لَـن يُعِيـد ابـنِـي خَـطَأ وَالِـدُه😑💔

1.2K 20 0
                                    

لم تذهب روان معهم الى المشفى فكانت غاضبة للغاية و خاصةً عندما عرفت ان ناردين انجبت بسلام.
* مكالمة روان و شخص اخر*
روان: احنا اتفقنا انك تسقطها!
شخص: انا ماعرفش اي الخلل اللي حصل هي فعلا كان لازم تسقط بس مش عارف اي اللي نجاها.
روان: المفروض اصدقك انا دلواتي؟ يعني انت قدرت تقلبها عليه طول الوقت ده و تخليها بني ادمة تانية و ماقدرتش تسقطها؟!

سمعت روان صوت خلفها فالتفتت لتجده مالك. كان قد عاد للمنزل ليأخذ مستلزمات للفتاتين.
اغلقت الخط و نظرت له بصدمة و خوف.
مالك: دانت طلعتي مش هينة.. و طلع كلام قمر صح!
روان بخوف: مالك انت قصدك ايه شكلك فهمت غلط..
مالك: خلاص بقى كفاية استهبال، امين تعال خدها من هنا عالمقر فوراً!!
روان: مالك صدقني انت مش فاهم سيبني اشرحلك!

غادر مالك بعد ان اخذ ما جاء لاجله ثم ذهب ليخبر كمال بما حدث.
قام كمال بالاتصال بصديقٍ له يمكنه التعامل مع المخلوقات السفلية و غيرها؛ ليحاول مساعدة ناردين.

و بعد فترة لم يعد كرم يتحمل ميرنا و اصبحت ثقيلة على قلبه للغاية فقرر ان يبدا في تنفيذ خطة التخلص منها مستغلاً طلبها المُلِّح بأن يأخذها في اجازة معاً وحدهما.

في ذلك المكان تناولا العشاء و كان التالي في الخطة هو ركوب قارب كأجواء رومانسية لكن ميرنا اصرت على العودة الى الغرفة فهي تريد ان تقضي وقتاً معه في الغرفة اكثر.
تماسك كرم اعصابه و ذهب معها مأجلاً امر القارب للغد.
و بعد ساعات كان كرم نائماً في السرير بينما ميرنا في المطبخ تحضر لامرٍ ما.
بدأت في تقييد يديه و قدميه جيداً بحبال قوية فاتضح انها خدرته اثناء تناول العشاء.
استعاد وعيه تدريجياً و بعد ان استيقظ بشكل كامل رآها تقف امامه و بيدها سكينة حادة طويلة و تبتسم له بشر.
كرم بدوار: ف.. في ايه؟
ميرنا: مافيش ياحبيبي.. بس النهارده يوم ١٣/٤ و دي مناسبة مهمة جدا لكن شكلك ناسيها.
كرم بنفس الصوت المتعب: مش فاكر..
ميرنا: مانا جاية هنا عشان افكرك ياقلبي.. النهارده ذكرى موت اماني، او بالاصح قتلك ليها!
استفاق كرم و عاد لوعيه و بتوتر: ايه؟ اماني؟
ميرنا: اماني صاحبة عمري اللي قتلتها عشان تشبع رغباتك القذرة و عدم مسئوليتك حتى على نتايجها!
كرم: حبيبتي سيبيني اوضحلك معلوماتك غلط..
ميرنا: ماتكدبش! اماني كانت اذكى منك و قبل ماتقتلها كانت قيلالي انها راحت لاخوك و قالتله كل حاجة و لو حصلها حاجة فهيبقى حد فيكم قتلها لان طريقته مكانتش بتدل على خير!
كرم: انت عايزة ايه دلواتي يعني ايوة انا قتلتها و اخويا مش هيحاسبني على وحدة رخيصة و سهلة زيها!
ميرنا: احب اقولك ان كل الكلام اللي قلناه في الكام دقيقة دول متسجل و هحبسك و احبس اخوك إن ماكنتش قتلتك و اتحبست بس ساعتها مش هتفرق لاني هكون خدت حق صاحبة عمري!
كرم: دراما اوي اقتليني يلا مستنية ايه؟
ميرنا: هقتلك طبعا كنت مستنية اخد اللي يوديكوا كلكوا فداهية، مع السلامة يا سفاح النساء القذر!

الإخوة الثمانيةحيث تعيش القصص. اكتشف الآن