Σιπς

312 20 14
                                    

Ντανούλα <3

5.Brienne και Jamie : Είναι απλά τρομεροί! Σπόιλερ αλέρτ! Στη σκηνή με το μπάνιο ήμουνα σίγουρη ότι θα γίνει του γκέιμ οφ θρόουνς το κάγκελο αλλά τίποτα. Είμαι μέιτζορλι ντισαπόιντιντ. Αλλά έχω ακούσει ότι κάτι θα γίνει αργότερα οπότε ελπίζω.

4.Peeta και Katniss : Η Κάτνις μου τη δίνει πάρα πολύ γιατί δεν είναι δυνατόν να κάνει σα τρελό για τον Γκέιλ! Ντροπή. Ο Πίτα είναι τόσο γλυκούλης και συμπαθητικός. Χαλί γίνεται να τον πατήσει! Άντε να βγει το τρίτο να δούμε τι θα γίνει γιατί βαριέμαι υπερβολικά να διαβάσω το βιβλίο.

3.Αθόντορ: Αθόντορ ιζ λαβ, Αθόντορ ιζ λάιφ!!! <3 Όποιος ανώμαλος έχει δει αυτό το βιντεο στο οποίο έκανα παραπομπή του εύχομαι να διαγραφούν αυτα τα λεπτά ανατριχίλας από την μνήμη του. Συνεχίζω, Αθόντορ είναι η Αθ και ο Χόντορ από το γγκέιμ οφ θρόουνς! Είναι απλά υπέρχοι. Σιπάρω!!!

Zalfie : Όποιος βλέπει youtube θα ξέρει για ποιους μιλάω. Είναι τόσο γλυκούλι ζευγαριιιιιιιι!!! Δεν ξέρω τι άλλο να πω απλά όταν είχα διαβάσει αυτό το ποστ της zoella που είχε επιβεβαιώσει ότι τα' χουν είχα ενθουσιαστεί τόσο πολύ. <3

1.Drarry:Τόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοσο γλυκούλιδες! Είναι υπέροχοι φανταστικοί έχω ξετρελαθεί. Μακάρι να τα είχανε μαζί και οχι ο Χάρρυ με την ηλίθια τη Τζίνι! Είναι βλαμένη και αντροχωρίστρα. Ο Χάρρυ είναι φτιαγμένος για τον Ντράκο! Άντε!!!!!! Τα πήρα τώρα. Λοιπόν, όταν είχα διαβάσει την ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΑΓΕΥΤΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΥΠΕΡΤΑΤΗ ιστορία του φρόυντ (http://www.wattpad.com/story/25065421-%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82-%CE%BD%CF%8C%CE%B7%CE%BC%CE%B1-harry-potter-drarry-one-shot) -σέιμλες λινκ- είχα ενθουσιαστεί οπότε αν θέλετε (υποχρεωτικά) διαβάστε το =)

Φρόυντ

5) SanSan : (game of thrones) aka Sansa Stark και Sandor Clegane!! Λοιπόν, είναι το pairing με το οποίο έχω κολήσει από τότε που διάβασα τα βιβλία γιατί είναι υπέρτατοι. Πείτε με creepy shipper πείτε για τη διαφορά ηλικίας αλλά εγώ τους λατρεύω γιατί είναι το πιο τέλειο ζευγάρι στιλ Beauty and the beast και είναι τέλιοι. Έχω ακούσει πολύ βρισίδι από την Ιω και την Αθ για αυτό το ship.

4) Stony : (avengers) aka Tony Stark και Steve Rogers... Ο λόγος που τους λατρεύω είναι γιατί αντιπαθίουνται. Και ως γνωστών, τα αντίθετα έλκονται, οπότε... Για να πω την αλήθεια, ο μόνος λόγος που τους σιπάρω είναι ένα φάνφικ που είχα διαβάσει κάποτε και με είχε κάνει να κολήσω πραγματικά.

3) Dramione : (harry potter) aka Draco Malfoy και Hermione Granger!! Οι περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν το Ντράκο και το Χάρι ως ζευγάρι αλλά για κάποιο λόγο βρίσκω αυτούς τους δύο καλύτερους. Μου αρέσει το γεγονός πως η Ερμιόνη είναι τόσο έξυπνη και γλυκιά και γεναία ενώ ο Ντράκο είναι το κακό αγόρι της υπόθεσης.

2) Cherik : (x-men) aka Charles Xavier και Erik Lensherr (αν γράφετε έτσι, πόπο τι όνομα είναι αυτό) Ναι, μου αρέσουν γιατί είναι απόλυτα cannon. Συγνώμη κιόλας αλλά νομίζω πως σε όλη τη διάρκεια του x-men first class κάνουν κάτι που περιγράφετε με τον όρο eye fucking. Εννοώ υπάρχει τόσο σεξουαλική έλξη μεταξύ τους που μπορείς σχεδόν να την νοιώσεις, Τι λέω; Τη νοιώθεις!!! Και να μου το θυμηθήτε, αυτοί τα είχανε και μετά τσακώθηκαν και έγινε ότι έγινε.

1) Jonlock : (Sherlock) aka Sherlock Holmes και John Watson. Ναι, παιδιά μιλάμε για τον πατέρα των ships γιατί είναι φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλο. Να σας πω την αλήθεια εγώ έχω διαβάσει την πλεοψηφία των βιβλίων του Άρθουρ Κόναν Ντοίλ και με το βρόμικο μυαλό που τους σίπαρα από τότε. Μετά ήρθε και η σειρά και με αποτελείωσε. The feels! Και αυτοί οι χαζοί (θα πίστευε κανείς πως ο εξυπνότερος άνθρωπος στον κόσμο θα το κατλάβαινε) όλοι τους λένε πόσο μοιάζουν με ζευγάρι και αυτοί τίποτα. Ζω για την ώρα και τη στιγμή που θα φιληθούν. Τέλος.

Αthtrelomoro :

3) Σάνσα και Μικροδαχτυλος :

2) Άρυα και Τζέντρυ :

1) Drarry : είναι υπέροχοι μαζιιιιιι !! Βασικά άρχισα να τους σιπαρω από τοτέ που διαβασα το "Χωρίς Νόημα" του φρόυντ Η ΙΩΑΝΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΑ 

Σημείωμα (made by φρόυντ): Όπως καταλάβατε η αθ δεν βαριόταν καθόλου όσο έγραφε και ένα έχω να πω. Είναι άχρηστη και πάψε να με κοιτάς έτσι. Σήμερα το θέμα ήταν shipping γιατί είμαστε αδιορθωτα fan girls. Γράψτε μας για τα δικά σας pairing!! ποια πιστεύεται πως ήταν η καλύτερη πεντάδα; Τι εχετε να πειτε για το αθοντορ; Μην ντρεπεσται, αντε νμα δουμε σχολια!!!

Σημείωμα (μέιντ μπάι ντανούλα): είχαμε προειδοποιήσει πως η αθ είναι βαριεστημένο. Είναι πολύ τρελό μωρό για να ασχοληθεί με εμάς τους απλούς μαγκλ! Τέλος πάντων όπως προανέφερε και η φίλτατη Αριάδνη καντε σχόλιο να μας πειτε διαφορα!!!!!!!

ΦλατςWhere stories live. Discover now