Ντανούλα
5)Martin Freeman : Είναι καταπληκτικός! Απλά ο χαρακτηρας του ειναι πολύ γλυκούλης και παρά την ηλικία του έχει πολύ παιδική προσωπικότητα και κάνει και συνέχεια *middle fingers up* οπότε τον θαυμάζω για αυτο =)
4)Paul Bettany : Ήταν το πρώτο celebrity crush μου πράγμα που αποδεικνύει το πόσο περίεργη είμαι γιατι τον είδα σε μια ταινία μου έπαιζε έναν κατάλευκο μαζοχιστη μοναχό. Παραμένει ομως ΚΟΥΚΛΟΣ!
3)Phil Lester : Ο ορισμός του να είσαι γλυκούλης και αξιολάτρευτος. Τα μάτια του είναι φανταστικά και ξεχναει και να τα ανοιγοκλείνει... Και είναι τοσο αστείος!
2)Frank Iero : Είναι επισης γλυκουληςςςς επι 1.000 και παίζει και κιθάρα και έχει τατου τα οποία μου αρέσουν υπερβολικα πολυ. Απο δω και περα βαριεμαι να βαζω τονους (οχι τα ψαρια) και τα πιρσινγκ του ειναι θεικα 0_0
1)Rupert Grint : Ο Θεος προσωποποιημένος. Παιζει τον Ρον. Τα μαλλια του τρομερα, τα ματια του δεν εχουν ξαναυπαρξει καλυτερα εχει λιγο μουσακι και τελειο γελιο και ειναι απλα τοσο γλυκουλης και δεν ξερω τι αλλο να πω οποτε θα εκφρασω τον υπολοιπο ενθουσιασμο μου σε εκατομυρια αγγαλιες.
Φρόυντ
5) Gerard Way: Λοιπόν, πριν ξεκινήσω με τη δική μου λίστα, έχω μια προειδοποίηση: Όλα τα celebrity crushes μου είναι περίπου στην ηλικία του Gerard άρα μπορείται να φανταστείτε για τι ηλικίες μιλάμε. Θα μπορούσα να είμαι απογοητευμένη με τον εαυτό μου αλλά ύστερα θυμάμαι πως όλοι έχουμε το δικαίωμα να βρίσκουμε ελκιστικούς άντρες 20 χρόνια μεγαλύτερους μας που δεν ξέρουν καν την υπαρξή μας και ζουν στην άλλη άκρη της γης. Εφηβικά όνειρα... Και ναι, οι γονείς μου πιστεύουν πως είμαι τρελή και πρέπει να κοιταχτώ. Έλεγα λοιπόν για το Gerard. Κάτι μου λέει πως κανένας από εδώ δεν ακούει my chemical romance και έχω μια προειδοποίηση. Μην το κάνετε ΠΟΤΕ, απλά μην, μείνεται μακριά γιατί το μόνο που θα βρείτε είναι δάκρυα και πόνο. Ο Gerard είναι το emo μωρό μου ή ήταν πριν το 2013 (σνιφ, κλαψ)και μου γεμίζει την καρδιά με την υπέροχη φωνούλα του και τα μαλλάκια του και το sassyness του και το γεγονός πως μοιάζει 25 και ας έχει φτάσει τα 38.
4) James Mcavoy: Νομίζω πέρσι ήταν που κατάφερα να βρω το χρόνο να δω το x-men first class και τότε ήταν που πετάχτηκε μπροστά στην οθόνη μου ένας πολύ υπέροχος James. Συγνώμη κιόλας αλλά τον ρίχνουν εκεί μέσα με τις κολλητές φόρμες των x-men μαζί με τον Michael και δεν περιμένουν παρενέργειες; Και μετά άρχισα να σιπάρω και το χαρακτήρα του με το χαρακτήρα του Michael και η απορρόφηση μεγάλων ποσοτήτων fanfic κατέληξε στο μη αναστρέψιμο αποτέλεσμα να πάρει την τέταρτη θέση στη λίστα μου...
YOU ARE READING
Φλατς
RandomΣουβλάκι, χελώνα, game of thrones, χόρτο, ποντίκι, καπέλο, harry potter, τυλιχτό γλυκό, βάζο, κινητό, τσάι, σεξ, σπυράκι, αθανασία, τετράδιο, μάιλι, μαλακίες, καλοί βαθμοί, σινδετήρας, σε κοροιδεύουμε, μπαμπινιώτης, χαχαχα, με ήτα και άλγα γιώτα, σκ...