10| Sır
2 Yıl Önce
-Duman-
"Bundan emin misiniz bebeler?" dedi Sıla abla tek tek yüzümüze bakarken. Faruk ve Baran hiç düşünmeden artist laflar ederken, ben Emir ve Ahu sessiz kalmayı seçmiştik.
Hepimiz bir araya gelmiş, Sıla ablanın daha önce arkadaşlarıyla oynadığı 'risk' dolu o oyunu oynayacaktık. Kısaca anlatmak gerekirse: herkes küçük bir kağıda adıyla beraber en büyük sırrını yazacaktı, en önemli kısım buydu, gerçekten en büyük sır yazılmalıydı. Hemen ardından kağıtlar katlanıp karıştırılıp ortaya atılacaktı. Ve herkes bir kağıt seçip kimseye göstermeden okuyup o kağıdı yok edecekti. Kimse kimseye ne okuduğunu ve ne yazdığını söylememeliydi. Bu sırlar ne olursa olsun bizimle mezara gitmeliydi.
Pek öyle olacağını sanmasam da oyunbozanlık yapmamak için kabul etmiştim. Ahu'nun çantasından çıkardığı pembe not kağıtlarını aramızda paylaşıp güya en büyük sırrımızı yazdık.
Dürüst olmak gerekirse bir sırrım yoktu bu yüzden insanlarla paylaşmaya gerek duymadığım kendim hakkında bir bilgi yazıp katladım kağıdımı."Koyun ortaya." dedi Sıla abla. Hepimiz bırakınca kağıtları avcunun içine alıp iyice karıştırdı ve halının üzerine bıraktı. Herkes sırayla bir kağıt seçip başka bir köşeye dağıldı. Koltuğa otururken karşımda oturan Emir'in kızaran yanaklarını görünce kendisi için utanç verici bir şey yazdığını anlamıştım. Sırıtarak elimdeki kağıdı açtım.
Emin değilim, ama sanırım eşcinselim.
Emir.Hızla kağıdı kapatıp kimsenin görüp görmediğini kontrol ettim. Karşımdaki Emir koltuğun üzerinde küçülebildiği kadar küçülmüş halının üzerindeki desenlere bakıyordu.
Birkaç kişiden 'oha, yuh' gibi sesler yükselirken ben en yakın arkadaşımın yönelimini düşünüyordum.
Tamam saygım vardı ama Emir'den böyle bir şey beklememiştim.
Eve döndüğümde ise uzun bir araştırma yapıp bu konuyla ilgili her şeyi öğrenecektim.
.
emir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heather | bxb | friendzone
Romance[TAMAMLANDI] Ben ona yıllardır aşıktım, o ise başkası tarafından büyülenmişti. "Why would you ever kiss me? I'm not even half as pretty." - Yüzüne yerleştirdiği sırıtmasıyla iyice yaklaştı bana. Artık bedenlerimizin arasındaki mesafe sıfıra inmişti...