𝘔𝘺 𝘍𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘓𝘰𝘷𝘦 𝘐𝘴 𝘈 𝘎𝘶𝘺
Chapter 16
"Ms chutiang anilo khatiang zawng khan ka en ve thei lo che tih ka hrilh tawh che kha, kan inthianthatna hi tih chhiat ka duh lo" Remruata chu Msa en tha ngam vak lo chuan a ti a hetia a sawi pawp mai loh chuan tih nghaihna a awm lo a ni. "Ka ring sa reng ani.... Awle ka tih palh a ni remruat ka tibuai tawh lovang che i thinlung hi chu ka nei ve thei dawn lo anih hi... Mahse i thian tha tak chu ka la ni reng ania" Aw zangkhai tak chuan a ti a a nui lui sang bawk mahse a mitmeng erawh chuan thil dang daih a sawi thung. Remruata pawh chu hlim tak chuan a nui ve mai bawk a. "Remruat ka kal a hun tawh a ka kal hmasa ange ei man chu ka lo pe ang" Tih pah chuan a kal nghal daih a remruata'n engmah pawh a sawi ve hman lo. Msa kal liam chu a thlir reng a.
Msa chu a car lampan chuan zawi takin a kal a chutih lai chun hmeichhe 1 hian alo su tawp a, tinge maw mi hi a sut theih em em bik ni. Hmeichhe thil khai chu a darh vek a, "awii ka duh thei lo ka thil lei" Tih pah chuan a a chhar khawm mawlh2 a Msa chuan inthiam loh tak chuan a en a, chhar pui mai nachang pawh ahrelo leh nghal hmeichhia chuan vin zet hian "min lo chhar pui ta che i va hawihhawm lo ve" Ati nghal pung2 a mizo tawnga a tawng avang chuan Msa chu a harh zawk a chhar pui nghal mawlh2 a, an chhar zawh chuan hmeichhia chuan rum takin a en chho ha a "ka tih palh lutuk a nia nula" Msa chuan zak angreng tak chuan a lu thak lo pui chu a hiat a, "en teh naupang mizo i ni chiang mai" A ti daih Msa'n naupang ang a a en chu a lawm teh chiam lo a ner sawk a "hei nang hi naupang ka ang em ni.. I tet tet nen" Zawi tak chuan a ti mahse alo hre hman "eng a engtin maw min tih kei ai i len vang mai khan i nau ka nilo a nia i zak lo hle mai" a ti pang2 a " Msa erawh chuan chu nu chua chhuk melh run a nui suk duh chauh "eng nge... Ka ngaidam hram ang che" Tih pah chuan a kal nghal nal2 a. "Te reuh sia thinchhe hle mai" Msa chuan a ti a motor awmna lam pan a tum leh lai chuan lei a purse let ngat chu a hmu a chhar vat a. "Aw haw hei chu te deuhi ta kha nilo maw... Hey" Tiin a hawi let a mahse kha nu kha a hmu ta hauh lo mai "ava kal chak awm em em ve" Tiin a kalna lamah te chuan ava kal vel amahse a hmu ta mai lo. "Hahthlak.. " A phone alo ri a a nau alo ni tichuan purse nen chuan a motor awmna lamah chuan a let a.
Phone📱 call
Remruata : nu ka tha alom... A nuam lutuk min lo ngaihtuah suh
Mother: a that chu in enkawl tha la fimkhur bawk la.. Bawiha i aw chu i chauh hmel hle mai i in enkawl tha tak2 amaw
Remruata : aw nu ka tha ka tih kha.. Vawiin eng nge in tih a
Mother: vawiin chu i pa thlan kan tifai a... Aw ki hniam deuh tak hian naktuk hi a thihcham kha a nia
Remruata : ka lo theinghilh dawn alom... Nu inngaihtuah nasa suh aw.... Ka nau nen kan awm hi
Mom : awle ka fapa... Taka bawiha zep nei i ang ka ti
"Remruata: engvang chuan maw.. Nu.. Awm ang lo e mai mu tawh rawh tlai tawh
Mom: kha ka tih kha pehhel tum suh... Buaina emaw i neih chuan min hrilh hreh lo la aw.. Mangtha le
Remruata'n phone a hman zawh chuan a ei tur chu a siam melh2 a thil eng eng emaw a ngaihtuah bawk. Thuruk bawk, engtin nge timothy nen inlaichinna an neih leh tawh tih a hrilh ngam ang, hrilh tase a hriselna in a tuar belh awm si a anu lakah zep neih a duh lo asin, a chang chuan hetiang nun hi a ning thin, inthup ngai thin hian a nun an tichep lehzual,mahse timothy bulah chuan a hlim em em lawi si a, athla amuang thei hle bawk . Inthiam lo hle mahse a nitin a hmuh a ngai a zantin deuh thaw phal lo mahse timothy zawk chuan alo pan zel bawk si a thinrim khum lahin engah mah a ngai bawk silo, a thinlungin alo pawm leh zel bawk si a.
Chutia a inngaihtuah vung2 avang chuan a thil chan lai pawh a hrelo a kut chu thip zawkin a phu zawk a, a kut a en chuan a kut zungchal chu alo kak duai mai "va na reuh e" Tiin a kut thi lai chu a hmet phui vat a, damdawi han hnawih mai tur a hre silo bandage var 1 chu first aids bawm atang chuan ala chhuak tuiah a kut thi chu a silfai a rin aiin alo thi duh em em lehnghal na ti vak lo mahse a thip phian mai. Tichuan, atheih ang ang chuan tuam a tum ve ta a. Chutia a buai lai chuan a kanwgka lo inhawngin timothy chu alo lut a "remruat eng nge i tih.. " a sawi zo hman lo "i tah em tinge thisen te hi...." ati nghal chul a "aho lutuk hetiang mai ka kut ka zai a, na lo mahse a thi duh phian" Ati a "engthil nge i ngaihtuah thin ni, engmah damdawi hnawih tur i neilo ami" ati a damdawi bawm chu a hai ruk2 a " A ho tham e mai, mipa alom ka nih"ala tizel a timothy chuan a, a kut atuam na chu a phelh a damdawi 1 hi a hnawih a "ava na ve tur ami" Remruata chuan a tichhuak a " Hehian a thi a tireh dawn alom bakah a na pawh a chhawk ang hnawih tur tak ngial pawh i hrelo a nia" Atih zWm nghal zat a remruata kut chu a buaipui malh2 bawk "mizoram chu nise huanah ka tlan thla ang a zapan hlo emaw tlangsam ka sawr nghal ang nga a reh mai tur a nia... Ka ning mizoram lo hi chu" ati bul2 a "ka zo ve" Timothy chuan remruata chu a en a "iva thiam reuh ve engmah ka hre re re lo, khawpui mi te tak hi chu" Remruata chuan a tizui a "fimkhur tawh tawh ang che"
YOU ARE READING
my first love is a guy
Fanfictionhei hi min nawr tu an tam avangin ka dah leh a, mahse ka thlak danglam deuh vek thung a, a in ang vak lo ania.