my first love is a guy

284 21 0
                                    

𝘔𝘺 𝘍𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘓𝘰𝘷𝘦 𝘐𝘴 𝘈 𝘎𝘶𝘺

🅲🅷🅰🅿🆃🅴🆁  🆃🆆🅾





Jenny thiante chu an lo lut tâk2 "a lum lutuk" Kimi chu thuthlengah a thu nghal tawp a midang ho pawh an lo lut ve nghal bawk. "Jenny tui min va lak teh" V'hlui chuan a ti a... A in zap nghal. "In ninawm lutuk" Tih pah chuan ang phei pah in tui chu ava laksak hlawm a "lalnunhlui (jenny full name) ang peih lutuk hi chu aw" Hamngaihi chuan alo ti ve bawk "duh leh ka ang peih ang in lo leng peih tho alom" Tih pah chuan a mengrum vak a".

Kimi chu a hawi vual2 a.. Zawn nei ni awm takin.. Feli chuan a phone a hmet mual mual a... A nui ang suk2 bawk a. "Khawnge i u hi" Kimi chuan a ti deuh sa sa a "a roomah a awm eng nge"

"Hehe engmah nilove"

Chutah jenny pi chu a room atangin alo chhuak a "aw haw nang ni thian ho chu in lo va leng khat ve" Alo ti chhuak a an nui sung a "nia lenna hun hi a awm lo ve em alom" V'hlui chuan alo ti vat a.

Samu leh kimi chuan an kal chhan ber an la hmu bawk silo. Mahse thil an sawi a bl bawk an sawi leh thenin ML an lo khel bawk a an nui leh huk thin an thawm chu a ring ngei mai.

Chhun alo nih chuan inchung atang chuan ke pen thawm an hria a.. Tichuan Timothy chu alo lang ta..kimi chu an lai nghal ngawt a.

"Nang ni ho chu kan va inhmu khat ve.. Inla bengcheng reng hlawm ani maw" Alo ti nui vur2 a kimi chu alo en dawk2 mai "nang alom... Phaiah i awm daih sia.." Peki chuan nui sung chuan alo chhang a. "Tak a jenny thil in ei tawh em ka ril atam a nia" Tih pah chuan choka lamah a kal a thil a va hai ruk2 a.

"Nia ka ril atam a nia thil ei tawh ang uu.. " Hmangaihi chuan ati nung2 a..ei tur lei tur chuan dawr an pan ta tham2 hlawm a.

Chutih lai chuan Remruata chu alo haw ve chiah bawk a an thenawm msa te inah a leng haw chiah ani.
Inchhung chu alo reh thiap mai.. Choka lamah chuan thil ri deuh rak2 a hria a, a ni chuan Msa te inah chhun thil an ei tawh avangin a puar ve hle.

Choka ava luh chuan plate chawi meuhin Timothy chuan fian in chaw a lo ei a.. Biang puar vek khawpin alo hmuan a. Remruata chu a nuih aza ang reng mahse a nui ri ngam chiah bawk silo Timothy lah chuan chutia Remruata lo lang thut chuan a chaw thial lai chu a phuh chhuak thawt a... Chhuatah a awm nuaih mai...

Timothy zak lutuk chuan tih ngaihna tak a hrelo ruata a lah ala ding reng mai bawk si. Timothy chu khuh bawrh2 chungin tui chu an in khawlh2. "U Timothy i tha em" Tih pah chuan a hnungah ruata chuan alo ch ve bawk.. "Ti.. Tinge ngawi reng a ilo luh ngawt a.. Min ti phu alom" Tih pah chuan a plate keng chungin a kal daih a chaw phuh pawh chu a ngaihsak lo...an awmpuinu lah a dam loh lai lo ni nen.. "Eng nge hei ka leng ka lo haw nia ka ti lung2 dawn mi" Ti nuah2 pah chuan chhuat chu a phiat fai a.

Timothy chu hmai sen vek khawpin inchung lamah a chho... 'Engvangin nge ngawi reng alo din re2 ni... Chi loh ve' ti.. Tinge ava lum ta ve.. Tih pah chuan fan chu a on a chaw ei lai chu fian chuan a hawp puk2 a.

A phone alo rik chuan caller id a en chuan a thianpa a best friend ber... Zothana alo ni "umm.. Eng nge"..
" Hey Timo zanin chu kan kal dawn em"

"Khawiah chuan maw"

"Ava mak e aw.. Tluanga bialnu birthday party kha mawle"

"E... Awle a tha alom mahse ka lo theihnghilh daih alawm"

"Awle... Hei present tur ka mek a"

"E he ka lo theihnghilh daih sia ka lei miah lo min lo lei kep la i duh2 kha a man ka pe leh mai ang che"

"Awle tlai lo la aw nula chhelo deuh2 pawh an kal ka ring"

"Awle"

Phone an dah hnu chuan timo chuan a chaw ei na chu alo la keng reng a. Inhnuaiah dah tur chuan a chhuk a a nu te leng an lo la haw lo a ni ngei nag a reh deuh thiap mai.. Mahse chaw ei dawhkan ah chuan Remruata chuan thlai rah vel alo chan malh2 a.. Apron a hreng bawk.. A phone ah video a en pah a a nui ver2 mai.. A nuih zawng chuan a biangsum alang kalh bawk a... Timo chuan alo en reng chu niin a harhchhuak zawk a... Remruata chu a nuih suk a.

my first love is a guyWhere stories live. Discover now