7. bölüm

1 1 0
                                    

Hep beraber kantine gidiyorduk yavaş yavaş ve oldukça sessizdik sanki hiç bir şey olmamış gibi hissediyorum. Bazen. 

Bu sefer Tolga ben nesa ve sueda önde gidiyoduk nedeni ne bilmiyorum ama sanki herkes bizi lider gibi kabul etti yada bana oule giliyor.

Kantine geldiğimizde daha önce geldiğimiz gibi ama biraz daha boştu yarde birkaç canlı cesetler yatıyordu, 5 tane falan galiba.

Yavaş yavaş kapıya yaklaştık Tolga herkesin içeri gitmesini tahlikeli buldu ve bazı kişilerin dışarda kalmasını istedi "ya dışardan bir zombi gelirse bizim haberimiz bile olmaz " diyerek birkaç kişiyi dışarda bıraktı.

Bana biraz bilerek bırakmış gibi geldi çünkü dışardakiler gruba daha sonra katılanlardı Elif ,Nesa, mert. Aslında tolganin da dışarda kalması gerekiyor ama şimdi neyse.

Herkes oldukça sessiz bir şekilde içeri girdi ve çantalara elimize gelen herşeyi doldurmaya başladık o kadar sessizdik ama çok uzun sürüyordu haliyle paketler çok ses çıkartıyor ve yavaşça hareket etmemiz gerekiyor, yinede baya bir şey almıştık.

Tolga yavaş yavaş yanıma geldi arkasında sueda da vardı kulağıma eğildi fısıldayarak hatta benim bile zor duyacağım bir şekilde "sizce nesa ve Elif'i gruba almakla iyi mi ettik ?" Diye sordu "bende bu konuda biraz tedirginim onları tanımıyoruz ayrıca buradaki yemek bu kadar kişiye yetmez hadi yetti diyelim ne kadar süre yetecek ?" Dedi sordu sueda.

"bakın bende pek istemiyorum ama eğer onları gruba almazsak bize sorun yaratırlar ya bize kinlenir ve canınızı tehlikeye atarlar yada bize düşman olup bu yaratıklardan başka bir tane deaha tehdit oluştururlar. Yani onları gruba alırsak güvenliğiniz daha iyi olur gibi hiç olmadı onlara bir tuzak kurup öldürür yada zombilerin içine atarız." Dedim ve bence haklıydım

Bu bölüm kısacık ve oldukça sıkıcı oldu biliyorum ama bu gün çok mutluyum bu yüzden bu bölümü de attım yarın bir bölüm daha atıcam.





zombi katliamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin