!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SUPER MEGA SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Οι φωτογραφίες εκεί πάνω είναι τα εξεραιτικά έργα μας. "ζωγραφίσαμε" το Αθόντορ από την μοναδική καλλιτέχνιδα Ντανούλα και τα πορτρέτα του Φρουντ και της ντανούλας από την λιγότερο καταπληκτική καλλιτέχνιδα( μιας και γραφω εγω) Φρουντ. Μην ζηλέψετε πολύ το ταλέντο μας. Μαθαμε αυτές τις υπέροχες τεχνικές στο νηπιαγωγείο.(είμαστε 16. υποσχόμαστε. μην αφήσετε το ταλέντο να σας ξεγελάσει). Μπορείτε να βρείτε τα έργα μας στο ebay στη μοναδική τιμή των 1.000.000$ ΜΟΝΟ. Τρεξτε να προλάβετε. Πιο τρομερή προσφορά και από το Pretty Bra των Tellemarketing stores (Τοποθέτηση προιόντος. Είμαστε τόσο διάσημες που μας πληρώνουν). Ευελπιστούμε να μην πιστέψατε τίποτα από αυτά. Αν ναι επισκευθήτε κλινική. Με αγάπη, οι σύγχρονοι Πικάσο και Νταλί.
*Ανακοίνωση* Με μεγάλη λύπη σας ενημερώνουμε για την τραγική απώλεια της πολυαγαπημένης και ξακουστής αδελφής Αθ. Λόγω του φόρτου εργασίας της, κοινώς γνωστό και ως υπερβολική έκθεση στο φαντομ του Σουπερνάτσουραλ, απουσιάζει από τη σημερινή συνάθροιση της μυστικής αδελφότητάς μας. Ζητούμε την κατανόησή σας για το ατυχές γεγονός. Με τη σειρά μας, της συμπαραστεκόμαστε στο γολγοθά αυτό και της ευχόμαστε να βγεί ζωντανή και αβλαβής από τον πρώτο κύκλο. Ευχαριστούμε. =(
Με την ολοκλήρωση του συγκλονιστικού πέμπτου κύκλου της σειράς -φαινόμενο "Game of Thrones" νιώσαμε την ανάγκη να συνδράμουμε στην ψυχολογική αποκατάσταση του ταλεπωριμένου απο θανάτους, ευνοχισμούς και λοιπές καταστροφές φανντομ που όλοι λατρεύουμε και αγαπάμε με ένα διεστραμένο τρόπο. Αποφασίσαμε λοιπόν να αφιερώσουμε αυτό το κεφάλαιο σε εσάς τους φαν και στον πιο γνωστό κατά συροή δολοφόνο της σύγχρονης εποχής George R.R. Martin έτσι ώστε να τον ευαισθητοποιήσουμε έτσι ώστε να αποφευχθούν περεταίρω θάνατοι του ξεκληρισμένου καστ. Ας εισακουσθούν τα παράπονά μας. Let the games begin...
*Ανακοίνωση Νο.2* Όλα είναι ένα ψέμα. Η Αθ..... είναι ΝΕΚΡΗ. Δεν οφείλεται σε φυσικά αίτια. Όχι. Πως θα μπορούσε ένας τόσο περιπετιώδης άνθρωπος να πεθάνει τόσο μουντά. Η αλήθεια αγαπητοί μας αναγνώστες είναι πικρή. Θα πονέσετε όσο και εμείς. Η Αθ... ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ. Θα αναρωτιέστε πως συνέβη? Ποιος είναι ο δολοφόνος και πάνω από όλα τι φάγαμε το μεσημέρι... Όλα αυτά τα ερωτήματα θα απαντηθούν σύντομα. *μυστηριώδες βλέμα*
Ακολουθεί κλισέ περιγραφή του θανάτου
Όλα συνέβησαν ένα κρύο, τσουχτερό βράδυ του χειμώνα όταν η Αθ, αλλιώς γνωστή και ως Αθτρελόμωρό, παρακολουθούσε με ενδιαφέρον τη γνωστή σειρά Game of Thrones, προσηλλωμένη στην οθόνη της τηλεόρασης της, χάζευε τους κοιλιακούς του Gendry και καταριόταν σιωπηλά τον Martin για το θάνατο των αγαπημένων χαρακτήρων της. Τότε, τα φώτα αναβόσβησαν και η οθόνη κόλλησε στο σημείο όπου η Melisandre γεννούσε ένα μυστηριώδες πλάσμα. Η Αθ σηκώθηκε απότομα από τον καναπέ της σκορπίζοντας το ποπ-κορν σε όλο το πάτωμα και κατευθύνθηκε ταραγμένη προς την τηλεόραση για να δώσει μια λύση στο τεχνικό πρόβλημα. Τότε, μια πελώρια σκιά που έτρωγε νάτσος γλίστρησε αθόρυβα από το παράθυρο και πλησίασε την ανήδεη Αθ από πίσω καρφώνοντας την με το σπαθί του Γκρίφιντορ το οποίο έκλεψε από τα βιβλία της J.K. Rowling. Στιγνός και αδίστακτος αντιγραφέας. Η Αθ σωριάστηκε στο πάτωμα σε μια λίμνη από αίμα, ποπ-κορν και νάτσος. Με δυσκολία γύρισε το κεφάλι της για να αντικρίσει το δολοφόνο της και το τελευταίο πράγμα που είδε πριν σφραγίσει τα βλέφαρα της ήταν το αδίστακτο πρόσωπο της σκιας του G.R.R.Martin.
ESTÁS LEYENDO
Φλατς
De TodoΣουβλάκι, χελώνα, game of thrones, χόρτο, ποντίκι, καπέλο, harry potter, τυλιχτό γλυκό, βάζο, κινητό, τσάι, σεξ, σπυράκι, αθανασία, τετράδιο, μάιλι, μαλακίες, καλοί βαθμοί, σινδετήρας, σε κοροιδεύουμε, μπαμπινιώτης, χαχαχα, με ήτα και άλγα γιώτα, σκ...