בית היתומים

76 5 1
                                    

יורד גשם, העננים מכסים את השמיים והגלים נשברים על הסלעים.

היה רעש של צלצול בדלת , המנהלת של בית היתומים רייזל פתחה את הדלת וראתה שם עריסה קטנה ובפנים תינוקת קטנה שנראה כאילו נולדה לפני כמה ימים.

- נקודת מבט רייזל -
מי משאיר ככה תינוקת בגשם שכזה
אני הכנסתי אותה וקילחתי אותה , כבר החלפתי לה בגדים ושמתי אותה בעריסה שנמצאת בבית היתומים, אני מסתכלת לתוך העריסה שהתינוקת באה בתוכה.
בודקת אולי שמו שם משהו אני מחפשת בתוך העריסה וזה לא מפתיע, צדקתי.
יש שני מכתבים בתוך העריסה , התיישבתי בכורסא ופתחתי את המכתב הראשון שעליו כתוב אוריין זה השם של הבית יתומים.
*המכתב*
"אני יודעת שלא הייתי צריכה להשאיר אותה ככה לבד, לתינוקת קוראים סופיה, היא הבת שלי והייתי צריכה לעשות זאת אפילו שלא רציתי,  אני ממש מקווה שתשמרו עליה היא ילדה מאוד מיוחדת שתגדל לעשות דברים גדולים מאוד.
בבקשה תשמרו עליה מכל דבר מסוכן יש אנשים לא טובים שמחפשים אחריה,
אני מאמינה שאתם תלמדו אותה להיות הילדה הכי טובה שתהיה.
המכתב השני שייך לסופיה.
בבקשה שהמכתב לא יפתח עד שסופיה תהיה בת 16 שהיא תקרא את המכתב זה יעזור לה להבין בהרבה דברים , בבקשה תוודאו שהיא תקבל את המכתב ישר ביומולדת 16 תודה מראש על הכל שאתם תשקיעו בה."

שמתי את המכתבים בכספת ורשמתי אותה בתור ילדה שנטשו , לא היה לי הרבה ברירה חוץ מלכתוב את זה כדי שלא יחשדו בה או משהו לפי מה שכתוב במכתב מחפשים אחריה אנשים רעים



*זה הסיפור הראשון שלי ואני מקווה שתאהבו , אני יודעת שיש לי טעויות אבל אני מקווה שתתחשבו .
אני מקווה שתצביעו לי כדי שהסיפור יתפרסם יותר,  תודה מראש *

הנסיכה האבודהWhere stories live. Discover now