פרק 2

265 35 24
                                    

במוצאי שבת, לואי יצא טרי מהמקלחת, לבוש ומוכן לצאת לדרך. הוא ישב בסלון על הספה, מחכה לטקסט של הארי. הוא היה די לחוץ לצאת עם החבר'ה האלה; בטח, הם ידידותיים והכל, אבל הוא פשוט מרגיש ממש מנותק. וכך, הוא אמר לעצמו שילך לקצת, אולי שעה, ואם הדברים לא ילכו כשורה הוא פשוט יקרא לזה לילה וישחרר את עצמו.

עד מהרה הוא קיבל הודעת טקסט מהארי שהם נמצאים במרחק חמש דקות, הוא קם מהספה ותפס את כספו ואת מפתחות הבית, עזב את הדירה ונעל את הדלת מאחוריו. הוא ניגש למעלית ולחץ על כפתור הקרקע, שכן דירתו הייתה בקומה השלישית.

הוא יצא מהמעלית ויצא מהבניין, עומד ליד הכביש בקושי עשר שניות לפני שרינג' רובר שחור נסע ברחוב וחנה ממש מולו. דלת הנהג נפתחה והארי יצא, מחייך, ״היי לואי.״

״היי.״ לואי חייך בחזרה, מסמיק כשהארי פתח לו את דלת הנוסע, ״אני מקיים את ההבטחות שלי.״ הוא אמר בקריצה, לואי ציחקק ונכנס למכונית במעט מאבק, מכיוון שהוא נאלץ להרים את עצמו ולרגל המלאכותית שלו די לא הצליחה.

הארי סגר את דלת המכונית כשלואי ישב, לואי פנה לחלק האחורי של המכונית, שם ישבו מיטש, שרה ובחור אחר. ״היי חבר 'ה.״ לואי אמר בחיוך, מיטש ושרה חייכו בחזרה כשהארי נכנס למכונית.

״לואי, זה נייל, אחד מהחברים שלנו. נייל, זה לואי הוא חדש ובחור נהדר.״ מיץ' הציג אותם, נייל חייך, ״היי חבר.״

״היי.״ לואי חייך, ״אירי?״

״כן, זה ברור?״ נייל ציחקק.

לואי הינהן, ״המבטא שלך מסגיר אותך.״

הארי חייך כשהקשיב לשיחתם, הוא מאוד אהב את המבטא הרך של לואי, ואיך שהוא יצא חזק על מילים מסוימות.

״ליאם הרגע שלח לי הודעה שהוא, זאין, קלייר ואדם שם, הם קיבלו את השולחן שלנו וחיכו לנו בפנים, השולחן הוא זה מימין ליד העציצים.״ אמרה שרה, הארי הנהן.

״טוב, זה השולחן הטוב יותר. פחדתי שיתנו לנו את השולחן משמאל ליד השירותים.״ הוא ציחקק קצת.

״קדימה H, כולם אוהבים אותך בבר הזה, אני מתערב שגארד הקצה בכוונה את השולחן הזה כשהתקשרת.״ נייל טפח על כתפו, הארי צחק בשקט אבל לא העיר.

״תן לו קעקוע בחצי מחיר בפעם הבאה, בסדר?״ מיץ' צבט את לחיו, הארי הרחיק את ידו, ״אוי, אני נוהג.״

״אה, מה קרה להארי 'שום דבר לא מציק לי' סטיילס, אה?״ שרה גיחכה ותקעה אצבע בצלעותיו, מה שהארי לא הגיב אבל עדיין ציחקק, ״תעשה מה שלא יהיה רק ​​לא כשאני נוהג.״

Soul Surfer {l.s}- Hebrew Where stories live. Discover now