"Taehyung!"
".........."
"ဟျောင့် Kim Taehyung!"
Taehyungရှီက ဘာပြန်ဖြေသံမှထွက်မလာခဲ့
သေသေချာချာကြည့်မယ်ဆိုရင် Kim Taehyungရဲ့ မျက်ခုံးနှစ်ခုက ထိလုနည်းနည်းဖြစ်နေတာကိုတွေ့ရမည်"ငုတ်တုပ်ကြီးအသက်ထွက်သွားပြီလားဟ ဟျောင့်!"
"........"
"Kim Taehyung! မင်းဘာဖြစ်နာလဲ"
"Jimin မင်းလိုချင်တဲ့လူကို ဖမ်းမိပြီ"
"ဟမ်"
*ငါလိုချင်တဲ့လူ?..""မင်းဘာတွေပြော.."
"ခွပ်!"
"F**kနာတယ်ကွ!"
အခေါက်ခံရတဲ့ ခေါင်းကိုပွတ်ရင်းပြောကာ ပြောလာတဲ့ Jimin
"Parkjimin! မင်းဘာကြောင်နေတာလဲ ဂိုဏ်းကို သစ္စာဖောက်သွားတဲ့ကောင် သူ့ကိုဖမ်းမိပြီလို့ ပြောနေတာ "
ကျွန်တော်က Park Jimin ချစ်ဖို့ကောင်ူတဲ့လက်ချောင်းသေးသေးလေးတွေပိုင်ဆိုင်ထားတဲ့သူပေါ့ ကျွန်တော်က မှောင်ခိုလောကမှာ လူတိုင်းကြောက်ရတဲ့ ဘုရင်တစ်ပါးလို့လဲပြောလို့ရတယ် ချစ်ဖို့ကောင်းတဲ့မျက်နှာလေးနဲ့ သွေးအေးပြီးရက်စက်တဲ့ပုံကိုဖုန်းကွယ်ထားတဲ့လူပေါ့..မထင်ရဘူးမလား..
"ok ok ငါအဲ့ကောင်ကိုလိုချင်နေတာကြာပြီ သွားမယ်"
"အတန်းချိန် မသွားဘူး!"
"ဟာ ငါကဂိုဏ်းခေါင်းဆောင်ဆိုပေမဲ့ ဂိုဏ်ရဲ့တကယ့်Bossကမင်းနော် အမြဲတမ်းငါကြည်ဘဲ ရှင်းနေရတာ "
" အဲ့တော့"
"ရားး! Kim Taehyung"
" ဘာမဟုတ်တဲ့လူတွေအတွက် ငါက ငါ့လက်ကို သွေးစွန်းခံပေးရမှာလား"
ခုချိန်ထိ သူ့လက်ကသွေးမစွန်းဖူးသလို တစ်ယောက်တစ်လေမှလဲ မသတ်ခဲ့ သူ့စိတ်နဲ့သူ့ပုံစံအစစ်မှန်တိုင်းဆိုရင် ဒီလက်တွေက ခုချိန်ထိသန့်ရှင်းနေအုံးမှမဟုတ်တော့..
Kim Taehyungကို ဘာလို့လဲလို့မေးရင် သူပြန်ဖြေမှာက သူ့ရဲ့သတို့သမီးလေးကြောင့်လို့ဖြေလေ့မည်..
ဘာမဟုတ်တဲ့လူအတွက်သွေးစွန်းမခံနိုင်းဘူး အော် အဲ့ဆို သူရောက်တော့ ဒီအမှိုက်လိုလူတွေအတွက် သွေးစွန်းခံနိုင်တယ်လို့ပြောချင်တာပေါ့လေ..
YOU ARE READING
Hyung is my Husband
Fantastikမင်းလို CEOရှီမှာ အတွင်းရေးမှုးဖြစ်တဲ့ ငါကကိုကံဆိုးတာ မင်းနဲ့ မတွေ့ခဲ့ရရင်ကောင်းသား Kim Seokjin