my first love is a guy

630 34 5
                                    

𝙈𝙞𝙣 𝙯𝙖𝙬𝙩𝙩𝙪 𝙖𝙣 𝙩𝙖𝙢 𝙨𝙞𝙖 𝙠𝙖 𝙙𝙖𝙝 𝙡𝙚𝙝 𝙩𝙖 𝙢𝙖𝙞, 𝙢𝙖𝙝𝙨𝙚 𝙖 𝙞𝙣 𝙖𝙣𝙜 𝙘𝙝𝙞𝙖𝙝 𝙡𝙤 𝙣𝙞𝙖 𝙖 𝙝𝙢𝙖 𝙢𝙞 𝙣𝙚𝙣 𝙫𝙚 𝙢𝙖𝙞 𝙢𝙖𝙞 𝙖.



𝘔𝘺 𝘍𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘓𝘰𝘷𝘦 𝘐𝘴 𝘈 𝘎𝘶𝘺

🅲🅷🅰🅿🆃🅴🆁  🅾🅽🅴





Kan khuaah high school thleng bak a awm loh avangin... Hreh viau mah ila zirna chhunzawm ka duh ve miau si avangin khawpui lam Aizawl ka belh alo ngai ve ta a.

Class 10 chu tha takin ka pass a nie lehkha ka thiam thei a.. Ka chhung te leh kan veng te pawh in ka chungah beiseina sang tak an nei ve reng a ni.. Class 10 chu distinction ah ka pass a min lawmpui tu pawh an tam em em bawk... Kan chhungkua pawh kan hlim a.. Mahse chutiang karah chuan harsatna chu ala awm teuh mai

Thingtlang a awm kan nih avangin leh aizawl lamah chhung hnai vai tak kan nei silova... Ka awmna turah chuan ka buai a ni nghal der a ka nu leh pate pawh an hlim hle mahse an rilru a hah ve hle tih ka hria.

Kar an liam leh deuh a chutah kan vanneih a siamin ka... Awmna tur chu kan hre ve ta.. Ka pi ni fanu ni fanu te inah chuan ka awm dawn a ni.. Mahse chupawh chu kan inchhung hnai em em lo.. Mahse an chhungkua an fel in khawpui lam mi tih takah an chhungkua chuan zirna an ngaipawimawh em em hi alo ni a. Chutia ka result an lo hriat chuan an ina ka a ve chu pawi an ti lem lo nasa hi alo ni a....

Lawk... Kei hi lalremruata ka ni a kum 18 ka ni.. Sang ve tawk tak ka ni a ka hang lem lo bawk.... Ka biang vei lamah biangsum ka nei kalh bawk nen.. Hmeichhe ho duh zawng tak ka lo ni a niang chu star tur te pawh ka nei thei viau mai... Ni e a awm tho ve kan khaw tleirawlah chuan a tha ve pawl chu ka nia lawm.. Kan infak ve zawk a nih chu

Kan chhungkua hi.. 4 kan ni a ka nu leh pa leh ka nau hmeichhe naupang kan ni, ka nau hi tlai khaw hnuah a piang ti ila a sual lovang... Tunah kum 10 chauh ala nia.. Kum 8 laiin ka inthlau anih chu

Tichuan... Ka pa nen chuan aizawlah chuan admission tir tur chuan ka chhuk ve ta rawih mai a. Aizawlah hian ka kal ve zeuh2 thin nain ka hrelo khawp mai a...

Tichuan tlai ni tlak hma deuh chuan kan thleng ve ta... Khua a lum bawk nen.. Ka chauh ve deuh. Kan lut chu min lo lawmthiam khawp mai a....An in chu kan in nen chuan tehkhin chi pawh a nilo.. A zau hle bawk chulam chu sawi vak tawh lovang.

"Aw... Heihi maw.. Remruata chu" Pitar 1 chhungkaw nu ber ni awm tak chuan min lo pan a min chibai lawp2 a.. "Aw nie" Tiin nuisangin ka lo chhang ve bawk a. An monu niawm tak pawh chuan min chibai ve leh bawk a... Kan 4 chuan sofa ah chuan kan thu a thingpui te inin kan inkawm pah bawk a.

Skip duai mai ang..

Tichuan zan alo nih chuan zanriah chu kan kil ho ta a... Kan vai chuan 6 kan ni.. Chhungkaw pa ber hi a a boral tawh a...ka pi te hian Fa 3 neiin an vaiin nupui pasal an nei vek tawh bawk.. An fa naupang ber mipa in inpui a nghak a tichuan.. Tichuan an fa naupang ber ka patea tur chuan nupui neiin fa 3 an nei bawk a ni

Mahse ka patea chu a hna thil avangin inah a awm ngai meuh lo a chhuak deuh reng a an fate pawhin an ngai thei em2 a.. An fa upa ber mipa hi phai ah lehkha zirin an dah bawk kei aiin kum 2 a upa nghe2 a.. Tichuan nau thleirawl 1 kum 16 mi class 10 zirlai a awm a an naupang ber class 4 zirlai a awm bawk....

Skip..... 5 days later

Inrinni a ni a khua a lum em em bawk tih tur te chu ka ti lawp2 a mipa ni mah ila... Mi ina awm ka ni a ka theih ang2 in ka pui ve hlawm a awmpui nula 1 ka pi te chuan an nei bawk a mahse a ni chu a rial ngai lo zingah a lo kal a zanah a haw leh mai thin.

my first love is a guyWhere stories live. Discover now