Okulum evime uzak olduğu için aileminde desteği ile yurtta kalıyordum.Gerçekten güzel eğlenceli ve düzenli bir hayatım vardı birde arkadaşlarım; Züleyha,- bazen zülüş diyorum - melek, Aslı , Damla, Havin ve sueda.
Hepsini çok seviyorum ama okulda sınav dönemindeyiz. 11. Sınıf olup ders çalışmaya yeni yeni başladım.Bu sabah 8.15'te başlayacak derse 5'te uyandım ,okula 5 dakikada vardığımdan 8 de yurttan çıkıyorum .
Ben erken diye ve her zaman mideme düşkün olduğum için kendime enfes bir kahvaltı hazırladım ardından çantamı yemekle doldurdum birkaç arkadaşımla aynı odada kalıyorum sueda, damla, Züleyha ve ben aynı oradayız odada iki tane ranza ve 4 tane çalışma masası ile dolap var.
Kahvaltımı yaptım ama yinede çantama bir sandviç bir 1.5 litrelik su ve bir sefer tası dolusu yemek koydum, ne yapayım canım acıkıyorum.
Saat 7 de diğerleride kalktı, damla her sabah yaptığı gibi geldi bir yanağıma bir öpücük konudurdu bende ona öpücük attım, sözsüz bir selamlaşmaydı. Daha sonra minnoş bir zülüş indi ranzadan, sabah kalkinca tavşandan farksız oluyor bide her sabah ya havuç ya salatalık yiyiyor tam bir tavşan. Sonrada sueda geldi yine ruhsuz bir şekildeydi siyah gecelikleri ni çıkartıp okul üniforması giydi bizim yanımıza geldi ve gülümseyip günaydın dedi bu kız hem tatlı, hem güzel, hem soğuk , hemde sıcakkanlı olmayı çok iyi beceriyor.
Beraberce kahvaltımızı yaptık ve yurttan çıktık.Burası büyük bir kampüs olduğu için üniversite, lise, yurt, spor salonu, marketler hatta bir hastane bile var. Buraya küçük bir ilçe desek pek abartmış olmayız açıkçası.
Bu hastanede tıp öğrencileri staj yapıyordu fikrimce. Buraya bazı hastalar getiriliyor bazen büyük doktorlar gelip burda deneyler yapıyordu birçok hastalığa tedavi burada bulundu.
***
Dr. Mehmet endişeyle "Arkadaşlar bu sabah bir ceset getirilde. Vücudunda çeşitli yaralar varmış ama bir gariplik olduğunu, bakmamızda fayda olacağını düşünüp buraya getirmişler." Dedi ve yapacakları testler için hazırlık yapmaya başladı o sırada, Dr. Gülşen "hocam bu ceset bir garip az önce kendi kendine yere düştü ve bir öğrenci kaldırmaya çalışırken cesedin elini hareket ettirdiğini iddia ediyor." Dedi korkmuş bir sesle.
Dr Mehmet "hadi hemen başlayalım" dedi ve eline bir iğne aldı.
Burda bahsedilen ceset aslında kimyasal maddelerin karışması sonucu ortaya çıkan bir zombi gibi bir varlık bu zombi ısırdığı yada zarar verdiği yerde sürekli büyüme olur ve yara kapanmaz bir süre sonra kişi zombiye dönüşmezse kan kaybından ölür.
Aradan 2 saat geçmişti cesedi bir diğer deyişle zombi'yi iyice incelemişlerdi ve kişinin tamamen ölmesine rağmen ve ölümün üstünden günler geçmesine rağmen beyninin küçük bir kısmı hala canlıydı, bu yüzden kendi de canlı olarak kabul edildi ama kalbi ve vücudu çalışmıyor nasıl hala hayatta olduğunu anlayamayan doktorlar yani Metin bey ve birkaç iş arkadaşı ona bazı ilaçlar vererek uyandırmaya çalıştı.
Beyin doktoru prof. Ebrar "verdiğimiz ilaçlar beyninin çalışan kısmını etkileşime geçirerek belki bitkisel hayatta yaşamasını sağlayabiliriz! Ama hala şoktayım nasıl olurda hala beyninin küçükte olsa bir kısmı sağlam?" Diye sordu
Dr. Mehmet "hiç bir fikrim yok ama bulacağım." Dedi kendine inanarak.
Tam o sırada bir hemşire koşarak geldi "hocam! hocam! test sonuçları geldi nasıl oldu bilmiyorum ama bu adam beden olarak tamamen ölü sadece beyni çalışıyor oda düşünmek veya bilinçli hareket için olan bölüm değil yani bu adam aslında ölü!"Labaratuvar da ki herkes çok şaşkın bir şekilde cesedi incelerken ceset birden doğruldu, herkes korkup çığlık atarken ceset yani zombi seslere tepki verip acı bir çığlık attı ardından önüne gelen herkesin vücuduna zarar vermeyi canından önce tutuyormuş gibi saldırmaya başladı.
Burada zombi olan kişi tamamen ölüyor ve beyninin çalışan kısmı uğradığı mutasyonlarla beraber bir şekilde vücudunu hareket ettirebiliyordu.
Zombi labaratuvar daki neredeyse herkesi ısırdı insnlar yaralı bir şekilde de olsa hastaneden çıktı ki buda eninde sonunda donustuklerinde çevresindeki herkese zarar verecekti ayrıca direkt labratuvarda ölen kişiler dönüşüp etraftakilere saldırmaya başlamıştı bile.
Nisa dan
Ders çok sıkıcıydı.kendi kendime "Aha Sueda yatıyo bakam damla gene ders dinliyo ee zülüş heh o ne yapıyo tabi ki gene havuç yiyiyor tam bir tavşik yaa bakayım aslı gene herkese kısa bakışlar atıyor arada gülüyor oyy gülünce ne tatlı resmen sınıfa güneş doğuyor " diye düşünürken bahçeden çığlık sesleri geldi. Herkes o tarafa gidince hoca kızdı ama kendinde gelip baktı her yanı kanlı olan biri var ve önüne çıkan herkesi ısırıyor. Allah'ım sonunda dualarım kabul mu oldu? gerçekten zombiler mi geldi? tüm hayatım boyunca, tüm derslerde bu anın hayalini kurmuştum olley ama şaka bir yana sınıfta hatta okulda herkes endiseliydi sınıfta dilsiz bir kız vardı adı Merve hiç konuşmazdı hatta sesde çıkartmazdı yani "ı-ı hıh Aa" gibi tepkiler de vermiyor. Sınıfta herkes korku ile aşağı bakarken benim ve sueda'nın gözleri heyecan ile parlıyordu-evet biz ikimiz çok değişiğiz- birde Merve çok sakindi sadece dışarı bakıyordu.
Ben hemen çantamı ve bahsettiğim arkadaşlarımı çağırıp sınıfın diğer köşesine gittik bir baraber samimi olduğumuz İrem ve Hatice de geldi onlarda iyi kızlar neyse ben söze girdim " kızlar galiba zombi gibi bişey bunlar biz bu belalar başlamadan okul sığınağına gidelim yada yurda dönelim zaten hiç devamsızlığımız yok birşey kaybetmeyiz"Bikac kişi bana hak verirken okuldan müdür anons etti "öğrenciler ve öğretmenler lütfen güvenli bir yer bulun ve okuldan çıkmayın. Şu an okul içinde bir hastalık var sınıf- lardan ve öğretmenleriniz telefonlarınızı versin. lütfen sakin olun ve değişik davranip heryere vurup saldıran kişileri arkadaşınız bile olsa bırakıp kaçın bu bir acil durum! Lütfen dışarı çıkmayın ve ailelerimize durumu bildirin ama okula gelmemelerini söyleyin hiç zarar görmemiş öğrenciler öğretmenlerin rehberliğinde okuldan çıkabilir lütfen dikkat- AĞAĞAĞAAA"
Müdürün acı çığlığı ile anons sonlandı hepimiz durumun ciddiyetini daha iyi anlamıştık.öğretmen telefonu verir vermez annemi aradım,açtı. konuştum, burdaki durumdan bahsetmedim sadece sesini duymak için aradım ona onu sevdiğimi söyledim ki bunu hep söylemem. Daha hiç bir şey belli değil belkide kuduz olmuş bir öğrencidir ama ben yinede zombi gibi düşündüm onları ve öyle düşünmeye devam edeceğim.
Daha fazla burda durmadım ve elime dolaptaki betminton raketini aldım ve suedaya da verdim iki tane olduğu için diğerlerine veremedim Süeda ve ben diğerlerini koruyacaktır tabi neye karşı koruyacağımızı hala bilmiyorum. birde sınıfta sporcu olan Dilara vardı ama bizimle gelmek istemedi gurupça aşağı indigimizi ve okuldan çıkacağımızı söyledim ama beni pek duyan olamdı ben, sueda, zülüş ,damla ,aslı ,melek ,Havin birde Merve aşağı indik bizden sonra birkaç kişi daha indi ama onları görmedim
hepimiz telefonlarımızı sessize aldık ne olur ne olmaz diye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zombi katliamı
Fantasybir kız yurdundaki zombi salgını ile herkes telaşa kapılır, kendi canı için sevdiklerini ve kardeşlerini feda eder.