Το πρώτο μας θέμα, λοιπόν είναι οι πέντε πιο σπαστικοί χαρακτήρε:
darkside_cookies
5: Ντόρα η μικρή εξερευνήτρια: Ποτέ δεν είμουν από τα μικρά κοριτσάκια που έβλεπαν τέτοια παιδικά και ειδικά η Ντόρα με τσάντιζε πάρα πολύ. Ίσως να φταίει το γεγονός ότι είχε την ανάγκη να τραγουδάει κάθε πέντε λεπτά ή οι ηλίθιες ερωτήσεις της στα παιδάκια (που η αδερφή μου είχε την τάση να απαντάει φωναχτά και μετά λέει εμένα ψυχοπαθεί) στιλ πες μου που είναι κρυμμένη η μπότα. Στον κώλο σου, μαλάκο. Είχα πάντα και την απορεία πως χωράει να βάλει την μπλούζα της με αυτή την υπερφυσική κολοκύθα που έχει για κεφάλι. Νομίζω ότι τη μισώ τόσο γιατί τη λάτρευε η αδερφή μου και είχε πάρει όλο το σετάκι με τη τσάντα, το χάρτι κλπ κλπ. Θυμάμε πως με έπριζε να παίξουμε τη Ντόρα και το Μπότα όταν έλειπε ο παππούς μου και δεν είχε με ποιον να παίξει.
Σε κλίμακα σπαστικότητας της βάζω 7/10...
4:Anakin Skywalker: Όλοι όσοι έχουν δει το Star Wars, συνήθως μισούν τον Jar Jar Binks αλλά ποτέ δεν κατάφερα να βρω λόγο για να τον αντιπαθήσω πραγματικά. Εννοώ εντάξει είναι γελοίος, χαζός και ανέφερα το γελοίος αλλά εντάξει... Ο Anakin από την άλλη... Καταφέρανε να καταστρέψουν τον πιο τέλειο κακό όλων των εποχών aka Darth Vader με τα prequel. Τον κάνανε ένα σπαστικό, ανώριμο παιδάκι που δεν κάνει τίποτα άλλο παρά να παρενοχλεί μια κοπελιά δέκα χρόνια μεγαλήτερή του από τότε που ήταν 11 χρονών και να απογοητεύει τους πάντες. Σπαστικό. Ας μη μιλήσω για όλους τους Jedi που σκότωσε και τα παιδιά, μα το θεό, δολοφόνησε παιδιά, μικρά, ανήλικα παιδάκια που δεν κάνανε απολύτως τίποτα και πήγε και να δολοφονήσει και την Padme (υποτίθεται την αγαπούσες, βλάκα) Καλά του έκανε ο Obi-Wan που τον ξελάφρωσε από μερικά άκρα (πόδια και χέρια, μη φανταστείτε τίποτα περίεργο)
Σε κλίμακα σπαστικότητας του βάζω 8/10 μόνο και μόνο γιατί ως Darth Vader τον λατρεύω.
3:Bella Swan και Edward όπως και να τον λένε: Μια φορά στη ζωή μου κάθισα να δω twilight και αυτό μόνο και μόνο γιατί δεν είχα τίποτα άλλο να κάνω. Εκτός του ότι μου χαλάει γενικά την εικόνα που έχω σχηματίσει για μαγικά πλάσματα όπως βαμπίρ ή λυκανθρώπους, ο κύριως λόγος είναι αυτοί οι δύο. Η Bella το κορίτσι που δεν έκανε απολύτως τίποτα σε όλο το franchise παρά καθόταν και κλεγόταν και o Edward που απλά με τσαζτίζει η φάτσα του και ας το αντιμετωπίσουμε, δεν είναι βαμπρί, δεν υπάρχει περίπτωση να είναι βαμπίρ. Πιο πολύ σε νεραϊδούλα μου κάνει. Και είναι κρίμας γιατί ως Σεντρικ στο Χπ ήταν πολύ καλήτερος. Δεν ξέρω τι αρέσει στα άλλα κοριτσάκια απλά όχι, για κανένα λόγο.
Σε κλίμακα σπαστικότητας τους βάζω 8,5/10, επειδή υπάρχουν και μερικού φαν έκει έξω...
2: Dolores Umbridge: ή όπως μου αρέσει να τη λέω εγώ (κάπου το είχα διαβάσει και μου άρεσε) Dolores Umbitch (I’m bitch) Τέλος πάντων, νομίζω καταλάβατε τι εννοώ. Καταρχάς, πρέπει να ΠΕΘΑΝΕΙ με τον πιο βασανιστηκό τρόπο. Πρέπει κάποιος να τη γδάρει, να την κάψει και να τη δώσει στα σκυλιά. Ο Voldemort μπροστά της είναι ο πιο συμπαθητικός άνθρωπος στον κόσμο. Φορούσε ροζ, ο διάβολος φοράει πάντα ροζ. Αν είχα μια τέτοια καθηγήτρια στο σχολείο, θα ήταν είδη κάμποσα μέτρα κάτω από το έδαφος. Και η Rowling δεν μας έκανε τη χάρη να τη σκοτώσει με τον πιο αργό και βασανιστηκό θάνατο. Γιατί να σκοτώσεις το Φρεντ και όχι αυτή τη σκύλα; Αν και από όσο ξέρω, μπήκε στο Άζκαμπαν. Μακάρι οι Παράφρονες να τις ρουφίξουν τη ψυχή, όχι ότι έχει κιόλας.
Σε κλίμακα σπαστικότητας της βάζω 10/10! Να ψωφίσει.
1: Joffrey Baratheon: Και ναι, του αξίζει δικαιωματικά η πρώτη θέση στη λίστα μου με τους πιο σπαστικούς χαρακτήρες, την κέρδισε με το σπαθί του και όσοι έχουν δει ή έχουν διαβάσει το Game of Thrones ξέρουν πολύ καλά γιατί. Ο χειρότερος μαμάκιας, ανώριμος, ανώμαλος, σαδιστής στον κόσμο που απλά καθ’όλη τη διάρκεια της σειράς θέλεις να το χαστουκίσεις με όλη σου τη δύναμη, όπως έκανε ο Tyrion. Μπράβο Tyrion. Πραγματικά θα μπορούσα να το βλέπω αυτό το πράγμα για όλη την υπόλοιπη ζωή μου. Ας μην τον αδικήσουμε, όμως. Παρόλα τα λάθη του, έκανε και κάτι σωστό, μας χάρισε μια τέλεια σκηνή ευτυχίας και ανακούφισης όταν πέθανε. Περιττό να πω πως ήταν η πιο χαρούμενη στιγμή της ζωής μου.
Σε κλίμακα σπαστικότητας του βάζω 1000000/10.Joannabrown5:
5:Η Χάνα Μοντάνα. Μην με παρεξηγήσετε λατρεύω την Μάιλι σάιρους αλλά αυτός ο ρόλος δεν μου άρεσε καθόλου. Πρώτα απ’ όλα σαν εξάχρονο κοριτσάκι ζήλευα τόσο τρελά τα ρούχα της και ήταν και τραγουδίστρια οπότε ένας λόγος παραπάνω. Γενικότερα μου την έδινε!
4: Ο τυπάς που σκότωσε σχεδόν όλους τους στάρκ. *Αν δεν θέλετε να ακουσετε βρισιές μην συνεχίσετε την ανάγνωση*. Το μαλάκα!!!! Όταν είχα αρχίσει να σιπάρω τον ρόμπερτ με την κοπελια πηγε και τους σκότωσε! Έλεος. Αυτος ο μπάσταρδος ο μάρτιν φταίει για όλα. Έχει ξεκληρίσει όλο το καστ!!!!!!!!!
3: Η αμπριζτ. Θέλω να τη σκοτώσωωωωωωωω!!!!!! Είναι τρισάθλια!!! Αυτό το γελάλι της και τα ρουχα της και τα πάντα μου την έδιναν! Είναι άδικη και μπιτς!
2: Η σερσει. Βασικα αυτή μου τη δινει επειδη παει κοντρα στον τυριον. Και είναι και πολύ ειρωνικη χωρις να είναι αστεια!
1: Ο Τζοφρι. Τουν τουν τουν!!! Είναι ένα σαδιστικο γουρουνι. Τον μισω. Και σκοτωσε και την κοκκινομαλλα που την συμπαθουσα τοσο πολύ. Βεβαια για να πω και την αληθεια στεναχωρηθηκα που πεθανε!
Σημαίωση: Δυστυχώς, η athtrelomoroδεν μπόρεσε λόγω ανωτέρας βίας να συνησφέρει σε αυτό το κεφάλαιο με τη δική της πεντάδα. Ζητάμε την αμέριστη κατανόηση και συμπαράστασή σας για αυτή την τραγική απώλεια.*10 λεπτά σιγής*
Τώρα, θα μας έκανε πολύ χαρούμενες να σχολιάζατε από κάτω με ποια από τις δύο πεντάδες συμφωνήτε περισσότερο (ναι, ξέρουμαι μοιάζουν) ή να γράψετε τη δική σας πεντάδα με τους πιο σπαστικούς χαρακτήρες από ταινίες, βιβλία, σειρές ή γενικά. Επίσης αν θέλετε μπορείτε να μας προτείνετε εσείς θέματα για να σχολιάσουμε την επόμενη φορά.
Προειδοποίηση; Ίσως το επόμενο κεφάλαιο καθυστερήσει γιατί κάποιου *κουχ-κουχ* δε λένε να βάλουνε τον κώλο τους κάτω και να συνεργαστούν.
Let the views beggin!!!
DU LIEST GERADE
Φλατς
SonstigesΣουβλάκι, χελώνα, game of thrones, χόρτο, ποντίκι, καπέλο, harry potter, τυλιχτό γλυκό, βάζο, κινητό, τσάι, σεξ, σπυράκι, αθανασία, τετράδιο, μάιλι, μαλακίες, καλοί βαθμοί, σινδετήρας, σε κοροιδεύουμε, μπαμπινιώτης, χαχαχα, με ήτα και άλγα γιώτα, σκ...