" בוקר טוב גברתי " אמרה אנה
" בוקר טוב אנה , אפשר לישון עוד חמש דקות"
" מצטערת גברתי , הם מחכים לך "
" אוקיי אני קמה "
אנה הביאה לי בגדים להחליף היא הביאה לי שמלה פשוטה אבל יפה ,
קמתי והתלבשתי ואנה ליוותה אותי לחדר האוכל.
" בוקר טוב " אמרו השומרים
" בוקר טוב נסיכה ישנונית " אמרה אלכס
בוקר טוב , נסיכה " אמר ברנדון
" בוקר טוב " אמרתי לכולם
" בואי שבי לאכול , יש לך היום יום ארוך " אלכס אמרה.
" אוקיי " והתיישבתי
אחד מהמשרתים בא ושאל אותי מה אני רוצה לאכול ועניתי פנקייקים זה הכי טעים לבוקר.
" אז מה יש היום בתוכניות ? " אמרתי לברנדון ואלכס
" אחרי האוכל את תלכי ללמוד על הדברים הבסיסיים של המכשפים, וכל יום יהיה לך משהו אחר, ואחרי זה תלכי להתאמן עם כולם תלמדי על הטכניקות. " ברנדון אמר
" אוקיי אז זה אומר שיש יום ממש ארוך היום " אמרתי לברנדון.
והמשכנו לאכול ארוחת בוקר .* אחרי הארוחת בוקר *
אלכס - " סופיה בואי איתי את מתחילה את הלימודים מעכשיו , בואי אני אקח אותך לשם ."
עניתי לה בחיוב והלכתי איתה.
הלכנו במסדרון לתוך כיתה שמלאה בנערים ובנערות בגילי , האמת שאני לא מכירה שם אף אחד , כולם הסתכלו עליי מוזר , תאמת שלא הבנתי למה.
אלכס נכנסה לכיתה ואמרה לכולם " שלום לכולם מתנצלת על ההפרעה, נכנסה אלינו ילדה חדשה בשם סופיה , תקבלו אותה בברכה . סופיה תכירי זה אדון רזטל הוא המורה לדברים בסיסיים של המכשפים ."
אדון רזטל : " סופיה נכון ? שבי בבקשה ליד רפאל , רפאל תרים את ידך בבקשה , שסופיה תדע מי אתה, סופיה לכי להתיישב ליד רפאל בבקשה. "
רפאל הרים את ידו ואני הלכתי להתיישב לידו.
כל השיעור הייתי בשקט רק הקשבתי לאדון רזטל אני חושבת שהוא כמו מורה להיסטוריה הוא גם מסביר על ההיסטוריה של היצורים.
כל השיעור לא דיברתי בכלל עם רפאל אני כל כך התביישתי לדבר בגלל שאני לא מכירה אף אחד ולא היה לי נעים לפתח פתאום שיחה."שנגמר השיעור כולם ארגנו את החפצים שלהם ואת התיקים והלכו.
ראיתי גם את רפאל אורז את החפצים שלו.
אני פשוט המשכתי לשבת כי לא ידעתי מה קורה
ופתאום רפאל " סופיה את באה ? " עניתי לו "באה? לאן?"
רפאל: " אה נכון שכחתי שלא אמרו לך , עכשיו יש לנו אימונים תקחי את הדברים שלך ובואי אני אראה לך. "
ראיתי שחברים שלו מחכים לו אבל שהוא דיבר איתי הם פשוט הלכו כנראה הבינו שהוא ילך איתי.* אחרי שהם יצאו מהכיתה *... בפרק הבא
YOU ARE READING
הנסיכה האבודה
Science Fictionסופיה בת 16 ההורים שלה נטשו אותה בבית יתומים כשהיא הייתה תינוקת. והיא חיה חיים רגילים בבית היתומים . וביום אחד הכל משתנה, מתחילים לקרות דברים שאף אחד לא ציפה להם. מקווה שתאהבו זה הספר הראשון שלי. ובבקשה תצביעו לי שהספר יתפרסם יותר.