Sonunda odama çıkabilmiştim. Ne bitmek bilmez kahvaltıymış ya bir türlü bitmek bilmedi.
Her şey iyi tamamda ben şimdi nasıl kurtulacağım bu heriften eğer burada kalırsam bu adamla evlenme ihtimalim olur.Arin odanın içinde bi bu yana bi o yana dolaşıp duruyordu ve düşündüğü tek bir şey vardı yarım saate kalmaz buradan nasıl kaçması gerektiğini düşünüyordu. Bildiği tek şey ise eğer buradan kaçamazsa bu yaşlı adamla evlenmek zorunda olduğuydu. Odanın içinde biraz daha gezdikten sonra aklına gelen fikirle hemen Rojda'yı çağırdı.
Umarım bu aptal kızın planıma bir katkısı olabilir.
Çok geçmeden kapının çalınmasıyla Arin gelenin Rojda olduğunu düşünerek kapıyı çalan kişiye içeri girmesini söyledi. Fakat duyduğu ses ve o sesin anlattıklarını duyunca kulağına inanamadı.
'Arin benim Sevin çok fazla zamanın yok ve kaçmak için benden başka çarende yok hemen çantanı hazırla seni konağın dışına çıkartacağım ama ondan sonrasına yardımcı olamam bunu sende biliyorsun' resmen şok olmuştum tamam karşımdaki kadının onun kocasıyla evlenmemi istemediğini biliyordum ama konaktan kaçmama yardımcı olması mı şaka mı bu bunu rüyamda bile göremezdim.
'Ne saçmalıyorsun sen ne dediğinin farkında mısın?'
'Sana acele et dedim bak eğer Cihan Bey beni burada görürse bu sefer dövmekle kalmaz öldürür beni ya da sen dur ben hemen çantanı hazırlıyorum sen sadece telefonunu ve küçük el çantanı al'
Sevin'in bana yardımcı olacağına asla ama asla inanmıyordum çünkü değil bana yardım etmek hastalıktan ölsem ve tek çarem Sevin'in elinden bir bardak su içmek olsa bile Sevin asla bana bir çay kaşığı su bile vermezdi.
'Arin sana diyorum hadi hızlan'
Sevin, Arin'in çantasını dolabından çıkartıp teker teker kıyafetlerini çantaya diziyordu ve bu işi yaparken de olabildiğince özen gösteriyordu. Bu sırada Arin ise telefonunu ve sehpanın üzerinde duran küçük el çantasını alıp içini kontrol etmeye başladı.
'Hadi çıkalım çantanı hazırladım biz aşağıda Cihan Bey ile konuşurken Suzan hanım çantanı gizlice arabanın bagajına koyacak sen merak etme senin yapman gereken tek şey Cihan Bey'e söyleyeceğim şeyleri onaylayıp benimle arabaya binmen daha sonra ise artık özgür olacaksın. Arin bana öyle bakmayı bırak ve dediklerimi yap lütfen.'
Sevin dediklerinde ciddi gibi duruyor yoksa gerçekten de doğruyu mu söylüyor bana gerçekten yardım edecek mi?
'Hadi sana diyorum.'
'Sen ciddisin'
Sevin daha fazla zaman kaybetmeden Arin'in elinden tuttu ve odadan dışarı çıkmaya başladı. Sevin hiç olmadığı kadar ciddiydi ve evet bunu kabullense de kabullenmese de isteyerek ve Arin'i düşündüğü için yapıyordu.
Çok geçmeden Arin ve Sevin odadan dışarı çıkmış ve merdivenleri inmeye başlamıştı. Cihan Bey ikili aşağıya inerken salonda oturmuş önünde duran dosya ile uğraşıyordu çok geçmeden merdivenden inen ikili ile beraber başını önündeki dosyalardan kaldırıp şuanda önünde duran ikiliye bakmaya başladı.
'Hayırdır ikiniz birden nereye gidiyorsunuz. Sevin umarım Arin'i rahatsız etmiyorsundur.'
'Yok beyim olur mu öyle şey aslında Arin'i kontrol etmek için odasına girmiştim ama sonradan fark ettiğim bir şey oldu malum Arin için gelinliğinden çeyizine her şeyi hazırlattınız ama ben bu akşam Arin'in bu konağın hanımı olmasına rağmen ona bir hediye almadığımı fark ettim hem Arin'in de hazır bu akşam nikahı olacakken ona gerdanlık hediye etmek istediğimi söyledim Arin de bunu kabul edince kuyumcuya gitmek için izin istemeye geldik.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORALİN
Fiksi RemajaArin'in tek isteği o lanet konaktan kurtulmaktı ama nereden bilebilirdi ki asıl kurtuluşuyla orada karşılaşacağını...