Flashback
30/12/2001"Yemeğimi bitirdim, gidebilir miyim anne?"
"Kook.. Bugün olmaz."
"Arkadaşlarıma söz vermiştim anne. Eğer gitmezsem oyunu kaybederler."
"Kookie bugün olmaz dedim. Herseyi bildiğin halde neden ısrarla bu konu hakkında benimle inatlașıyorsun? Herseyi kabul etmedin mi sen? Misafirimizin gelmesi yakındır.. Senin de burada bizimle olman gerekiyor, git ve üzerini değiş."
"Ama... Bu kadar erken mi?"
"Jung-"
"Daha zaman var demiştin.
Ben bir çözüm yolu bulurum oğlum demiştin.. Gerekirse çalışır tüm borçları ben kapatırım, yine de seni bırakmam demiştin..
Seni benden kimse alamaz oğlum, demiştin... Bana yalan söyledin!
Yalancı..!""Jungkook... Annene böyle bağırmamalısın..! Ben elimden gelenin fazlasını yaptım tamam mı? Bunu sen de biliyorsun. Babanın durumu ortada jungkook."
"Lütfen.. Lütfen jungkook.. Tek çaremsin sen benim, elimden başka hiç bir şey gelmiyor. Bana böyle şeyler söyleyerek daha da fazla üzme anneciğini. Bu konu hakkında inatlaşma benimle, ben her ne yapıyorsam baban için yapıyorum oğlum. Hem kötü düşünme belki de bu sayede hayatın kurtulur. Kim bilir oğlum? Bay jae ve kızı senin için biçilmiş bir kaftan yavrum. Sana vermek istediğim ama veremediğim hayatı onlar vericek jungkook."
"B-ben..."
"Git oğlum.. Git ve herkesten güçlü ol. Herșeye.. Herkese sahip ol. Sadece kendin için yaşa jungkook. Kimseyi sevme... Hayatına kimseyi alma oğlum. Eğer çok seversen benim gibi herseyi feda edersin. Herseyini kaybedersin.."
"B-ben... Ben gitmek istemiyorum..! Lütfen beni oraya gönderme anne. Ne olur!. Söz veriyorum bir daha asla yaramazlık yapmam, arkadaşlarımla oyunlara dalıp eve geç de kalmam. Yeter ki...
Yeter ki... Anne...""Kook"
"Gitmek istemiyorum..!"
"Yanlız yaşa.."
"Hayır anne..!"
"Yanlız öl"
"Anne.."
"Kimseyi sevme."
"Sus artık!"
"Kimseye güvenme..
Benim gibi güçsüz olma jungkook. Annene sakın benzeme!""Yalvarıyorum anne böyle konuşma lütfen.. İstersen okulu bırakır çalışırım. Sana ben bakarım anne. Babama bile ben bakarım.. Çalışır tüm borçlarını ben öderim.. Ne isterseniz yaparım. Yeter ki.. Burada sizinle kalmama izin ver sadece..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Notebook
FanfictionJeon Jungkook, Seul'un zengin iş adamlarından birisiydi. Bir gece yaşadığı olumsuzlukları unutmak için gittiği barda dansçısı olan Kim taehyung dan fazlasıyla etkilenir. Ondan tek gecelik bir ilişki ister. Ama yaşadıkları tek gecelik ilişkiden...