7.bölüm İlk Yalan 💔

4.7K 235 112
                                    

...Bölüm şarkısı.... Mabelmatiz :Mendilimde kırmızım var. ❤️


Aşık olmak için asla bir plan yapmayın. Çünkü bir gün öyle biri karşınıza çıkarki bütün kriterleriniz çöp olur. Birini güzel olduğu için sevmezsin, sen sevdiğin için güzel olur o. Aklınız onun tüm kusurlarını görmezden gelir. Herkesin kusur olarak gördüğü şey size bir lütuf gibi görünür. .

"Sevgilimmm..."
"Bitanemmmmm..."
"Güzelliğimmmmmmm..."

"Lütfen böyle yapama jungkook çok utanıyorum. "

"Utanma güzelim utanma bebeğim. Benimle gelmeyi kabul ettin bu yüzden mutluyum. Elimde değil söylemeden duramıyorum."

"Jungkook?"

"Söyle güzelimmmmm.
Söyle bitanemmmmmmmm.
Söyle herşeyimmmmmmmmmm."

"Yapma utanıyorum diyorum işte"

Heyecanlandığı için bir birine sürterek sürekli çıtlattıp durduğu parmaklarını bir birinden ayırıp dudaklarıma doğru götürmüş, avuç içlerine öpücükler kondurmuştum. Parmak ucları öyle güzel görünüyordu ki adeta ünlü bir ressamın kaleminden fırlamış gibiydiler. Güzelliğine dayanamayıp parmak uclarına defalarca öpücükler kondurmuştum.

"yapma" Dedi çekinerek
"Ellerim terli öpme."
Daha da fazla öptüm. Koklayarak öptüm o güzel zarif ellerini

"Mmmmm öylemimiy miş?. Bende bu tatlı koku nereden geliyor diye düşünüyordum." Diyerek defalarca öpmüştüm avuç içini.

"Dur jungkook. Yapma lütfen, kaza yapıcaksın şimdi bak."

"Yemin ederim ki benim bir suçum yok. Herşeyin suçlusu sensin."

"Ne?? Suçlu ben miyim? Ben ne yaptım şimdi yaa.?"

"Öyle tatlısın ki seni sevmeden duramıyorum. Yüzün, gülüşün, gözlerin, tenin, bakışların, dudakların, bana bakarken kızaran yanakların, ellerin, sen herşeyinle çok güzelsin taehyung. Seni tamamen çırıl çıplak olana kadar soymak her yerini ısırıp öpmek istiyorum. Belki o zaman doyabilirim sana.."

"Sormuyorum tamam mı? Benimle dalga geçip duruyorsun sen..."

"Kimm? Ben mi? Ben mi dalga geçiyorum.? Katiyen böyle birşey söz konusu bile değil."

Notebook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin