Random Shit

238 20 13
                                    

'Sup motherfuckers!

Περιττό να σας πούμε, η Ντανούλα πέρασε δέκα λεπτά χαηδεύοντας την εικόνα από πάνω και φωνάζοντας: -Μάρτιν σε αγαπώ, είσαι το spirit animal μου...

Όπως όλοι γνωρίζετε 2 κεφάλαια πριν, η Αθ βρήκε το τραγικό της τέλος στα χέρια του George RR Martin. Επειδή όμως είμαστε πιστοί φαν του Supernatural, σηκώθηκε από τον τάφο της σε σχήμα Ιlluminati και ένας άγγελος του Κυρίου κατέβηκε και της είπε: "I am the one who gripped you tight and raised you fron predition". Λίγο μετά το θαύμα το οποίο θα γραφτεί στην ιστορία, την έκοψε λόρδα καθώς δεν είχε φάει για μέρες στην κόλαση. Είχε πεθυμήσει πολλά φαγητά αλλά ένα ξεχώριζε: Η ΠΙΤΣΑ ΤΣΟΥΡΕΚΙ!(fun fact : μια φορά η αθ προσπάθησε ως οικοδέσποινα να μαγειρέψει πίτσα ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΦΑΡΙΝ ΑΠ ΣΤΗ ΖΥΜΗ!!!!!!! Και φούσκωσε. Πίτσα του μέλλλοντος). Απολαμβάνοντας την εξαίσια πίτσα της αποτελούμενη από ένα κράμα υλικών, ξεπέρασε τον Βούδα, φτάνοντας στο απόλυτο σημείο μέθεξης και απόλυτη νιρβάνα- όχι το συγκρότημα - (fun fact 2 : το κράμα και η μέθεξη ήταν οι αγαπημένες λέξεις της καθηγήτριας των Νέων Ελληνικών. Αν δεν ξέρετε τι σημαίνουν SHAME! Dishonor on your whole family, dishonor on you, dishonor on your cow.) Ύστερα, επέστρεψε σπίτι της κλειδώθηκε στο υπερ-μοντέρνο και ύπερ-τέλειο δωμάτιό της και άνοιξε τον υπολογιστή της με ένα αίσθημα νοσταλγίας να την κατακλείζει και έβαλε το Supernatural στο Netflix. Αμέσως άρχισε να πορώνεται με το Destiel, τους κοιλιακούς του Sam, το duckface  του Dean και την καπαρντίνα του Cas. Χτύπησε free fall. Είδε 4 κύκλους χωρίς διάλειμμα μέχρι που το fandom κομμάτι του εγγέφαλού της εξεράγη. To επόμενο πρωί τη βρήκαμε... ποιος χέστηκε, είχαμε στα χέρια μας τζάμπα συνδρομή στο netflix οπότε απλά την εκμεταλευτήκαμε =) R.I.P. Αθ.

Απ' ότι καταλάβατε πάλι δεν είναι εδω. Η άχρηστη. Αρνούμαστε να της ξαναμιλήσουμε. Αθ talk to the hand!

Σήμερα βαριόμαστε οπότε θα πούμε ότι μας κατέβει! Ξεκινόντας από το Supernatural.

Γρήγορη περίληψη:

Είναι το αποτέλεσμα απόλυτης μαστούρας. Stay away from drugs, kids. Όπου κανένας δεν συμπαθεί τους αγγέλους (εκτός από τον Κας, Προφανώς που είναι ΘΕΟΣ)  και όλοι βρίσκουν τον Λούσιφερ a chill dude. Σιπάρουμε destiel ως το κόκκαλο. Ο Dean είναι Drama Queen και ο Σαμ κλαψιάρης και ο Κας είναι ο μόνος φυσιολογικός εκεί μέσα. Επίσης, ως γνήσιοι φαν έχουμε αποφασίσει να μάθουμε να εξορκίζουμε δαίμονες, κουβαλάμε μαζί μας αλάτι και η πεντάλφα έχει γίνει το εθνικό μας σύμβολο (ήταν από πάντα, λόγω του Ντανούλη αλλά τώρα έχει παραγίνει το κακό) We need Jesus! Η Ντανούλα έχει ταυτιστεί πλήρως με τον Ντιν. Επίσης εγώ (Φρόυντ) λατρεύω τον Μίσα Κόλλινς (αυτό που κάνει τον Κας) βασικά το λατρεύω είναι πολύ λίγο και ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΝΤΙΝ. Τώρα που το λύσαμε και αυτό, έχουμε χωρίσει και τις βρισιές από το Supernatoural ως:

ΦλατςWhere stories live. Discover now