Αφιέρωμα : Our obsession with Harry Potter has gotten a little bit Riddikulus ;)

186 13 6
                                    

Μιας και την προηγούμενη φορά κάναμε αφιέρωμα στο Game of Thrones μετά από την πρόταση της NightmareSaga αποφασίσαμε να κάνουμε και ένα αφιέρωμα στο franchise του Harry Potter. Ευχαριστούμε που διαβάζετε αυτό το έκτρωμα και ελπίζουμε να σας αρέσει και να σας κρατήσουμε συντροφιά (not in a creepy way though).

Πρώτα απ' όλα το πιο σημαντικό κομμάτι της πόρωσής μας με κάθε ταινία ή σειρά, είναι να φανταζόμαστε τον εαυτό μας σε αυτό τον κόσμο. Έτσι λοιπόν θα σας παρουσιάσουμε τις "ταυτότητές" μας στο Hogwarts.

Ντανούλα

House: Slytherin

Blood type: Pureblood

Boggart: κάμπιες

Patronus: λύκος

Αγαπημένο μάθημα: defence against the dark arts

Δουλειά: Quiddich player

Θέση στο quiddich: seaker

Φρουντ

House: Slytherin

Blood type: Halfblood

Boggart: Μεγάλα αντικείμενα (κανεις δεν ξερει....)

Patronus: Τίγρης

Αγαπημένο μάθημα: pottions

Δουλειά: Minister of Magic

Θέση στο quiddich: beater

Αθ

House: Hufflepuff

Blood type: Halfblood

Boggart: αράχνες

Patronus: σκύλος

Αγαπημένο μάθημα: Potions

Δουλειά: Hogwarts Professor

Θέση στο quiddich: Chaser

Ένα έχω να πω για το Harry Potter : DRARRY (άγγελοι τραγουδανε και ψέλνουν). Είναι ένα τρομερό σιπ το οποίο αν και το σενάριο δεν το σιγοντάρει, οι ηθοποιοί έτσι όπως πάιζουν δημιουργούν sexual tension μεταξύ του Harry και του Draco. Απλά σκευτείτε το πόσο ταιριάζουν. Ο draco είναι φάση bad boy από το Slytherin και ο Harry είναι ο διάσημος του Hogwarts και όλου του μαγικού κόσμου. Επιπλέον (τρομερή συνδετική λέξη, η καθηγήτρια της εκθεσης θα ήταν πολυ περίφανη) ο Harry δεν έκανε χειραψία μαζί του στο πρώτο έτος, οπότε τον απέριψε ;))))))) Το ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ σημείο Drarry είναι εκεί που ο draco λέει : "Scared Potter?". Δεν μπορείτε να το αρνηθείτε ήταν υπέροχο. Εκτός αυτού ο Tom Felton είναι μεγάλος φαν αυτού του σιπ και τους σιπάρει στο 99,9% των συνεντεύξεών του!!! Ίσως να φταίνε τα φανφικ που έχω διαβάσει (είναι ντροπιαστικά πολλά) αλλά δεν θα πάψω ποτέ να τους σιπάρω! Ship creepyness:7/10 (επειδή ειναι ανήλικοι)

by Ντανούλα

Λόγοι για τους οποίους θέλω να πάω στο Hogwarts:

1ον: Καθόλου μαθηματικά, καθόλου αρχαία, καθόλου φυσική, καθόλου χημεία.... Τα μαθήματα που πρέπει να μάθεις είναι ξόρκια και φίλτρα... Εννοώ, ξέρω ήδη τα μισά ξόρκια από τον κόσμο του Χάρι Πότερ (ευχαριστώ Pottermore) χωρίς καν να πηγαίνω στο σχολείο. Και ο Χάρι και ο Ρον παραπονιούνται συνεχώς... Λύσε λίγα μαθηματικά, Πότερ και μετά μίλα!

2ον: Τα ξόρκια. Θέλω το Accio! Είναι εκείνη η στιγμή, όταν κάθεσαι στον καναπέ, τυλίγεσαι σαν κάμπια στην κουβέρτα, πιάνεις τα πατάκια και μετά θυμάσαι πως ξέχασες το τηλεκοντόλ. Αν μπορούσα να χρησιμοποιήσω το Accio, τσουπ, θα πετούσε στο χέρι σου. Οι μάγοι που δεν χρησιμοποιούν τα ξόρκια τους για να κάνουν τις δουλειές τους από το κρεβάτι τους, δεν ξέρουν να ζουν.

3ον: Γαμάτοι καθηγητές. Οι καθηγητές στα κανονικά σχολεία; Γέροι με πάρκινσον και σαράντα εγκεφαλικά που το πιο ενδιαφέρον πράγμα που έκαναν ποτέ είναι πως σηκώθηκαν από το κρεβάτι του το πρωί. Στο Χόγκουαρτς έχουν καθηγητές λυκάνθροπους, μισούς γίγαντες, κένταυρους, τη ΜακΓκόναγκαλ...

4ον: Θα μπορούσα να είχα έναν ενδιαφέρων θάνατο... Ποιος θέλει να πεθάνει από καρδιακό όταν μπορεί να τον σκοτώσει βασιλίσκος;

5ον: Τα μαγικά που θα μάθαιναν, θα βοηθούσαν λίγο στα σχέδια μου να κατακτήσω τον κόσμο
(αλλά αυτό είναι μυστικό....σςςς)

6ον: Το φαγητό... Έχετε δει το φαγητό; Είναι ένας παράδεισσος. Ελπίζω να υπάρχει ξόρκι που να σε κάνει να τρως χωρίς να παχαίνεις γιατί αλλιώς δεν θα μπορούσα να χωράω στις πόρτες.

by Φρουντ

Αρχικά εγώ δεν μπορώ να πω πως υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που μου αρέσει από το Harry Potter, μου αρέσουν διάφορα πράγματα όπως για παράδειγμα τα διδυμάκια ο George και ο Fred. Είναι οι πιο τέλειοι άνθρωποι στο πλανήτη, στο γαλαξία ολόκληρο. Θα ήθελα πάρα πολύ να τους γνώριζω. Κάτι άλλο που μου αρέσει στο Harry Potter είναι ότι είναι η πρώτη ταινία (ταινίες βασικά) που είχα δει με μάγους και όλα αυτά τα μαγικά κτλ. Επίσης μου αρέσει πάρα πολύ επειδή έχει το Hogwarts κα είναι ένα διαφορετικό είδος σχολείου από αυτό που πηγαίνουμε όλοι εμείς και γιατί έχει μαθήματα πολύ πιο ωραία και πιο ενδιαφέροντα. Τέλος μου αρέσει επειδή θα είμαι μάγισσα ντααααα..... και θα είναι απλά γαμάτο και θα μεταμορφώνω οσους δεν  συμπαθώ σε βατράχους (ιδέα του φρουντ).

  by Αθ

 Ευχαριστούμε πολύ που διαβάζετε. Αν θέλετε βοηθήστε μας με το επόμενο θέμα λέγοντάς μας τι θα σας άρεσε να δείτε στο επόμενο κεφάλαιο στα σχόλια. Γράψτε μας τη δική σας H.P. (και δεν ενοούμε τους υπολογιστές) ταυτότητα και τι σας αρέσει περισσότερο από τις ταινίες. ΜΑΟΥ!

Υ/Γ: On a more SIRIUS ;) NOTE, θα θέλαμε να δώσουμε τα συγχαρητήριά μας στην Αμερική για την ψήφο υπέρ των ίσων δικαιωμάτων στο γάμο. Ευχόμαστε να ισχύσει το ίδιο και στην Ελλάδα και όλο τον κόσμο και να αρχίσουμε να γινόμαστε όλοι έστω και λίγο πιο ανοιχτόμυαλοι =)

PEACE & LOVE! SUPPORT THE LGBT+ COMMUNITY!

ΦλατςWhere stories live. Discover now