𝘔𝘺 𝘍𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘓𝘰𝘷𝘦 𝘐𝘴 𝘈 𝘎𝘶𝘺
🅲🅷🅰🅿🆃🅴🆁 🆃🆆🅴🅻🆅🅴
*--------------*-------------*-------------*--------------*
Kar 1 chu aliam ta reng mai. Remruata leh Timothy chu khami zan atang kha chuan an inhmu leh tawh lo. Remruata chuan call ve pawn a chhang ngai lova Timothy chuan a message a seen ngai hek lo. Remruata chuan engmah tih sual a nei silova tinge hetia a awm, college ah a hmu ngai tawh lo bawk. Zantin message a thawn ziah a, chu chu muttui tih leh zingah good morning tih a thawn ziah mahse a message chu reply tu an awm ngai lo. A chhan zawh a duh a, a be thei bawk silo.
Nie.. A hne tawh te pawh a ni mahna. Remruata chuan ngai hle mahse tih theih a neilo, zanah thil nilo pui2 ngaihtuahin a rei tak2 a meng a, a mittui tlak chang a awm bawk thin. Mahse Timothy berin a biak duh tawh loh chuan, tih theih a neilo bansan tur chuan rilru a siam fel a, a hmahunah tih tur tam tak ala nei alom, khuanu ruat lo na na na chu awmdun theih a ni silo.
Kar a liam a Remruata leh Msa chu bazarah chuan Msa te dawr thil an tifel a. Msa chuan a hma ai zawngin a care a mahse a hma thil thleng vang nge Remruata chuan a be tam em em tawh lo.
Msa te dawr an thlen chuan dawr chhung hnunglamah chuan tawng ri an hria a Msa nu a ni a hmelhriat a hmu ni ngei ang a tawng ring khawp mai "ka nu chu a hmelhriat te an awm a ni ngei ang" Msa chuan a ti a. Mahse an va lut lem lo chair ah chuan an thu dun a an tawng ri chu an hre thei vek bawk.
"Chuan tunkar friday ah hian maw in inneih dawn a" Msa nu tih ri chu an hria a hmeichhe nui ri an hre bawk a "nie... Kan ti thut mia dawn nih hi inlo kal. Ve dawn nia" Hmeichhia chuan a ti a Remruata chuan a hriat hnu a ang ati hle a phone khawih lai chu an thusawi ri avang chuan chawl dat a.. A thin chu a phu dup2 a, ni lovang Timothy tih tam tak an awm alom a a rilru chuan a ti mawlh2 a a chhung a luh a va chian a duh takzet. Mahse a aw ri hriat chu a hai mawlh lo Timothy ngei ani. A mit sulh thei a, a thin a phu dup2 bawk. A chhehvela awm te chu an chawl vek nimai hian a hria a Msa chuan remruata chu a en vat a "remruat.. " A ti zawi sap a. Mahse a chhang lo.
"Timothy te chhung hi an hmanhmawh deuh tawh alom mawle... Kalna tur kan la nei a mo kawr en te kan la tum sia kan kal phawt ang e" Tiin an chhuak a. Remruata chuan mi 2 te chu alo en kar a aw.. Timothy ngei ani a banah Alice-i chuan inti neitu takin a chelh bawk a Timothy pawh chuan a en ve vat bawk mak ti takin a en mahse a reilo remruata chu a hawisan daih a "Ms nang ni thiandun chu in dam maw" Alice-i chuan nui ver2 hian ati a "aw tha e... Eng nge inlo tih a" Msa chuan a ti a Alice-i chuan a ka a, ang zuai hman a "kal vat ang" Tiin hmanhmawh takin Timothy chuan a kai chhuak daih a.
Remruata chuan a en zui vawng2 a a mittui chu adang ve hram2 bawk "Remruata i tha em" Msa bawk chuan a ti leh a, Remruata chuan alu a bu nghat2 a. Tichuan Msa nu chu an bulah chuan alo kal a "in lova thleng hma ve... Kha Timothy te an lo kal a a bialnu kha a fel hmel khawp mai." Tiin engmah hre ve hek lo le Msa chuan remruata chu a en vat a. Msa nu bawk chuan "bawiha Timothy khan nupui a nei dawn a tun friday hian a mak teh thut ngawt mai kha Dan 2 na in a ni leh nghal a bialnu kha a rai a ni ngei ang" Tih pahin a lut nghal a remruata chuan a thil hriat chu mak a ti a awih thei lo. Ting alo àt em em tinge.. "Ms haw ka duh.. Ka lo va haw mai ang" Zawi tak chuan a ti a "awle ka lo thlah ang che"
Remruata te in chu an thleng a kawng alo inkalh khap a remruata chuan nuisang hian "a... A nih ms ka lawm.. E aw mangtha le" A ti a inchhungah chuan a lut a mahse Msa chu ala kal lo, remruata rilru tur chiang takin a hria a rilru nat dan turte. Remruata inchhung a a luh hnu pawh chuan Msa chuan a ngaihtuah em avangin ala tlan chhuak mai lo, a scooty atanga chhukin remruata te in bulah chuan a ding reng a, eng thawm ri va mah a hrelo. Kawngka chu kik dat datin, rei vak lovah Remruata chuan Msa chu kawngka chu a hawng a .
YOU ARE READING
my first love is a guy
Fanfictionhei hi min nawr tu an tam avangin ka dah leh a, mahse ka thlak danglam deuh vek thung a, a in ang vak lo ania.