״אנחנו יוצאים לסרט הלילה.״ מיץ' אמר ללואי, ״כלומר, בינתיים זה רק אני, שרה, הארי וזאין, אבל אתה צריך לבוא גם.״
״במה אתם צופים?״ שאל לואי והתכופף לנקות מתחת לשולחן עם המטאטא שהחזיק.
״יש סרט חדש של ג'ייסון סטאת'ם בשם המג, שמעת עליו?״
״אה, לא, על מה זה?״ שאל לואי.
״משהו עם כריש גדול מאוד, נראה ממש טוב.״ אמר מיץ', לא מתגעגע לאופן שבו לואי קפא וגופו התקשה.
״לואי, תשחה! אל תסתכל אחורה!״
״לא! לעזאזל, תיזה-!״
״היי, אתה בסדר?״ מיץ' הניח את ידו על כתפו של לואי, לואי קפץ משם, ״כ-כן. אני מצטער אבל אני לא בא.״
מיץ' הינהן, ״בסדר. אם תשנה את דעתך תודיע לי.״
לואי הנהן והסתלק, הוא הניח את המטאטא והלך לחדר העובדים. הוא התיישב וכיסה את פניו בידיו, נשם נשימה עמוקה כדי להרגיע את עצמו.
הוא שנא עד כמה התקרית השפיעה על חייו. הוא רצה לצאת לקולנוע עם חבריו, אבל הוא ידע שלא יוכל לשבת בתיאטרון יותר משלוש דקות. הוא רצה ללכת למסיבות בריכה ולחוף הים, אבל הוא ידע שהוא לא יכול. הוא לא הצליח להביא את עצמו.
הוא נרגע וקם, חוזר אל המטאטא שהניח כדי לסיים לנקות את הרצפה.
~~~
לואי החנה את רכבו מחוץ למתחם דירותיו, תפס את חפציו ויצא מהמכונית. הוא הגיע לחזית וחייך כשראה את הארי, כולו לבוש רגיל.
הארי חייך אליו כשראה אותו. כאשר לואי הגיע אל הארי הוא כרך את זרועותיו סביב האמצע שלו, נשען על קצות אצבעותיו כדי להגיע ללחי שלו, ״היי, מה אתה עושה כאן?״
״אנחנו יוצאים לסרט, באנו לשאול אם אתה רוצה להצטרף אלינו.״ הארי חייך לעברו כשידיו מונחות על מותניו של לואי. הוא קימט את מצחו כשהרגיש את לואי נמתח ומתרחק ממנו באיטיות.
״א-אה, לא. אני לא בא, סליחה.״ לואי הניד בראשו ולקח צעד אחורה, הארי נאנח, ״זה רק סרט, לוּ. בבקשה?״
״אמרתי לא. לא אומר לא. אני לא הולך.״ אמר לואי, כמעט בהתגוננות. הארי באמת היה מודאג.
״אבל למה? יש משהו לא בסדר בסרט? אתה אפילו לא צפית בזה.״
״אני גם לא רוצה לצפות בזה.״ לואי לקח כמה צעדים אחורה, עיניים מתמלאות לאט בדמעות. ״אתה לא יכול להכריח אותי. אתה לא יכול. אני ל-לא הולך. א-אני לא.״ הוא הניד בראשו וצעד במעלה המדרגות אל פתח המתחם, דמעה זולגת על לחיו.
YOU ARE READING
Soul Surfer {l.s}- Hebrew
Fiksi Penggemarמתורגם- מעל ל 310 אלף צפיות :) לואי אוהב לגלוש, הוא באמת אוהב, עד שהוא כבר לא. כשהיה בן שמונה עשרה הוא הותקף על ידי כריש, מה שגרם לו לאבד את רגלו. מאז הוא מפחד ממים; הוא לא גולש יותר, או מתקרב לים, בלי בריכות בשבילו, לעזאזל, אפילו אמבטיות מפחידות או...