15| Öpücük
FarukxBaran
Faruk: konuşmamız lazım acil (12.55)
Baran: sigara içmem lazım acil
Faruk: siktir et çıkışta içersin
sınıfına geliyim konuşalım
Baran: olmaz
tuvalete gidiyorum içmem lazım
Faruk: aptal
içmesen gebermezsin
Baran: geberirim kes
Faruk: kaçıncı kattasın
Baran: bizim kattayım aq nerde olcam başka
Faruk: geliyorum allahın belası bekle
Baran: ya zıkkımlanıcam sal
Faruk: zıkkımlanırken konuşuruz kes
Görüldü
.
"Hangi kabindesin?" dedi Faruk tuvaletten içeri girince.
Kabinin içinde göz devirerek dudaklarının arasına yerleştirdi sigarasını Baran. "Üç."
Faruk'un gelmesiyle kabinin kapısını açıp içeri girmesini sağladı. Hemen ardından kabini kilitleyip sırtını duvara yasladı. Faruk karşısında dururken cebinden çakmağını çıkartıp sigarasını yaktı. "Ne var da götümde geziyorsun?"
"Var bir şeyler." dedi Faruk gözlerini Baran'ın yeşillerine dikerek.
Sigarasından bir nefes çekip "Ne gibi şeyler?" dedi Baran.
"Ya şimdi şöyle, ben galiba birinden hoşlanıyorum."
Faruk'un ani itirafıyla şaşırıp kaşlarını 'öyle mi' dercesine kaldırdı Baran. "Ee?"
"Ama işte galiba, emin olamıyorum."
Baran dudaklarının arasındaki dumanı bırakırken "Bana ne lan bundan?" dedi.
Göz devirdi "Emin olabilir miyim?" diye sorunca Baran boş gözlerle suratına baktı.
Dayanamayan Faruk Baran'ı ensesinden tutarak kendine çekti ve dudaklarının birleşmesini sağladı.
Baran şokun etkisiyle birkaç saniye tepki veremese de kendine geldiği an Faruk'u omuzlarından ittirerek ayrılmalarına sebep oldu. İkisi de sanki dakikalardır soluksuz kalmış gibi nefeslenirken tuvaletin kapısının açıldığını duydu Faruk. Baran çemkirmek üzereyken ağzını kapatıp dudaklarını oynatarak susmasını söyledi.
"Bende sınavda kısaltmasını yazmışım ama hoca kabul etmemiş. Kağıdı görünce nasıl sinirlendim var ya Emir."
Baran Faruk'un elinden kurtulup aynı şekilde dudaklarını oynatarak gelenlerin Duman ve Emir olduğunu söyledi. Faruk başını sallayarak onayladıktan sonra yaklaşık dört dakika boyunca Duman'ın tarih sınavıyla verdikleri mücadeleyi dinlemişlerdi.
Ardından yeni çiftin ilk kavgasına şahit olmuş her cümleden sonra ayrı bir tepki vererek küçücük kabinin içinde tepinmişlerdi. "Biliyorum bunca yıllık arkadaşlıktan sonra bu ikimize de tuhaf gelecek ama ben doğru hissedeceğimizi düşünüyorum. Hayır inanıyorum, ikimizin de mutlu olacağına inanıyorum. Emir... Gerçekten deneyebilir miyiz?" Duman'ın sözlerinden sonra Faruk gözlerini silermiş gibi yapıp 'Ağlayacağım şimdi.' dedi dudaklarını oynatarak.
Sinirle sırıttı Baran. Elini kaldırıp vuracakmış gibi yapıp 'Çakacağım şimdi.' dedi.
"Gerçekten deneyebiliriz." diyen Emir'le beraber Faruk 'Okey mutlu son.' dedi.
Baran sabır dilerken elindeki sönmek üzere olan sigaranın varlığını unutmuştu. Faruk'un dengesiz hareketlerini öngörebilmek zaten imkansızdı. Baran'a doğru bir adım yaklaşmasıyla sigaranın ucu bacağına değmiş ve "Lan!" diye bağırarak geri kaçmasına sebep olmuştu.
.
bunlar hızlı çıktı helal
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heather | bxb | friendzone
Dragoste[TAMAMLANDI] Ben ona yıllardır aşıktım, o ise başkası tarafından büyülenmişti. "Why would you ever kiss me? I'm not even half as pretty." - Yüzüne yerleştirdiği sırıtmasıyla iyice yaklaştı bana. Artık bedenlerimizin arasındaki mesafe sıfıra inmişti...