Περιγραφή

719 27 6
                                    

Είμαστε οι Αριάδνη (Φρόυντ) Ιωάννα (Ντανούλα) και Αθανασία (Athtrelomoro) και γράψαμε αυτη την όχι και τόσο ιστορία για την πλάκα μας. Βασικά, θέλαμε να κάνουμε κάτι που να το βλέπουμε αργότερα και να γελάμε και αυτή η ιδέα μας άρεσε ιδιαίτερα. Σε αυτό το βιβλίο, λοιπόν, θα γράφουμε ότι μπορείται να φανταστείτε. Ιστοριούλες και ποιήματα ή θα συζυτάμε πάνω σε διάφορα θέματα, για ταινίες ή πράγματα που μας αρέσουν να κάνουμε. Επίσης, θα μπορείται να μας κάνετε διάφορες ερωτήσεις και να διαβάζετε τις ξεκαρδιστηκές απαντήσεις μας. Θα θέλαμε, πρώτα, να μας γνωρίσετε οπότε αυτά είναι μερικά πράγματα για μας έτσι όπως έχουμε περιγράψει η μία την άλλη.

Περιγραφή του φρουντ από ντανούλα

Μμμμμ… Λοιπόν. Πρώτα απ’ όλα έχει μεγάλη πόρωση με το λορντ οφ δε ρινγκς, χόμπιτ, χπ, γοθ (εγώ της το’ μαθα ) και ο,τι βιλίο πέσει στα χέρια της. Είναι μονίμως μες την καλή χαρά και έχει περίεργο γέλιο (ποιος μιλάει ). Επίσης θέλω την μύτη της για να μπορώ να την τρυπήσω γιατί η δικιά μου είναι σαν του τρυποκάριδου. Χαρακτηρίζεται από ορθογραφικά λάθη αν και τώρα τα έχει βελτιώσει. Της αρέσουν τα γλυφιζτούρια και θέλει να γίνει συγγραφέας αν και εγώ πιστεύω ότι πρέπει να ακολουθήσει τον δρόμο της Λίτσα Πατέρα γιατί είναι πολύ καλή στην ερμηνεία των ονείρων. Έχει και αυτή ασπρουλό δέρμα (αν και το δικό μου ψιλοκιτρινίζει ) και έτσι δεν είμαι η μόνη πολική αρκούδα της Ελλάδας. Ζεί στο δικό της κόσμο και ακούει έμινεμ!!!!!! Γενικότερα μοιάζουμε αρκετά. Είναι πολύ γλυκούλα και έχει κουλ μαλλιά. Αν τη συναντήσετε να προσέξετε τις αγκαλιές της!!!!!!! Ειδικά αν έχετε τη μέση σας (μπιχτή).

Περιγραφή της αθ από ντανούλα

Χαχαχαχα… Η αθ μονίμως κοιμάται!!! Ειδικότερα στην ιστορία και τα θρησκευτικά που είναι τα αγαπημένα της μαθήματα. Το χομπι της είναι να αγγαλιάζει καλοριφέρ, να εφευρίσκει λέξεις όπως όΤιση σκουλ και είναι το μυαλό πίσω από την επιχείρηση ταρώ και χαρτομαντείας ενός συμμαθητή μας. Της αρέσουν πολύ οι σκαλωσιές και είναι πολύ καλοσυνάτη γιατί πάντα βοηθάει τον κόσμο!!!! Είναι η σοβαρή και το θύμα της παρέας. Επίσης έχει ένα θέμα με το γέλιο μου γιατί όποτε με πιάνει νευρικό την κολλάω και αυτή. Δεν μπαίνει ΠΟΤΕ φέισμπουκ και είναι αδύνατο να συνενοηθείς μαζί της. Από τις 8-9 βρίσκεται σε κατάσταση «νυστάζω». Έχει άστατη ερωτική ζωή γιατί δεν μπορεί να βρει 1 σελέμπριτι κρας!!!! Βρισκόμαστε σε μόνιμο ανταγωνιμό για το ποια έχει τα περισσότερα πίρσινγκ και μέχρι στιγμής νικάω με 5-4. Είναι ένα τρελό μωρο και την αγαπάμε πολύυυυ!!!

ΦλατςWhere stories live. Discover now