט, בתקווה שהמקלחת תעזור לו להרגיש טוב יותר.
הארי פשט את המעיל שלו, ״רוצה שאצטרף אליך?״ הוא לא ניסה להשיג שום דבר מלואי, הוא פשוט הרגיש כאילו להשאיר את לואי לבד עם המחשבות שלו יהיה רעיון קצת רע. הוא אחז בידו של לואי לאחר שלואי הנהן בחיוב להצעתו, ולקח אותו למעלה.
הוא הלך להביא לשניהם בגדים ומגבות נקיים, לפני שנכנס לשירותים וסגר את הדלת. הוא הוריד את בגדיו לפני שעזר ללואי לצאת מבגדיו, הושיב אותו על מושב האסלה הסגור כדי להוריד את התותבת שלו. הוא השאיר את הבוקסר שלהם על האסלה הסגורה, פנה למקלחת כדי לפתוח את הזרם ולתת לו להתחמם. זה היה לא נוח להתקלח בבוקסרים שלו, אבל הוא ידע שלואי לא ירגיש בנוח להתקלח איתו עירום לגמרי.
ברגע שהמים היו חמים מספיק הוא תמך במשקלו של לואי ועזר לו להיכנס למקלחת עם זרועותיו סביב מותניו, והכניס את שניהם מתחת למים הזורמים.
״בוא הנה.״ הארי החזיק אותו קרוב יותר, לואי הצמיד את מצחו אל חזהו ונתן לדמעותיו לזלוג על לחייו, מתערבבות עם המים. הארי יכול היה לראות שהוא שוב בוכה לפי כתפיו הרועדות, הוא קירב אותו ושפשף את גבו.
״אתה בסדר אהוב. אני ממש כאן.״ הארי השתיק אותו, נישק את ראשו לפני שהושיט את ידו אל בקבוק השמפו שלו. ״תחזיק אותי.״ הוא אמר, לואי הידק את זרועותיו סביב האמצע של הארי כשהארי שטף בעדינות את שיערו, כריות אצבעות מעסו את קרקפתו. הוא שטף את שיערו מהשמפו לפני ששטף את השיער שלו, תפס את הסבון והליפה. הוא שטף את גופו של לואי ושפשף את ידיו עליו כדי לשטוף את הסבון, והביא את זרועותיו לכרוך אותו שוב. ״בוא נצא.״
הוא כיבה את המים והושיט יד למגבת, עטף אותה סביב לואי. הוא הרים אותו והניח אותו על הסמרטוט הרך, והושיב אותו באיטיות על מושב האסלה. הוא תפס את המגבת השנייה וייבש את עצמו בעוד לואי משפשף באיטיות את המגבת על גופו לייבוש.
הארי הוריד במהירות את הבוקסר הרטוב שלו ולבש זוג נקי, ״אני אחכה ליד הדלת שתחליף את הבוקסר שלך, אל תטרח להחזיר את התותבת שלך כי אנחנו נכנסים ישר למיטה.״ הוא אמר, לואי הנהן וחיכה שהארי יעזוב ויסגור את הדלת מאחוריו לפני שהוא נתמך על הדלפק, מוריד את הבוקסר לאט. הוא התייבש עוד קצת לפני שלבש זוג בוקסר נקי, לפני שהארי דפק בעדינות, ״סיימת, אהוב?״
YOU ARE READING
Soul Surfer {l.s}- Hebrew
Fanfictionמתורגם- מעל ל 310 אלף צפיות :) לואי אוהב לגלוש, הוא באמת אוהב, עד שהוא כבר לא. כשהיה בן שמונה עשרה הוא הותקף על ידי כריש, מה שגרם לו לאבד את רגלו. מאז הוא מפחד ממים; הוא לא גולש יותר, או מתקרב לים, בלי בריכות בשבילו, לעזאזל, אפילו אמבטיות מפחידות או...