𝘔𝘺 𝘍𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘓𝘰𝘷𝘦 𝘐𝘴 𝘈 𝘎𝘶𝘺
🅲🅷🅰🅿🆃🅴🆁 🅵🅸🆅🅴
Tluanga leh Zothana te chuan Timothy chu ka ang phuau hian an en a sawi tur an hrelo. Mak ti takin an en dun ngawt2 ringawt. A hma atang tawhin lo ringhlel thin tawh mahse a tak2 a nih an ring lo an beisei lo zawk ani. An thianpa thusawi chu han chhan let mai dan tur an hrelo.
"Haha... Ka ring rengah... Khatia in awm kha, kha ti zawng kha a ni e" Za vak lo chuan a nui suk a.. A beer ken lai a in leh nghal. "Chu... In in kiss tawh maw" Zothana chuan alo ti chhuak thut a a ring phian leh nghal. "Mawla khatia ring tak a sawi kher tur em ni" Tluanga chuan alo ti ve vat a "eng nge a mak em alawm le.. Hmeichhia chu nise a mak lova mahse mipa kiss te chu... " A tir lam chu ring deuh mahse a tawp lam chu a ti zawi raih a Zothana hian mak a ti tawp theilo.... Timothy chu ala ngawi reng a. Zothana chuan tluanga lam chu hawi pheiin a chil a lem khawlh a "eng nge khatia min en a..... Hey hmela" Tluanga chuan Zothana chuba melh hraw a. "Ka lo kiss chhin che" Zothana chuan ati phawng mai alo kai tawh bawk nen... "Enga hmela tenawm lutuk min han si na teh kan in thianthatna hi ka chhu chat nghal ang" Tluanga chuan timothy lamah chuan a thut phei san daih a.
"Chuan engtia awm zel nge in tum" Tluanga chuan Timothy beer in pah a thla lo en vung2 chu a bia a timothy chuan tluanga chu a en a "a theih chhung chu thlah ka tum lo, hey giys Hmeichhe tam tak aiin a duhawm daih zawk, a nuih pah a a biangsum lo lang kalh te leh a mitmenh fiah kak te... Mipa ve si a hmui hi a sen chek leh nghal... Haha" Nui deuh hak chuan a ti a chharthlapui chu a en leh a a mit tle sar2 chu a thiante 2 chuan an hmu chiang hle. Hetiang em em timothy hmangaih na a lungliam hi an la hmu lo emily kha chu hmangaih viau tho mahse hetiang em em hian a sawi ngailo... Zothana leh tluanga chu an in melh ralh a. Dar zat an en chuan dar 10 alo ri tep tawh a. An in lampan theuh chuan an lirthei chuan an in khalh chhuak ta a.
Timothy chuan in a thlen chuan midang chu an lo mu tawh a ni ngei ang an lo reh deuh thiap tawh a kawngka kalh a tum chuan inchung lamah chuan thawm a hria a step lamah chuan a kal chho a tawng ri a ni Remruata chu ala meng a nih a ring a.... Inchung a thlen chho chuan centre table ah chuan chhuatah thuin remruata leh Msa te chuan maths an lo chawk dun malh2 a an nui hak deuh hak thin. Timothy mitmeng chu a inthlak nghal a... A chhuak chhung zawng khan an awmdun tawh dawn a ni tih a hre ve kar bawk...
A aw an han thian kharh a mi 2 te pawh chu an lo hawi phei ve nghal a. "Ohh.. Û Timothy ilo haw ta elo" Remruata chuan nui var2 hian alo ti a tawitei Timothy chuan an nuih ve amahse a rei lo "aw.. Tinge a tlai tawh nen inva rei ve" Timothy chuan a ti leh hmuk a mak ti takin an en a Msa chuan nuam lo a ti ngei mai a hma zawngin hetiang hian Timothy hi ala a awm ngai silova.
"Ti.. Maw zan dangah pawh kan thleng ziah alom" Remruata chuan alo ti vat a Msa chuan "remruata a tlai tawh em a nih hi ka chhungte pawn min ngaihtuah ang ka haw mai ang" Msa chuan a lehkhabu khung pah chuan a ti a "nia ni ve tho mai a nih ka lo thlah ang che" Tih pah chuan an 2 chuan an inzui thla a Timothy chuan rum ang reng tak hian step a an liam thleng chuan a en liam a. I chak lovang Lalremruat ti chuan a nui suk a.
Gate bul ah Remruata leh Msa chu an inthlah leh ta a. Msa kal liam hnu chuan Remruata pawh chu a lut ve leh ta a. Kawngka a kalh fel hnu chuan inchung lamah chuan a chho a an exam a hnaih leh tawh avangin chuan reilo te la zir tum chuan a thu tha leh a. Timothy chu a hmu tawh lo. Thlamuang tak a aziah malh2 lai chuan thawk leh khatah current alo thim thut a a phu deuh zawk a tukverh lam ahawi chuan thenawm te varanda light chu alo la eng bawk si a phone a han dap a a hmu mai lo a thim em em mai leh nghal a tukverh atanga thla engblo lut bak eng awm lo, aphone chu an dap kual vel a chutah a kawngah chuan tu emaw hian alo kuah thut a... A phu chiang lutuk chu a au chhuak lek2.
YOU ARE READING
my first love is a guy
Fanfichei hi min nawr tu an tam avangin ka dah leh a, mahse ka thlak danglam deuh vek thung a, a in ang vak lo ania.