4. Bölüm

1.5K 74 67
                                    

AJAN ERDEM: Efendim etraf sakin gibi içeri gireyim mi?

AHMET: Gir bi bak bakalım, oradaysa ne yapacağını biliyorsun.

AJAN ERDEM: Tamam efendim şu an içeri girmiş bulunmaktayım.

AHMET: Birşey görebiliyor musun?

AJAN ERDEM: Hayır, etraf karanlık fenerimi açıyorum.

AHMET: Tamam. İçime sinmedi keşke tek başına gitmeseydin ekip falan yollasaydım.

AJAN ERDEM: Ekiple gelsek dikkat çekeriz. Böylesi iyi.

AHMET: Bak orda değilse çabuk çık o evden.

AJAN ERDEM: En son burda görülmüş dediler. Umarım hâlâ buradadır. Bu sefer yakalarız.

AHMET: Şu an neredesin?

AJAN ERDEM: Evdeki odaların hepsi boş gibi.

AHMET: Arkana, sağına ve soluna bakmayı unutma. Ani bi harket yapıp seni etkisiz hale getirebilir.

AJAN ERDEM: Merak etmeyin...

10 Dakika Sonra...

AJAN ERDEM: Efendim burda birisi var. Kanlar içersine yerde yatıyor.

AHMET: Ne!? Nabzına bak yaşıyor mu?

AJAN ERDEM: Malesef efendim ölmüş.

AHMET: Ambulans ve polis çağırdım, şimdi çık ordan gelsinler inceleme ekbini de getiricez. Suçlu bu sefer parmak izi bırakmış olabilir sakın bir yere dokunmadan çık oradan!

AJAN ERDEM: Tamam çıkıyorum...

1 Saat Sonra...

KORAY: Ecrin, sana kötü bi haberim var.

ECRİN: Nedir Koray? Yine matematikten düşük aldığımı söyliceksen umrumda değil!

KORAY: Hayır. Dersle alakası yok! Belinay...

ECRİN: Ne!? Ne olmuş Belinay'a???

KORAY: Ada'nın ölü bulunduğu evde o da ölü bulunmuş.

ECRİN: Olamazzzz! Sen nereden biliyorsun lütfen yalan olsun.

KORAY: Hayır maalesef gerçek. Polisler az önce Ada'nın ölü bulunduğu o evde Belinay'ın cesedini çıkardılar. Sonra gittiler, bende yalnız başıma evi gözlüyorum. Gerçekten gizemli bir havası var.

ECRİN: Koray çabuk o evin etrafından uzaklaş!

KORAY: Birşey olmaz bana Ecrin, sadece Belinay'ın cesedini merak ettiğim için geldim.

ECRİN: Sen kafayı yemişsin! Sıradaki kurban sen olacaksın çabuk ayrıl o evden!

KORAY: Hayır! Gerekirse o herkesi öldürüp kaçan korkak katille ben uğraşırım.

ECRİN: Sen çok mu film izliyorsun yoksa canına mı susadın?

KORAY: Gerçekler Ecrin, sadece katilin gerçekte kim olduğunu görmek istiyorum ve sanırım öğreneceğim!

ECRİN: Ne!?

KORAY: Evin bahçesinden bıçak sesleri geliyor.

ECRİN: Allah kahretsin hemen uzaklaş ordan! Ben polislere haber verdim arabaya binip geliyorum sakın yanlış birşey yapma çünkü sarhoş olduğun çok belli!

KORAY: Saçmalama Ecrin! Sarhoş olsam sana nasıl yazayım?

20 Dakika Sonra...

Ecrin, Koray'ın bulunduğu eve doğru polis ekipleri ile varır. Polisler evin içine bakarken Ecrin ise güvenlik nedeniyle dışarı bahçede bekler. Stresten gerilen Ecrin, bahçede tek başınayken arka bahçeden bir ses duyar.

- Ya, yardım e, et.

Bu Koray'ın sesi! Adı gibi emin ve kekeleyerek yardım istiyordu. Hemen arka bahçeye gittiğinde hayatında şok olacağı ve asla unutamayacağı manzarayla karşılaştı. Koray, karnından çıkan bağırsakları deşilmiş bir şekilde yerde gözleri açık bir şekilde Ecrin'e bakıyor ve elindeki bağırsaklarını gösteriyordu. Ecrin ise korkudan sadece çığlık atmakla yetinmişti...

3 Saat Sonra...

ECRİN: Heyy!! Bunu nasıl yaparsın! Seni mahvedicem pislik!

BİLİNMEYEN: Sana demiştim. Belinay, Mert ve Koray'dan sonra sıradaki kurban kim olsun?

ECRİN: Sen bittin! Bu yaptıkların karşısında çok pişman olacaksın!

BİLİNMEYEN: Asıl bana bulaştığın için sen pişman olacaksın!

5 Saat Sonra...

ECRİN: Sinem, müsaitmisin?

SİNEM: Gececiyim bilirsin :) Evet müsaitim bakalım gecenin beşinde benden ne isteyeceksin?

ECRİN: Biliyorsun tek yaşıyorum ailem yurt dışında. Evimin bahçesinden ses geliyor. Ada'nın öldüğü ev bana yakın. Katil evime geldi diye düşünüyorum. Senin eve gelebilir miyim?

SİNEM: Senin orda olman bile çok tehlikeli, tabiiki gelebilirsin.

ECRİN: Kaç no lu kapı?

SİNEM: 142 de sen geldinmi de soruyorsun?

ECRİN: Evet geldim asansördeyim 142 nolu kapıya yani senin yanına geliyorum.

SİNEM: Tamam gel. Bekliyorum

ECRİN: Sinem...

SİNEM: Efendim?

ECRİN: 142 nolu kapı da kimse yok. Ev boş!

 Ev boş!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'4. Bölüm Sonu'

~Devam Edecek~

Olaylar oldukça gizemli bir hâl alıyor!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Olaylar oldukça gizemli bir hâl alıyor!

Yeni Bölümde Görüşmek Üzere🎭🩸

Gizemli Kayıplar : Korkunç MesajlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin