פרק 5

301 32 16
                                    

לואי היה באמצע משמרת במסעדה, התבדח עם שרה וקלייר. הוא לא סיפר לאף אחד על הנשיקה שלו עם הארי, הם החליטו לשמור את זה לעצמם עד שהדברים יהפכו רציניים.

הוא סיים לנקות כמה שולחנות ולקח את המגב חזרה לדלפק, כאשר דלת החנות נפתחה והארי נכנס עם נייל. לואי לא יכול היה שלא להסמיק רק כשראה אותו.

השניים בירכו את שרה שהייתה הכי קרובה אליהם, הארי יצר קשר עין עם לואי ושלח לו קריצה מהירה לפני שפנה לברך את קלייר. לואי ניגש אליהם ונתן לנייל חיבוק לפני שפנה להארי, הלחיים ורודות.

הארי חייך אליו ומשך אותו לחיבוק, לואי כרך סביבו את זרועותיו וחייך כשהריח שלו הגיע לאפו. הם נסוגו לאחור עם חיוכים על פניהם, הארי לקח את ידו ולקח אותו הצידה.

״אתה בסדר?״ הארי שאל, לואי הינהן, ״כן. אתה?״

״אני בסדר. אני- רציתי לשאול אותך משהו.״ הארי אמר לפני שחייך, ״אבל אני אשאל אותך מאוחר יותר.״

לואי יילל ותפס את זרועו של הארי כשעמד ללכת משם, ״לא, תגיד לי.״

״אני אשאל אחר כך.״

״שלא תעז להשאיר אותי תלוי.״ לואי הפנה אליו אצבע, הארי לקח את ידו הקטנה, ״מאוחר יותר.״ הוא קרץ ונישק את אצבעו לפני שהתרחק.

לואי כיווץ את שפתיו לעצמו בזעף, הוא שנא כשאנשים עשו את זה. אומרים לו שהם צריכים להגיד לו משהו ואז דוחים את זה. להארי היה מזל שלואי חיבב אותו או שהוא היה קירח.

~~~

לואי סיים את המשמרת שלו ונכנס למכוניתו, בנסיעה למקום שלו. הוא לא יכול היה להפסיק לחשוב על מה שהארי רצה לשאול אותו.

הוא החנה את מכוניתו מחוץ למתחם הדירות שלו ויצא החוצה, מצחקק כשראה את הארי עומד ממש מחוץ לכניסה.

הארי חייך אליו כשהתקרב אליו, ״שלום לך.״

״היי, הלכת לאיבוד בדרך הביתה?״ לואי שאל בחיוך, הארי צחק, ״אפשר להגיד את זה.״

כשלואי היה מספיק קרוב הארי תפס אותו במותניו והרים אותו על המדרגות כדי שהם יהיו באותה גובה העיניים. לואי חייך והחזיק את הזרוע של הארי.

״אז, אתה יודע איך רציתי לשאול אותך משהו היום?״

״ברור שאני זוכר, אני שונא שמשאירים אותי תלוי.״ לואי גלגל את עיניו, הארי עיקם את אפו. ״טוב, אני אה, רציתי לשאול, אם- האם אתה...״

Soul Surfer {l.s}- Hebrew Where stories live. Discover now