18| Heyecan
FarukxBaran
Faruk: nerdesin (23.14)
Baran (23.18)
cevap ver lan (23.21)
endişelendirmesene adamı aq (23.29)
arıyorum aç (23.31)
baran amk nerdesin lan (23.38)
Baran: *ses* neredeysem ordayım amına koyduğum ne var ne ne
Faruk: içtin mi gerizekalı
konum at
çabuk
Baran: *ses* atmıyorum sikik. sana ne benim nerede olduğumdan caddedeki barda bile olsam sana ne. sen kimsin?
Faruk: kal orda geliyorum
Görüldü
.
DumanxEmir
Duman: geldi dimi babanlar (23.14)
Emir: evet
Duman: ee naptınız ne konuştunuz
Emir: babam biraz fazla ciddiydi
uzun bi konuşma yaptı bizimle
ablam pek sallamadı ama benim hoşuma gitmedi
neyse işte annem falan da onayladı hep
bilmiyorum ya
Duman: ne konuştular ki
Emir: boş ver duman
uyuyalım hadi
Duman: söyler misin yavrum
Emir: iyi geceeleer
Görüldü
.
"Lan bir rahat dur." diyerek kollarının arasındaki Baran'ı yatağın üzerine bıraktı.
Başını iki yana salladı Baran. "Durmuyorum, sana ne?"
"Ya sabır." Faruk söylenerek Baran'ı yatağın içine sokmaya çalışıyordu. Ama Baran Faruk ne derse tam tersini yapıyor, bara gitmek istediğini söylüyordu. En sonunda dayanamayan Faruk "Tamam ulan. Siktir git bara mı gidiyorsun nereye gidiyorsan." diyerek geri çekildi.
Baran birkaç saniye Faruk'a bakıp "Sana ne ulan..." diyerek yatağın içine yerleşti "...uyumak istiyorum ben."
Faruk eliyle yüzünü sıvazlayıp komidinin önüne oturdu. "Niye içtin bu kadar? Daha reşit değilsin farkında mısın?"
Yorganı yüzüne kadar çekip kendisine bakan Faruk'a bir bakış atıp "Sana ne." diye mırıldandı Baran.
Sesini alçaltıp daha yumuşak çıkmasını sağladı Faruk. "Güzelce cevap verir misin Baran? Anlat ne sıktı canını?"
"Faruk." diye fısıldadı Baran.
"Efendim?"
"Faruk sıktı canımı." derken yeşil gözleri dolu dolu olmuştu.
Önce şaşırsa da sonra "Ne yaptı Faruk?" diye sordu.
Baran yorganı çenesinin altına indirip "Aptal o..." diye fısıldadı, gözlerinde biriken yaşlar usulca akarken "...çok ama çok aptal." dedi.
Faruk hoşlandığı çocuğun gözünün önünde ağladığını görünce kalbinde bir sızı hissetti. Dizlerinin üzerinde yükselip Baran'ın saçlarının arasına bir öpücük kondurdu. "Özür dilerim, çok özür dilerim."
Burnunu çekip "Sen niye özür diliyorsun ki? Faruk aptalı dilesin." dedi Baran.
"O da diler..." dedi Faruk "...neden ağlıyorsun ama sen?"
Baran "Çünkü, o salak beni öptü..." dediğinde Faruk karnının kasıldığını hissetti. Küçük bir öpücük gerçekten Baran'ı bu kadar üzmüş müydü? "...ve, ve hiçbir şey demedi. B-ben ilk kez, beni bir erkek ilk kez öptü."
Aynı şekilde şimdi Faruk'un da gözleri dolmuştu. Kendine lanet ederken Baran'ın yanağını okşadı parmaklarıyla. "Rahatsız mı oldun?"
"Hayır." dedi çocuk düşünmeden.
"O zaman sorun ne Baran, ben anlayamıyorum."
"Sorun hiçbir şey dememesi. Emin olmak istediğini söyleyerek öptü ama emin oldu mu olmadı mı söylemedi. Üstelik ben... ben o an, yani... çok tuhaf bir histi ama kalbimin çok hızlı çarptığını hissettim. Böyle hani çok heyecanlanırsın ve o heyecan duygusu hoşuna gider ya, öyle oldu. Ve t-tüm gün hep aklıma geldi. Hep onu düşündüm, avuç içlerim karıncalandı, çok tuhaftı. Bir de... bir kez daha olmasını istedim." dedi Baran gözlerini açmadan. Başını yastığa gömmüş çenesinin altındaki yorganı sımsıkı tutmuştu. "Bende emin olmak istiyorum."
Faruk az önceki üzgün haline tezat bir mutlulukla Baran'ın alnına sulu öpücüklerinden bıraktı. Saçlarını okşayıp kulağına eğildi ve fısıldadı. "Ben emin oldum Baran."
.
Elimdeki telefonu yastığımın altına sıkıştırıp yorganımı üzerime çektim. Hiç uykum olmamasına rağmen gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım.
"Emir." Adımı duymamla hızla yataktan doğrulup etrafa bakındım. Ses balkonumdan geliyordu. "Emir, lan."
Balkonun kapısını açtığımda karşımda pijamalarıyla dikilen Duman'ı görmeyi beklemiyordum tabii ki. "Ne işin var senin bu saatte?"
İçeri geçip yatağıma girdi. "Sevgilimin morali bozuktu bende geldim."
Ayaklarımı yere sürte sürte yanına gidip yerleştim. Yorganı ikimizin de üstüne örtüp gülümseyerek bana baktı. Salak sırıtışıyla beraber bende kendimi gülümserken bulmuştum. Başımı omzuna yasladım. "Anlat hadi."
Kaçışım olmadığını anlayınca derin bir nefes alıp anlatmaya başladım. "Biliyorsun babam biseksüel, ablamda eşcinsel olduğunu söylemişti taa yıllar önce. Bugün de işte, ablam Berna ablayla ayrıldı ya yine bu meseleler konuşuldu falan sonra ablam dedi ki, Emir'in erkek sevgilisi varmış. Baya sordular sorguladılar. Bende orta sondan beri farkındaydım eşcinselim falan dedim. Annemde baban ve ablanın yönelimlerinden dolayı böyle düşünüyor olabilirsin dedi."
"Ne, ne alaka?"
"Bilmiyorum..." diye mırıldandım "...babam da annemi haklı buldu işte ablana mı özeniyorsun, emin misin, nasıl emin oldun falan dedi. Bende hayır eminim kimseye özenmiyorum benim yönelimim bu dedim. Tamam dediler ama fark ettim inanmadılar. Anlamıyorum neden ablamın lezbiyen olması çok olağan karşılandı da benim gey olmam bu kadar sorgulandı?"
Saçlarımın arasına bir öpücük kondurup yanağını yasladı. "Onlar da senin emin olmanı, yanlış bir düşünceye kapılmanı istemiyorlar. Haklı sayılırlar. Bence karşılarına çıkıp açık açık seviyorum demelisin."
"Ama işte ablamla kıyaslanmak koyuyor Duman." dedim.
"Haklısın..." dedi "...peki benden bahsettin mi? Ne düşünüyorlar?"
"İsmini vermedim ki."
"Neden?"
Yorganın üzerinde duran elini avcumun arasına alıp parmaklarıyla oynamaya başladım. "Daha deniyoruz. Sen emin olmadan kimseye söylemek istemiyorum."
"Emir..." diyerek doğruldu, kollarını belime dolayıp sımsıkı sarıldı "...beni sevmeni hak edecek ne yaptım bilmiyorum ama ben seni çok seviyorum."
.
bunlar tam istediğim gibi çok soft oldular awww
baran ve farukta oluyo az kaldı
sılayla ahuyu çok dışladım gibi bişey ama hiç gxg okumadım da izlemedim de pek bi bilgim olmadığı için hikayeye çok katamadım :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heather | bxb | friendzone
Romance[TAMAMLANDI] Ben ona yıllardır aşıktım, o ise başkası tarafından büyülenmişti. "Why would you ever kiss me? I'm not even half as pretty." - Yüzüne yerleştirdiği sırıtmasıyla iyice yaklaştı bana. Artık bedenlerimizin arasındaki mesafe sıfıra inmişti...