Zanin chu a tawi deuh aw
𝘔𝘺 𝘍𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘓𝘰𝘷𝘦 𝘐𝘴 𝘈 𝘎𝘶𝘺
🅲🅷🅰🅿🆃🅴🆁 🆃🅷🅸🆁🆃🅴🅴🅽
"Min thlah rawh Timothy" Remruata chuan hlauthawnh angreng tak chuan a ti a mi an lo kal ang tih a hlau em ani. Chutah lut an lo awm a. Chu veleh an 2 chuan a pawt then nghal sawk a vanneihthlak takin Msa lo ni hlau "Timothy eng nge ti nia i in hriat a, nupui nei tawh i nih kha" Msa chuan a ti nghal a "Ms kal ang" Remruata chuan msa banah chuan a chelh a mahse Msa chuan kal mai a tum lo "Timothy nang chuan i nupui chauh hi ngaihsak tawh rawh Remruata hi chu i ngaihsak a ngai lo" A ti a "kal ang" Tiin Remruata chuan a hruai chhuak a. Timothy chu thintim tak hian a ding reng a. Mahse awm rei ta lo chuan a chhuak ve ta a. Bathroom atang a a chhuah chuan Remruata te table lam chu a hawi phei a Remruata nen chuan chiang takin an in en a mahse remruata chu a hawisawn nghal daih.
Es-i an thlah zawh chuan Msa chuan Remruata chu a thlah ve thung a, an ngawi dun vang2 a "Remruata khatia ka chet avang khan ka tih palh lutuk ania" Msa chuan in thiam loh hmel deuh tak chuan a ti a "Ms a pawilo ka lawm e midang an lo kal ang tih ka hlau hman lutuk a" Tiin a chhang a Msa chuan ding dat hian a en a. "Remruat ka thusawi tur hi.. A.. A nih Timothy hi ila theihnghilh lo tiraw"thutak angreng deuh hian a ti a remruata chuan a en vat a. " Ms.. Dik tak chuan theihnghilh ka tum ve lutuk kum a ral ang a a reh ve mai ang tiraw" Remruata chuan a ti zawi sap a. Msa chuan chhan mai na chang a hrelo, remruata chu a thaw hak a nui ver2 hian "kan ding reng dawn ami kal ang" Remruata chuan a ti a kal mai a tum a mahse Msa chuan a banah a kai let a, Remruata chuan mak ti takin alo en a "Ms.. " "Remruat theihnghilh rawh theihnghilh turin ka duh che ni"
"Eng nge i sawi awmzia" Remruata chuan a ti let ha a "Remruat ka awmdan hi engmah i hrethiam lo a ni tiraw"
"Engtia awmdan.. " "Ka duh che.. Remruat kei hian ka duh che ni chuvang chuan Timothy hi theihnghilh turin ka duh che.. Ka thik thin zia te hi ka mitmeng atang hian i hrelo em ni" A ti nghal zung2 a Remruata chuan chhan mai a tum lo a kun a a ngawi reng ringawt "Remruat... Ka duh tak2 che" Remruata kut chu a vuan a mahse Remruata chuan a vawn na chu lo la sawnin "Ms ka tih palh ka pawm thei lo pawi ka ti" A ti zawi sap a "tinge... Tinge Timothy i duh ang khan min en ve theih loh i tan a ka thil tih zawng2 te leh ka chetdan zawng2 te hi eng nge Timothy ai a ka tlin loh bikna" Msa chuan a ti tak piap2 mai "Ms chutiang a nilo, Timothy vang a ni hek lo hmangaihna leh duhna hi kan duh duh a neih theih a nilo chutiang sawi tawh suh.. Thian chauh nih ka duh a ni tichhe lul suh" Remruata chuan a ti let ve a Msa chu a hmelah rilru natna a hmuh theih "thian angin ka en ve thei lo che, thian chauh nih ka duh hek lo i hria em kum 1 dawn ka feelings hi ka thup hram2 asin min huat ka hlau em ani mahse Timothy i duh tih ka hriat khan ka thinrim a ka na asin" Remruata chu a ngawi reng a, Msa awmdan tur chu a hria mahse a pawm thei lo ani. "Ms chutiang sawi tawh suh" "Nilo... Remruat tinge min hriatthiam ve theih loh ka mitmeng te ka wmdan zawng2 te hi. Thian nih ka duh lo" A ti a remruata intin hmain a hmuiah tak chuan a fawp nghal. Chawt a, rang takin remruata chuan a nam sawn nghal "Ms eng nge i tih hi.. Min lo zui suh ka hmu duh rih lo che" A ti a a hmui tuai nawk2 pah chuan a kalsawn nghal a.
Msa chuan a lu chu a dawm vawng2 a "tinge.. Eng nge dik lohna ka neih" Tiin thinrim tak chuan a ding a remruata chu umzui a tum lo a thinrim. Belh chah a hlau ani.
"Remruat tinge Msa hi class alo kal ngai miah lova ka be thei bawk si lova" Esther-i chuan a ti a "ka hrelo kan inbe bik lo va' remruata chuan alo ti mai a nie khami zan atang khan an inbia in an la in hmu lo hrim2 msa chu class alo kal ngai tawh hek lo tlem chuan an ngaihtuah ve angreng tawh khawp mai. An inah an kal ngam chiah bawk si lova. Ni aliam a kar 1 a ral meuh chuan an mangngang ta deuh va. Tlai khat chu msa te inah chuan an kal ve ta tawp a. Remruata chuan doorbell chu a hmet a.
YOU ARE READING
my first love is a guy
Fanfictionhei hi min nawr tu an tam avangin ka dah leh a, mahse ka thlak danglam deuh vek thung a, a in ang vak lo ania.