my first love is a guy

241 14 0
                                    

My fi𝘳𝘴𝘵 𝘓𝘰𝘷𝘦 𝘐𝘴 𝘈 𝘎𝘶𝘺

Chapter 14








Timothy pov:

Remruata ka ngaih em avangin zan rei hnu lamah an inah ka va kal a, mahse min hmuh a duh tawh loh thu a sawi. Darkar 1 dawn an inpawn a ka din reng hnuah alo chhuak a ka kuah nghal vat "Ilo chhuak dwn tih ka hria alawm" Ka ti a, ka nui vur2 ani erawh a nui ve lo.

"Tinge ilo kal, Timothy khawngaihin lo kal tawh suh ka duh tawh lo, chhungkaw enkawl tur i nei a chutiang bawkin kei pawhin" Ka kuta vuan chungin a ti a, min ngen ngawih2 hi a ang ber chu chuan min tina in ka thin a tirim hle.

"Aih... Ka duh ve hleinem"

"Timothy khawngaihin min hmangaih tak2 anih chuan min hmu turin lo kal tawh suh, haw tawh rawhka hmu duh tawh lo che" Ka kut a thlah a, inchhung lam pan turin a inher, nilo ka phal ve lo "Remruat min ngaidam rawh" Tiin ka kuah a. Mahse min nam hrang dawrh a. "Lawmsangzual harg ve tawh teh, ka tan a hreawm zia leh a harsat zia i hre lo, nangmah vang a buaina ka tawh nasat zia pawh i hrelo ka hmu duh tawh lo che" Tiin a mittui a luang thla a, inchhungah a lut a. Beidawng tak leh rilru na takin ka ding reng.

Engtia rei nge chutah chuan ka awm ka hrelo, deidawng tak chuan kan in lam ka pan hna2 a

12:30 am

"Tunah ilo haw chauh amaw" Room ka luh ve leh chuan Alice chuan min lo ti nghal a, ka be lem lo "kha mihring kha i hmu leh tih ka hria nia" Vin tak chuan a ti a, "engmah i hriat loh kha" Tiin ka chhang a, "ka pa bulah ka sawi vek dawn hre rawh, Timothy i nupui ka nih hi, min uire san tih hi ka pa ka hrilh vek dawn saw mi tenawm Remruata pawh saw a zak viau ang" A ti pung2 a. Ka ngaihdan a ni chiah tawh lo.

"Alice ngawi hmak rawh ka kal na i hrelo a, chuan ka nupui chauh i ni ka duh ngai lo che kan fa vang chauh a nei mai2 che ka ni tih hi in hre rawh aw Remruata i tibuai anih chuan in in lamah i ahw a ngai mai ang" Ka ti ve ta sak2 a, ka hmai a ri nghal "haha... Ka thih thleng pawn ka then dawn lo che, a tunge chan tha zawk kan la hria ang" A ti a, bathroom lamah a lut zui nghal.

Kut hum ruh teuh chung chuan ka ding reng a, blanket la lawkin room ka chhuah san nghal.

Remruata nen kan inhmu ta ngai lo, an college a ka kal pawhin min hmu duh tawh lo, ka hna lam ka buai em avang chuan ka ngaih zual pawh  azia phah ve viau zel

Business lam ka buaipui a, Mizoram mai nilo ram pawn lama hmalak dan leh hlawkna zawk buaipuiin ka buai hle, Singapore lam ah company 1 nen kan indawr mek a, mahse kan thu a inhmu hleithei meuh lo, mahse bansan erawh ka tum lo.

Thla 3  lai a liam ta, Remruata ka ngaih erawh a reh thei lo, hmuh ka chak thei lutuk hi zan reiah an in bula ka ding reng thin, ka call a min block hmak a, ka beidawng ta viau mai.

"Bawihi tang fan2 rawh aw kan thleng tep tawh a nia" Pi sangi chuan Alice-i nau nei tur pumna a vial ngawih2 chu a hnem mawlh2. Tunah hian Alice-i chuan nau a vei mek a, damdawiin lam chu hmanhmawh takin an pan a ni. An buai hlawm hle an hnungah Timothy leh jenny te chuan motor dangin an lo zui ve bawk a. Damdawiin an thlen chuan nau neihna hmunah an nawr lut nghal a. Pawnah chuan an chhungin an pi ber tih loh chu an awm thap a. Darkar 30 hnu dawn an nghah dawn hnu chuan nurse 1 hi alo chhuak a pu.tluangte chuan "nurse eng nge a an" Mangang tak chuan alo ti a "ka pu kan zai mai a ngai dawn a chumi tur chuan lo inbuatsaih rawh u.." A  ti swk2 a a lut leh nghal a, pu. Tluangte chuan Timothy chu inah let  a, mamawh tur vel lam turin a ti a jenny nen chuan hmanhmawh tak chuan an let leh ta a.

1 hrs later

Nurse 1 chu lo chhuakin naute an neih thu leh hmeichhia a nih thu chu alo hrilh a, pawn a lo awm te chu an phur hlawm khawp mai jenny pawh naute an neih meuh chuan Alice-i a mil lohna pawh a hre tawh lo. Tichuan a chhung lamah an lut ho dial a pi sangi chuan naute chu alo pawm a. Timothy te pafa ho a hmuh chuan  alo pan vat a, jenny chu a chiau deuh hlut a "awii a hmeltha zia hi"  ati hlut a Timothy pawhin a hringtu nu chu a hmangaih lo pawh ni thei mahse a ril a rah a fa ngei a hmuh chuan a en ve ngawih2 a "bawiha han pawm teh" Pi sangi chuan  ati a Timothy chu naute chu a hlan a zei lo tak chuan Timothy chuan a pawm ve hlu2 a "Alice-i eng nge a an a" Pu. Tluangtea chuan a ti a pi sangi chuan lungngaih hmel tak hian "aw.. Thisen  a hlauh hnem. Lutuk a zai a ni bawk nen a harh hun tur an la hre lova nakin deuh vah an lo chhuak ang,  atha leh vat em em ang tiraw"  ati tiau va pu tluangtea chuan a  nupui chu akuah vat a " a tha leh em em ang lungngai suh" Tiin alo hnem ve a Timothy pawn Alice-i chu a gaihtuah ve khawp mai.

my first love is a guyWhere stories live. Discover now