2.Bölüm Kırmızı

5.2K 297 149
                                    

"Benimle kalmanı istiyorum"
"Bu gece benimle kalır mısın?"

Bölüm şarkısı
..... I See Red ...

Sevgili, arayıp da bulduğun birisi değil. Hiç aklında yokken aşık olduğun kişidir.

... Jungkook...

Kafamın içinde hâla burada neden bulunduğumu sorguluyordum. Benim gibi bir adamın böyle bir ortamda olmaması gerekirken, ne ara karşımda oturan yarı çıplak adamı benimle biraz daha vakit geçirmesi için ikna eder oldum bilmiyorum. sadece kafa dağıtmak için gelmiştim, çoktan gitmem gerekirdi oysa. Şu işe bakın ki gitmek o yana dursun, yerimden dahi kıpırdayamıyordum.

Önümde oturan genç erkek elimi kolumu bağlamış, meraklı gözlerle onu izlememe neden olmuştu. Bakışlarından biraz daha cesaret alarak yanımda kalmasını isteyecek kadar cüretkârlaşmıştım.

Sanki onu durdurmamı bekliyormuşçasına gülümseyerek gitmesini engellemek için sıkıca kavradığım koluna inmişti bakışları, sonra yavaşça yeniden gözlerime doğru çıkmıştı göz bebekleri. Hafiften dudakları kıvrıldığını görünce rahatsız olmadığını anlamış azda olsa rahatlamıştım.

"Biraz daha kalamaz mısın?" Dedim, çekingen bir şekilde.

son söylediğime karşılık hafifçe kıkırdayarak yerine oturmuştu yeniden. Bir kaç dakika öylece gülmesini izledim. Neden güldüğünü anlayamasamda, onu izlemek hoşuma gitmişti.
Farklı görünüyordu. Giydiği kıyafetler, hafif esmer teni, belirgin dudakları, yanağındaki ve burnunun ucundaki noktaya kadar dikkat çekici biriydi.

"Sanırım fazlasıyla etkilendin benden."

"Doğruyu söylemem gerekirse etkilenmedim dersem, yalan söylemiş olurum. Fazlasıyla ilgi çekici bir erkeksin. Eminim benim gibi düşünen bir çok erkekle tanışmışsındır."

"Dans mı nasıl buldun peki, senin için ilgi çekici miydi? Senin için tekrar dans etmemi ister misin?"

"İnan bana oldukça etkileyici ve güzelsin birisin.
Seni izlemek benim için büyük bir zevkti."

"Bunu duyduğuma sevindim. Söylesene araban var mı jungkook?"

Bi an söylediği şeyle afallayarak yüzüne baktım.
"Evet, neden sordun?"

Notebook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin