10.Bölüm Aklına Gelirsem🦋

4.5K 197 111
                                    

11 Ekim
Günaydın öpücüğüm yaralı kuşum dan...

"Benimle ömür geçer mi ki?" dedim. " Senle geçirmeye ömür yeter mi?" dedi. İşte bu bana bir ömür yetti."

...Bölüm şarkısı...
Toygar ışıklı - Sen bilirsin🎶

.. Jungkook..

"Korkma tamam mı? Yanındayım ben güzelim. Burdayım hiç bir yere gitmiyorum. Küçük bir tomografi sadece korkmana hiç gerek yok güzelim."

"Korkmuyorum ki zaten yaralı kuşum, sen yanımdasın hiç korkmuyorum ben."

-Bay jungkook
-Evet?
-Bay taehyung'un bu ilaçlı suyu içmesi gerekiyor efendim.
-Tamam, masaya bırakabilirsiniz
Ben ilgilenirim.
-Peki efendim, yanlız biraz acele ederseniz.
-Tamam çıkabilirsin.

"Hemşireyi duydun değil mi? Kucağıma gel bakalım."
"Kucağına mı?"
"Evet.. Elimdekini içmen gerekiyor duymadın mı?
" Gel hadi taehyung. "

Söylediğime karşılık çekingen adımlarla yanıma biraz daha yakınlaşarak yan bir şekilde kucağıma oturmuş, avuçlarının arasına aldığı yanaklarıma dudaklarını bastırmıştı. Öpücüğüne karşılık olarak bende dudaklarına kısa süreli masum bir öpücük bırakıp elimde sıkıcasına tuttuğum bardağı ona doğru uzatmıştım.

"İç bakalım."

Sessizce bardağı elimden alıp dudaklarının arasına götürmüştü. Ben ise kirpik diplerine düşen uzun saçlarını ellerimle geriye doğru taramakla meşkuldum. Yüzünü buruşturarak boş bardağı bana doğru uzattığında elinden alarak masaya bıraktım.

"Tadı nasıldı?"
"Güzel"

Söylediğine karşılık ufak çaplı bir kahkaha atarak yanaklarını sıkıştırdım. Güzel demek. O yüzden mi hâla yüzünü buruşturarak bana bakıyorsun. Sözlerime karşılık kaşları düzelmiş gülmeye başlamıştı.

"Biraz... Biraz kötü sadece."

Yüzüne doğru eğilip alt dudağını dişlerimin arasına alıp ısırarak emdiğimde, şaşkınlıktan gözleri kocaman olmuştu.

Notebook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin