!!!!!!18+!!!!!!
4 miesiące później
Relacja Millie i Finna była inna niż np. relacja Sadie i Caleba.
Millie miała chłopaka (Jacka).
Finn miał dziewczynę (Iris).
A oni spotykali się i ich każde spotkanie kończyło się seksem. Nie mieli wyrzutów sumienia, że zdradzają swoich partnerów.
Millie
Jack jest synem najlepszego przyjaciela mojego ojca, dlatego z tego powodu z nim jestem wiem jaki jest chory psychicznie i co mógł by nagadać swojemu ojcu.
Finn
Jestem z Iris, dlatego, że Millie jest z Jackiem a chcę żeby była zazdrosna.
Millie
Jack jest tragiczny w łóżku, nigdy nie mogę dojść, nie czuje tej przyjemności, ale z Finnem to co innego, z nim czuję podniecenie po paru minutach zawsze dochodzę. Uwielbiam jego ciepłe wargi na moich ustach lub szyi.
4 miesiące wcześniej
Millie
Nudziło mi się, Sadie wyjechała do swoich dziadków, hmm może napiszę do Finna.
Millie
Hej chcesz co mnie wpaść
Finn
Okay, będę o 12.
Millie
Czekam
Wstałam z kanapy i postanowiłam lekko poprawić sobie makijaż. Nagle usłyszałam dzwonek do drzwi to był Finn zaprosiłam go do środka.
- Co oglądamy?
- może horror?
- Spoko, pójdę zrobić popcorn.
Po słowach wstałam i poszłam do kuchni. Gdy wstawiając popcorn do mikrofali usłyszałam kroki zbliżające się do mnie, nagle poczułam te ciepłe ręce oplatające moje biodra. W tedy obrócił mnie w swoją stronę i przybliżył się do mnie i mnie pocałował. Przez chwilę się zawahałam czy tak można ale po niedługiej chwili oddałam pocałunek. Pocałunek stawał się coraz bardziej namiętny później poszliśmy do salonu gdzie powalił mnie na kanapę i zaczął całować moją szyję. Później zdjęliśmy ubrania a on zszedł z szyi na moje piersi.( Później wiecie co się stało;) )
Teraz
I tak wyszło, że spotykaliśmy się tylko na seks. Nie potrzebowaliśmy słów. Ważny dla naszej relacji był dotyk. Nie czułam się źle z tym, że zdradzam Jacka i tak jego nigdy nie bylo, za każdą bzdurę na mnie krzyczał a nawet kilka razy mnie uderzył. Po cichu liczyłam na to, że Finn nie widział moich ran, nie chciałam go martwić i tak mu chodzi tylko o seks, więc co ma go to interesować. Szczerze chciałabym budzić się z Finnem a nie jak się obudzę to od razu biec do Jacka, ale co zrobię nie popsuję mu związku z Iris kocha ją.
Finn
Chciałbym budzić się codziennie rano z Millie I nie widzieć jej uciekającą do Jacka, ale co zrobię nie popsuję jej związku z Jackiem kocha go.
CZYTASZ
𝐍𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐒𝐚𝐲 "𝐧𝐨"~ Fɪʟʟɪᴇ
RomanceNie wiem co ms być w tym opisie po prostu miłość millie i finna. ZAPRASZAM!