14| Deneyebilir Miyiz?
Bu sabah Duman sınıftan içeri girer girmez sıra arkadaşımla konuşup yer değiştirmelerini rica etmişti. Ve direkt yanıma oturmuştu? Ben yüzüne bile bakamazken o güle oynaya normal hayatına devam ediyor, üstelik sürekli beni izliyordu.
Teneffüste kantine indiğimde yanımdaydı. Sıra beklerken de, otururken de, yerken de, kantinden kalkarken de, sınıfa çıkarken de, koridorda tarih hocasıyla konuşurken de! Her an her yerde yanımda gezmişti. Üstelik sürekli bana gülümseyerek bakıyor hiçbir şey demeden beni izliyordu. Öğle arasına kadar kendimi tutmuştum falan ama, bu çocuk neden işemeye giderken de peşimdeydi tanrı aşkına?
Bende utanç falan kalmamıştı anasını satayım. Tamam Duman senden çekinmiyorum artık ama beraber de işeyemeyiz, o kadar da değil.
Tuvaletten içeri girerken dersle ilgili bir şeyler anlatıyordu ama inanın dediklerini anlayacak kafada değildim. Kabinden içeri girip kapıyı suratına kapatmama rağmen yadırgamadan anlatmaya devam etti. İşimi bitirip çıktığımda sırtını duvara yaslamış beni bekliyordu. Ellerimi yıkayıp kalçamı mermere yasladım.
"E hadi gitmiyor muyuz?" dedi karşıma geçip.
"Konuşalım bence." dedim bakışlarımı kahvelerine çıkartırken. Başını salladığında "Neden sabahtan beri böylesin?" dedim.
"Nasılım?"
Alt dudağımı dişlerimin arasına alıp başımı ayakkabılarıma eğdim, benim cesaret bu kadardı. "Bu tuhaf davranışların beni rahatsız ediyor."
Aramızdaki mesafeyi kapatıp ellerini mermere dayayarak üzerime eğildi. "Nasıl yani Emir? Ne yapıyorum?"
"Duman..." diye mırıldandım "...sanki, yani... çok yapmacık geliyor. Sanki seni sevdiğim için ayıp olmasın diye sevgilim olmaya çalışıyormuşsun gibi." Gözümden bir damla yaş akarken düşmesini beklemeden hızla sildim ve başımı yerden kaldırmadan devam ettim. "Seni zor durumda bıraktığımı hissediyorum ve... rahatsız oluyorum."
Çenemden tutarak başımı kaldırdı ve göz göze gelmemizi sağladı. Aşık olduğum kahvelerde kendi yansımamı görünce dayanamayıp gözyaşlarımı serbest bıraktım. Baş parmağıyla titreyen dudağımı okşayıp gözlerime birkaç küçük öpücük bıraktı. "Özür dilerim." Yanaklarımdaki ıslaklığı avuç içleriyle temizleyip bir kez daha özür diledi.
"Ben özür dilemeni istemiyorum." diye mırıldandım.
Alınlarımızı birleştirip "Ne istersen onu yapacağım." dedi.
"Hayır..." diyerek burnumu çektim. Yanaklarımdaki ellerini çekmezken, bende onun yanaklarına yerleştirdim avuç içlerimi "...hayır Duman anlamıyorsun... Sadece, yani, aslında bende anlamıyorum. Dün bir anda geldin ve sevgilim falan dedin. Bugün de çok tuhaf davranıyorsun ve hiç sen gibi değil. Tamam bir şeyler öğrendin ve inkar etmiyorum ama ben hiçbir şeyin böyle olmasını istemedim ki. Bugün, sanki tüm gün kendini zorlamışsın gibiydi. B-ben istemiyorum böyle bir şey, seni zorlamak istemiyorum."
"Emir beni zorlamıyorsun. Ne yapıyorsam kendi isteğimle yapıyorum. Ben düşündüm ki, diğer ilişkilerimde nasıl biri olduysam sana karşı da öyle olmalıyım. Çünkü ben öğrendiğimden beri... gerçekten, denemek istiyorum."
"Ama bak işte..." dedim yanaklarını sıkarak "...benim sana olan duygularımdan ötürü böyle yapıyorsun."
Derin bir nefes alıp gözlerini kapattı. "Hayır Emir. Ben, belki de içimde sana karşı arkadaşlık duygusundan daha fazlasının olabileceğini hissediyorum. Bu yüzden denemek istiyorum, öğrenmek istiyorum."
"Ne, nasıl?"
Kahvelerini elalarımla buluşturup gülümsedi. "Hatırlıyor musun lisenin ilk yılı sizin evde bir oyun oynamıştık?"
Biraz düşündükten sonra başımı sallayarak "Risk ve güven oyunu." dedim.
"Risk ve güven oyunu." diyerek tekrarladı. "Benim açtığım kağıtta senin sırrın yazıyordu."
Utançla gözlerimi kaçırıp yüzümü ekşittim. "Siktirboktan bir oyun için fazla abartılı bir sırdı."
Başını sallayarak güldü. "Bence de. O akşam saatlerce bilgisayar başında araştırma yaptım biliyor musun? Tüm yönelimleri araştırdım. Lgbt hakkında her şeyi öğrenip anlamaya çalıştım. Tabi ki yönelimlere önceden de saygım vardı ama bilgisizdim. Eşcinsellikten ötesi yoktu bende. Sonra çok şey öğrendim. Diğer yönelimlerden tut, kimliklere kadar. Ve bir şey daha fark ettim Emir."
"Ne fark ettin?"
"Panseksüel olduğumu." diye fısıldadı. Ne tepki vereceğimi şaşırmış öylece yüzüne baktım. Yanaklarımı kıstırıp sıktı. "Sayende yönelimimi keşfettim Emir bey."
İrice açılan gözlerimi yüzünde gezdirdim "Duman..."
"Ama kabullenmem biraz zor oldu. Önceleri bana öyle geliyor diyerek kendimi kandırıyordum. Çünkü maalesef herkesin biseksüel bir babası, eşcinsel bir ablası ya da çocukluğundan beri yönelimleri normalleştirmiş bir annesi olmuyor." dediğinde yüzüm asılmıştı, Duman'ın annesinin küçükken ölmesi bir yana babası çok çalıştığı için çocuklarına zaman bile ayıramamıştı ve Duman kardeşine abilik yapmayı görev edinip evin yükünü sırtlamıştı. "Üzülme..." diyerek burnumun ucuna bir öpücük bıraktı "...önemli değil. Hem şarkında da söylediğin gibi üç aralığı bende hatırlıyorum..." dedi ve kulağıma eğilip fısıldadı "...ve o gün olan her şey benim isteğimle oldu. Sarhoşken bile ne yaptığımın farkındaydım. Ayağım falan kaymadı."
O gün gözümde canlanırken şimdiden kızardığımı hissediyordum bile. "Çok kötüsün. Ne diyeceğimi bilmiyorum."
"Hmm öyleyse soruma cevap ver."
"Ne sorusu?"
"Biliyorum bunca yıllık arkadaşlıktan sonra bu ikimize de tuhaf gelecek ama ben doğru hissedeceğimizi düşünüyorum. Hayır inanıyorum, ikimizin de mutlu olacağına inanıyorum. Emir... Gerçekten deneyebilir miyiz?"
Elalarım nasıldı bilmiyorum ama Duman'ın kahveleri öyle güzel parlıyordu ki. Yüzündeki küçük tebessüm, dudağının altındaki ben, açılıp kapanan kirpikleri, biçimli kaşları bana öyle güzel bir manzara sunuyordu ki... "Gerçekten deneyebiliriz."
Kollarımı boynuna doladığımda sıcak ellerinin belimi kavradığını hissettim. Sımsıkı sarılıp kokusunu içime çektim. Tüm bunların okulun erkekler tuvaletinde yaşanıyor olmasını göz ardı ederek anın tadını çıkarmaya çalıştım.
Tabi ikimiz de o sesi duyana kadar sürdü bu. "Lan!"
.
bi anda tüm bölümleri atıp yeni kurgu yayımlamak istiyorum ama yeni kurgumdan pek emin değilim ve çok az bölüm yazdım o yüzden napim bilmiyorum
geri kalan bölümleri birkaç güne mi yaysamm yoksa hızlıca hepsini atıp yeni kurguyu biraz daha mı geç atsam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heather | bxb | friendzone
Storie d'amore[TAMAMLANDI] Ben ona yıllardır aşıktım, o ise başkası tarafından büyülenmişti. "Why would you ever kiss me? I'm not even half as pretty." - Yüzüne yerleştirdiği sırıtmasıyla iyice yaklaştı bana. Artık bedenlerimizin arasındaki mesafe sıfıra inmişti...