Ντανούλα!
5. The Da Vinci Code : Παίζει ο Paul Bettany σε αυτή την ταινία. Σας έπεισα για το ότι είναι τρομερή ταινία??? Νομίω πως ναι γιατί 1. είναι από βιβλίο του Νταν Μπράουν 2. Το σενάριο τα σπαει 3. Παίζει ο κούκλος τον ασασίνο και είναι γενικλοτερα ταινία μα αδελφότητες και μυστικιστηκα πράγματα οποοοτε.... Τγομεγη!
4. 3 Idiots 1: Δεν περιμένω να το ξέρετε γιατί είναι bollywood αλλά το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Είναι πάααααρα πολύ αστεία ταινία και ανατρεπτική!!! Απλά υπέροχο και έχω κολλήσει και με το soundtrack.
3. Hunger Games : Το 2ο το είδα χτες. Έχω κολλήσει και δεν δεχομαι κομεντς από τον Φροϋντ. Μου αρέσει το ότι είναι περιπέτεια και το λαβ στόρι δεν είναι νορμαλ και προβλέψιμο. Επίσης με κάνει να θέλω να ζήσω μια περιπέτεια. Θα πήγαινα άνετα πάντως να παίξω εκεί!
2. Illuminati : Δεν είμαι καμια ανώμαλη μην ανησυχείτε. Είναι επίσης από βιβλίο του Ντανούλη που τον λατρεύω και διαπραγματεύεται και αυτή η ταινία την ιστορία μιας μυστικής αδελφότητας πράγμα που με ενθουσιάζειι πάρα πολύ!!!!!
1. Harry Potter : Δεν υπάααααααααααααααααααααααααααααααααααρχει. Τις συγγεκριμένες ταινίες τις σνόμπαρα για πάρα πολύ καιρό μέχρι που το είδα το 1ο στη τηλεόραση. Κόλλησα τόσο πολύ που αγόρασα την επόμενη μέρα όλο το πακέτο και με τις 7 ταινίες. Σιπάρω ντραρυ γιατί είναι τοσο γλυκούλιδεςςςς. Πρέπει να είναι μαζι!!!!!! Όταν τις τελείωσα ένοιωθα ένα καινό μεσα μου. Πρέπει να βγει καινούργιο! Θέλω να πάω στο Hogwarts μακάρι να ήταν αληθινό. Επίσης πιστεύω οτι θα είμουνα στο Grifindor!!!!!!
Φρόυντ:
5) x-men first class: Ένα έχω να πω cherik!!! Ο μόνος λόγος που λατρεύω αυτή την ταινία είναι αυτοί οι δύο. Μα για πείτε μου όσοι το έχετε δει: Δεν είναι το πιο τέλειο ζευγάρι σε όλο τομ κόσμο; Ουσιαστικά η ταινία είναι ένα prequel του αρχικού franchise x-men και εξηγεί το πως και το γιατί δημιουργήθηκε η σχολή για χαρισματικούς νέους. Και προφανώς λατρεύω αυτή την ταινία για τον τρόπο που δείχνει τη σχέση μεταξύ του Τσαρλς και του Έρικ.
4) The avengers: Τώρα που βγαίνει και το avengers 2: age of ultron (το μάτριο μπουχουχου) δεν θα μπορούσα να μην το συμπαιριλάβω στη λίστα μου. Και επίσης έχω να πω και Tom Hiddleston. Βασικά εγώ λάτρεψα όλες τις σκηνές που παίζουν ξύλο όλοι με όλους. Και θα το πω με απόλυτη περιφάνεια: όταν είδα το τρέιλερ για το 2 με είχε πιάσει μια κρίση fangirling που δεν μπορούσα να μιλήσω με την Ιωάννα στο τηλέφωνο.
ČTEŠ
Φλατς
NezařaditelnéΣουβλάκι, χελώνα, game of thrones, χόρτο, ποντίκι, καπέλο, harry potter, τυλιχτό γλυκό, βάζο, κινητό, τσάι, σεξ, σπυράκι, αθανασία, τετράδιο, μάιλι, μαλακίες, καλοί βαθμοί, σινδετήρας, σε κοροιδεύουμε, μπαμπινιώτης, χαχαχα, με ήτα και άλγα γιώτα, σκ...