3.Bölüm Kar taneleri ❄️

4.9K 276 127
                                    

.....Bölüm şarkısı....
mabel matiz&mert demir antidepresan🌹

 mabel matiz&mert demir antidepresan🌹

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.. Taehyung...

Yüzüme vuran ılık rüzgar eşliğinde bakirliğimi verdiğim adamın gidişini izliyordum. Böyle birşey neden yaptığım hakkında hiç bir fikrim olmasada, sanırım pişman değildim.
Belkide ilk ve sondu benim için. Bazı hisler kaçınılmazdır, buna engel olmazsınız. İstersiniz ve olur.

Onu ilk gördüğümde sadece istedim. Kötü veya iyi, doğru veyahut yanlış hiç biri umrumda değildi. Kim bilir belki yaptığım yanlışları düşünebilecek kadar yaşayamıyacağım. Yaşadığımız kadar var oluyoruz, zaman hızla akıp giderken biz eksikliklerimizle yaşamaya devam ediyoruz.

Ben bu hayatı anlamak için değil, hayatıma anlam katmak için yaşıyorum. Geçmiş geçti ve gitti, onun için üzülsemde geri gelmeyecek biliyorum.
Yarın ise henüz yaşanmadı;
asıl varolan bügünümüz değil midir zaten? Ben bügünüme ne katarsam o kadar yaşamış hissediyorum.
Ve o.. Onunla yaşadığım her saniye bu günüme kattığım en güzel şeydi benim için. Geçmişte kalmasını istemeyecek kadar özeldi...

Belkide sadece benimle sevişmekti niyeti. İstediğini aldı ve gitti, bir daha görmeyeceğim onu. Kim bilir belkide evliydi, benimle farklı duygular yaşamak istedi sadece. Kim olduğunu dahi bilmiyordum çünkü. Onu bir daha görür müyüm? Bilmiyorum. Belki bir kaç gün özler, bana yeniden gelmesini beklerim. Bir kaç günün sonunda gelmiceğini kabullenir unuturum. Herşeyini silerim aklımdan. Hoş unutmak istemesemde unuturum, bunu yapmak benim için zor değil. Olması gerekende bu değilmi zaten, bu yüzden fazla ümitlenme taehyung.

Bir kaç dakika öylece ayakta gitmesini izledikten sonra beklemeden içeri girdim. Kimseye görünmeden uzanmak istiyordum sadece. Kalçam feci şekilde sızlıyordur çünkü. Ve bütün vücudum onun bıraktığı izlerle kapalıydı. Dün gece yaptığım şeye hala inamıyordum. Siktir ben dün gece hiç tanımadığım bir adamla birlikte oldum. Tanrı aşkına böyle bir şeye nasıl cesaret edebildim?

Aynada kendimi izlerken onunla dün gece yaşadıklarımız gözümün önüne geldi peşi sıra. Neler yaptım ben böyle?
Tanrım inleyişlerim, bağırışlarım, hâla boğazım feci şekilde sızlıyordu. Onun derin etkileyici sesi, vücudu, ne denli kendimi kaybettiğimin farkına vardığımda an, utanarak yüzümü kapatmıştım. Bunların hepsini ben mi yaptım?

Neler yaptın sen böyle?
Masum değilsin artık tae...

"Ahh işte buradasın! Tanrı aşkına nereye kayboldun tae? Dün geceden beri seni arıyordum. Evede dönmedin, aklım çıktı sen dönmeyince. Ya sana bişey olsaydı?!"

"jiminşhi buradayım meraklanma lütfen. Çocukmuşum gibi azarlamasan diyorum, ben 19 yaşında genç bir bireyim sonuçta."

"Ne? Nesin, nesin? Başlatma genç bireyinden lan sana bişey oldu sandım. Nasıl böyle sorumsuz olabilirsin? Aklım almıyor cidden"

Notebook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin