my first love is a guy

218 18 0
                                    

𝘔𝘺 𝘍𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘓𝘰𝘷𝘦 𝘐𝘴 𝘈 𝘎𝘶𝘺

🅲🅷🅰🅿🆃🅴🆁  🆂🅸🆇






Remruata te chu rin aiin an tlantluang hle a... Joseph-a nen chuan an titi nasa mai... An chhuah tlai deuh avangin leh thlasik a ni a, ni a rei lo bawk nen khua a thim hma avangin zan dar 6 bawr velah chuan an khaw ram an lut ve tan a.... Remruata chu  motor kawngkhar bula  thu a nih vang chuan thli vawt thaw heuh2 dawng chuan  a dak chhuak thla alo eng hle bawk....a phone chu phawrhin earphone in hla a ngaithla pah a... Chu thla eng tak leh thlasik boruak vawt kak mai te chuan Timothy chu a ti ngai thar em em a... A maimitchhing vang vang a... An 2 a an hun hman tawh te chu a chhui kir vel a.

Rei vak loh ah chuan an khua a chhenna ngei chu a thleng ta a.... A chhungte chuan an lo hmuak thap a an fapa zirna avang a awm bo thin chutia dam tak a an hmu thei chu an hlim em em mai a....hei bak2 a hlimna hi a awm tawh bik kher lovang. An chhungkua chuan an in lam chu an pan thla hlawm a. An in a luh chuan a hahdam sawng2 hian  a hria...Remruata chhungte chuan chaw ei ah an lo la nghak a.... Reilo te an han chawlh hnu chuan zanriah chu an kil ho ta a. An titi bawrh2 hlawm a... An hlim hlawm hle.. Remruata chuan an buai ata langin Timothy pawh chu alo theihnghilh a... An thlen atangin an la inbe lo hrim2.

Lemlamah chuan Timothy chuan a phone a en sek a... Zan dar 8 vel ah pawh chuan call emaw message thar lam ala awm lo han call ringawt dawn se... A chauh a ring ve bawk si... A tawpah chuan a va text ta a. A phone chu a dah a choka lamah kalin tui ava in leh phawt a... Chutia a che tla vel chu Jenny leh a pa sofa a phone khawih te chuan thaw hak hian an en a.

A nu leh Reubena te chu an mu tawh a api pawh. Timothy chu lo let phei lehin a phone chu ala a engmah khawih tak2 silo chuan a hmet nuap2 a, a message chu ala in seen lo hrim2 tih a hmuh chuan a phone chu a dah leh a...a tho leh hluai a chutah Jenny ning chuan "Lawmsangzual thu mai2 rawh mit i ti kham" A ti hluk a Timothy chuan a en nghal hraw mai "Engtin maw min koh a ka hming pum te chuan min koh ngam elo nang naupang" Tih pah chuan a lamah a kal phei jenny chu a pa hnungah a biru nghal a "aw eng nge a dik lo ami... Lawmsangzuala  alom i nih... Apa a û hian min hnek  atum" Tih pah chuan a pa hnungah a biru zuai2 a. Chutah a pi room lamah a lut daih.

"He naupang chimawm lutuk hi chu ka la khawng ang mawle" Tih nuah2 pah chuan sofa ah bawk chuna a thu leh a phone a en a noti. A dawng ta mahse a beisei a ni lo a thiante mai2 chu niin "tinge hepa pawh hi min theihnghilh nghal daih em mawni le" A ti nuah2 a chutah timothy pa chuan "timothy tunge lo call dawn che a i bialnu em ni" A ti a timothy chuan "pa.. Ka neilo tak2... Ka han mu teh ang" Tih pah chuan a tho a inchung lamah chuan a kal a.

A room luh a tum chuan remruata room lam chu a hawi phei a... Muangchang chuan  apan phei a... Romm ruak ah chuan a lut a, khum chu felfai tak hian a awm luah lum tu awm lo tih hriat tak chuan a dai raih mai...a nui sap a a room ah pawh lut ta lo chuan pawn thuthleng zantin remruata nen a an thut dun na thin ah chuan a mah chauh te chuan  a thu a khua chu a vawt suk leh nghal thla a engin thil fim a thaw leh heuh2 thin... A meizial chu phawrhin an tan kai a van lam en pah chuan a zu khu hlat2 a

"Ka rin phak bakin ka ngai che" A ti nui sap a.. Nie tunah tak hi chuan val lunglenga dik tak a ni. An thianho group ah pawh a lut peih lo. Chutia van lam a thlir vang2 lai chuan a phone chu alo ri rat2 a

Zawi muangin a en a a a nui var2 mai remruata phone call a ni...mahse ala mai lo "tunah min lo call ve chauh amaw" Tih pah chuan ala la duh mai lo rei hnu fe ah ala ve chauh a "hello" Tih ri a hriat chuan a thinlung chu a tuiral nghal vek thei... Mahse ala tau rih tlat a chhang lawk duh lo.. "Hello.. Hey.. Tinge min ngaithla tih ka hria a nia" Remruata chuan ati a, chiang takin a titau tih a hre bawk.

Phone📱

Remruata: hey... Ka tih palh ka lo phone lawk lo che a.. Kan thlen khan ka buai char2 a ka thiante an lo leng ve bawk nen ka lo call hman ta silo che a.. I mut ka ring tawh tho nain..ka lo call ta tho che nih hi.

my first love is a guyWhere stories live. Discover now