Był deszczowy ponury dzień jak zwykle siedziałam i oglądałam Netflixa. Nagle zrobiło mi się nie dobrze odruchowo pobiegłam do łazienki i zwymiotowałam. Czy czymś się zatrułam? Może te stare mięso co robiłam sobie na obiad. Ostatnio zrobiłam się bardzo senna często mi się robi nie dobrze. Hm zobaczę w necie co oznaczają te objawy. Może mam jakąś chorobę? Co to zobaczyłam zamurowało mnie. To były objawy ciąży! Przeczytałam jakie są jeszcze inne objawy. Np. powiększenie piersi. Faktycznie ostatnio zrobiły się jakby takie większe i bardziej obolałe. Np. zwiększenie masy ciała. Faktycznie ostatnio sporo mi się przytyło. Czy to oznacza, że mogę być w ciąży!? Ale jak to? Ostatnio z Finnem się kochaliśmy z miesiąc temu a z Jackiem to było tak dawno, że nawet nie pamiętam. Muszę czym prędzej zrobić test ciążowy.
Ubrałam buty i wyszłam z domu. Weszłam do pierwszej lepszej apteki i kupiłam test ciążowy. W czasie drogi zaczęłam lekko płakać nie chciałam teraz być w ciąży. Gdy weszłam do domu zdjęłam buty i od razu poszłam do łazienki zrobiłam go i czekałam na wynik. Po 5 minutach pokazało k*rwa 2 kreski. Japierd**** nie, nie w tym momencie jeszcze w dodatku to dziecko Finna bo gdyby było dziecko Jacka za niedługo bym rodziła a to są wczesne objawy. Musiałam mu to powiedzieć wykręciłam numer do Finna.
-Cześć..
- No hejka co tam się stało?
- Musisz tu natychmiast przyjechać!
- Co się stało.
- Jak przyjedziesz to ci powiem.
Zjawił się 2 minuty później.
- część czemu płaczesz co się stało.
A ja stałam tam cała zapłakana trzymając test.
- Millie czy to jest to o czym myślę...
- Niestety tak..
- Jesteś w ciąży...?
- Tak a ojcem musisz być ty bo z Jackiem kochałam się jakieś 9 miesięcy temu.
- Jezu MIllie.
- Tak zamierzam urodzić to dziecko a jeżeli zamierzasz mnie zostawić to proszę bardzo.
- Millie... skąd taki pomysł będę z tobą chodź by nie wiem co oboje byliśmy głupi ale teraz za ten błąd trzeba odpowiedzieć. Moi rodzice mają działkę zbudujemy sobie dom. Wskoczymy wcześniej w dorosłość i tak oboje już prawie skończyliśmy szkołę dostaniemy się do lepszych prac. Obiecuję ci nie zostawię cię i będę z tobą.
- Finn ale ja nie chce już zaczynać dorosłości.
- Ale musisz.
Po czym przytulili się do siebie.
Plan wypalił rodzice nie byli źli. Millie zerwała z Jackiem a Finn z Iris. Rodzice dali im działkę i przekazali fundusze na budowę domu. Po paru miesiącach Millie urodziła zdrowe bliźniaczki a niedługo po tym mogli wprowadzić się do domu. Finn oświadczył się Millie a ta się zgodziła i wzieli razem ślub przysięgli sobie, że będą ze sobą na dobre i złe.
CZYTASZ
𝐍𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐒𝐚𝐲 "𝐧𝐨"~ Fɪʟʟɪᴇ
RomanceNie wiem co ms być w tym opisie po prostu miłość millie i finna. ZAPRASZAM!