my first love is a guy

278 19 0
                                    

𝘔𝘺 𝘍𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘓𝘰𝘷𝘦 𝘐𝘴 𝘈 𝘎𝘶𝘺

🅲🅷🅰🅿🆃🅴🆁   🆂🅴🆅🅴🅽







🔞+
         *--------------*-------------*-------------*--------------*

Remruata chu an in exam zawh atangin kar khat vel Aizawlah  awm hnu chuan an khaw lamah haw tur chuan a inpuah chah leh tan a. Khami ni.... An inhauh tuk atang khan mak tak maiin Alice-i chu alo kal khat tawh em em a... Timothy pawn mak a ti angreng mahse a lawm phian zawk mai.. Mahse kha mi hnu lawk khan timothy pa alo haw a.. A hma zawng aiin a mizia a dang riau ta mai. Timothy leh remruata awmdun lai a hmuh te hian lungawi loh hmel takin a kalsawn daih zel a. Timothy chuan mak a ti angreng mahse a hna vang a nih a ring.

Tuk khat chu an chaw ei lai hian... "Ka pi, nu, pa kar 1 vel emaw lek chu remruata te khuaah han zin thawven ka duh a, thingtlangah hian ka la zin ngai si lova" Timothy chuan rawn ve deuh reuh mahse phal lo pawh nise kal tum tho rilru chuan a dil hlawm a. A pi leh a nu chuan an remti tho a mahse a pa ve thung chu ala tawng lo remruata chuan engmah sawi lovin a chaw chu a ei mawlh2 a.

"Eng nge i han tih ang a" Pu tluangtea chuan  ati bul hmuk a "a tam mai... Lui kal te leh lo a feh te.. Thang kam te.." Timothy chuan ati a a pa chu a rum nghut a Timothy nu chuan "nie.. Pa-a a pawina a a em ni mihrang khua pawh  ani lova remruata te khua a nia' alo ti ve bawk a " A tha alom"tih chauhin pu tluangtea chuan a ti a, a kham nghal daih remruata chuan nuam lo ati angreng Timothy erawh a phur ngang mai. Remruata chuan a hma ang khan pu tluangtea chuan a be tam lo hle chubakah... A hlat sawt ni hian a hria a ning tan em ni te  ati rum2 a mahse a haw a hnai tawh a. An khua a haw hunah ala ngaihtuah ang chu.

Zanah chuan pu tluangtea chu khumah thuin laptop ah a hna a thawk mawlh2 a mahse a rilru erawh pek har a ti.. A thaw leh hak thin a. A nupui pi sangi kawr thlep fel chu a en a "nu-i Timothy leh remruata hi an inzui nasa mah2 i ti ve em" Ati hlawl a pi. Sangi chuan apasal lam chu a hawi a nui vur2 hian "tinge... An in nel ve ni mai.. Unau dik tak ang mai an ni"  ati a mahse pu tluangtea erawh chu a thaw hak a "nilo an innel dan hi a dang tlat alawm" A ti leh a pi sangi chuan "engtia dangin maw... I hrelo nih kha an in nel lutuk hi mi i tih.. I hrelo nih kha ih maw... Hmanni Timothy ka han kai tho tur chu Timothy roomah an 2 in an lo riak dun a an duhawm zia chu unau ang mai an ni" A ti nui vur2 a mahse pu tluangtea erawh a nui ve hauh lo mai.

Ni 2 a liam chuan Timothy leh remruata te chuan sumo counter lam chu taxi chuan an pan dun a. Timothy chu a phur ngang mai mahse a huphurh ve tho bawk si a. Dar kar 1 hnu velah chuan  remruata te khaw lampan chuan an tlanchhuak ta a.. Remruata chu tukverh bulah a thu a a dawt chiah ah Timothy a thu bawk a...khua alo lum bawk nen.. Timothy sumo la chuang lo chu motor a rui tlat mai.. Remruata nen chuan thutna an inthleng a... Passenger dang te pawh chuan an be luam hlawm a, tlemin a upa ve deuh te an nih avangin remruata leh Timothy chu an ve bawrh2 hlawm a... Mahse an tlan thui deuh chuan Timothy chu a tawng peih tawh meuh lo.. Remruata chuan kawngtluanin a buaipui a... Timothy chuan motor a la rui ngai silova...a inchhir leh rum2 thei hial mai.. A lu a hai chhul a....remruata chu a chhang chhe takzet...fiamthu deuh hian "vawikhat mah ka hruai tawh lovang che hetiang tih hria ila ka hruai lo tawp ang che" Remruata cuan a ti a Timothy chuan "nang aiin ka inchhir ka bike khan lo kal ila tha tur" Alo ti let ve bawk a an bul a thu nu valai deuh chuan "tlangval... I zia tawh em ilo zin vawi 1 na ni awm si a, kan thleng tep a nia" Alo ti ve vat a.

Rei lovah remruata te khua chu an thleng ta a chhungte chuan an lo hmuak a Timothy hmel pawr fap a sumo atang a alo chhuah chuan sumo bul vel a mi lo awm ho chuan an en duh hlawm em em a bikin hmeichhe ho chuan.. Timothy chu lian hi an ti hlawm khawp mai a  a hmel alo tha ve vur bawk nen... Khawchhung tlangval chu a dah nil hlawm khawp mai... Remruata nu chuan "nang hi maw Timothy chu i chau viau ang a" A lo ti zung2 a " Chau love nu. Rem" A ti nui vur2 a "ka nu a chau lo ka chau kawngtluanin ka lo buaipui" Alo ti vat a nu chuan a banah alo beng a "i buaipui lohin i mikhual tur alawm" A lo ti vat a "ka nu ana nia ka lo haw ve chauh a" Remruata chuan a ti nang2.. "Hawh u kal ang u inbual te induh ang" Pi remi chuan an bungrua thenkhat khai pah chuan  ati a an in lampan in an inzui thla ta hlawm a.

my first love is a guyWhere stories live. Discover now