Gdy zapukałam otworzył mi brunet uśmiechając się. Odwzajemniłam uśmiech i chłopak zaprosił mnie do środka. Dom z zewnątrz wydawał się normalny jednak w środku było pięknie i można tak nazwać na "Bogato".
Chłopak zaprowadził mnie do swojego pokoju. Na ścianach widniały różne plakaty zespołów rockowych. W rogu pokoju stała gitara. Zawsze chciałam się nauczyć grać na gitarze może dzisiaj będzie okazja?
- Ej napijesz się czegoś? - zapytał spokojnym głosem Finn
- Z chęcią wodę.
- Już się robi
Gdy wyszedł miałam okazje porozglądać się po pokoju. Gdy podeszłam do gitary Finn wszedł do pokoju.
- Umiesz grać ?- zapytał.
- Nie, ale chciała bym się nauczyć.
- To jest dzisiaj okazja. -
- Nauczysz mnie?
- No
Po ostatnim słowie wziął gitarę i usiadł na łóżku.
- Siadaj. - wskazał na swoje kolana.
Bez namysłu usiadła. Od razu poczuła jego perfumy oraz jego kosmyki włosów na swojej szyi.
Perspektywa Millie
I jak tu się na uczyć przy kimś takim.
Perspektywa Finna
Czułem jej zapach. Pachniała wanilią. Słyszałem jej ciepły oddech. Zaraz zrobiło mi się gorącą. Muszę szczerze przyznać chyba się w niej zakochałem.
- Nawet o tym nie myśl.. - powiedziała Millie
- O czym
- Przecież czuję dziwkarzu. - zaśmiała się.
- O k####. Skąd wzięłaś tego dziwkarza? - śmiał się.
- Myślisz, że nie słyszałam jak mnie nazywałeś dziwką. - zaczęła się głośno śmiać
- Przepraszam. - zaczął się wygłupiać.
Wygłupialiśmy się jakąś godzinę i obczaliliśmy, że jest 18, że jestem głodna.
- Finn głodna jestem.
- Co ja ci poradzę.
- Poradzisz mi jedzeniem debilu.
- Już robię ci parówki. ( Kiss cam) XD
- Naprawdę to tyle co umiesz zrobić.
- O i jeszcze herbatę.
- To zrób mi herbatę i płatki z mlekiem. Czekam na ciebie w pokoju. - powiedział robiąc cwaną minkę.
Gdy Finn przyniósł Millie jedzonko zjadła i wzięli się za projekt.
Była już 22, ale projekt wyglądał świetnie i są pewni, że dostaną 6.
- Może chcesz zostać u mnie na nockę? - zaproponował.
- No ok a masz dla mnie piżamę?
- Masz moją jakąś koszulkę.
- Dzięki.
- Idę się myć. - powiedział po czym wstał wyjął z szafy piżamę. Wszedł do łazienki i zaczął się myć. Millie włączyła instagrama. Po jakiś 10 min Finn wyszedł z łazienki po czym miną się z Millie, która szła do łazienki. Finn położył się na łóżku i cierpliwie czekał na Millie.
18+
Gdy Millie wyszła z łazienki w samej koszulce i bieliźnie
Perspektywa Finna
Przypływ gorąca i pożądania przeszedł przez moje ciało. Szczerze nigdy tego nie robiłem. Stało się tak nagle wstałem z łóżka i kierowałem się w jej stronę. Jej wyraz twarzy, była ciekawa co zrobię. A ja podszedłem do niej, złapałem ją lekko w talii. Od naszych twarz dzieliło jakieś 5 cm. W końcu to zrobiłem, pocałowałem ją. Jej usta smakowały czereśniami. Coraz mocniej zacząłem się wtapiać w jej usta. Nie przestaliśmy do puki ona nie zaczęła zdejmować mi bluzki. Po czym oboje położyliśmy się na łóżku i zanurzyliśmy się w długim pocałunku. Później zacząłem całować jej szyję ( Cringe, 18+ piszę to na prośbę jednej osoby) a ona zdjęła ze mnie resztę piżamy. Zrobiłem to samo. ( Później wiecie co się stało nie będę tego opisywać dla tego, że nie chcę się już 3 raz zrzygać ;) w szczególności jest to bardzo obrzydliwe tak jak dla mnie i za pewne dla was. Oszczędzę sobie i wam cierpienia :) )
Perspektywa Millie ( 4:00)
Obudziłam się cała naga. Nagle przypomniałam sobie co właśnie zrobiliśmy. Cholera nie powinniśmy. Jaka ja głupia byłam. Nagle spojrzałam na Finna na jego usta, które jeszcze kilka godzin temu całowały mnie po szyi.Boże jedyny co ja najlepszego zrobiłam. Bez zastanowienia wstałam i zaczęłam się ubierać w bieliznę i jego koszulkę. Nie chciałam go zostawiać chciałam być koło niego. Móc się z nim codziennie przytulać. Być kimś w jego życiu.
Millie położyła się koło Finna wtuliła się do niego i poczuła jego ciepły oddech na swojej szyi. Zasnęła w ramionach Finna.
Taki strasznie rzygający rozdział, ale jest dzięki za 17 wyświetleń. Miłego dnia/ Nocy
CZYTASZ
𝐍𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐒𝐚𝐲 "𝐧𝐨"~ Fɪʟʟɪᴇ
RomanceNie wiem co ms być w tym opisie po prostu miłość millie i finna. ZAPRASZAM!