ILGAZ: Sinem, neden yakalandın? Bi işide düzgün becer.ILGAZ: Telefonu aldılar mı senden?
SİNEM: Hayır gizledim, kahretsin daha doğru dürüst kimsenin işini bitiremedik bile!
ILGAZ: İki kişinin işini bitirsek yeter bize.
SİNEM: Kimin?
ILGAZ: Melih ve en önemlisi Serkan'ın. Onlar sadece bizden şüpheleniyorlar. Tabi senin katil olduğunu öğrenmişlerdir.
SİNEM: Evet, büyük ihtimalle öğrenmişler.
ILGAZ: Onların işlerini bitirmem gerek. Sonrada planımız son bulacak.
SİNEM: Tamam, acele et onun işlerini bitir!
***
MELİH: Serkan, uyanıksan diğer katil hakkında konuşalım.
SERKAN: Evet uyumuyorum. Zaten kaç gündür gözüme uyku gelmiyor.
MELİH: Benimde. Simge nasıl böyle bişey yapmış olabilir aklım almıyor.
SERKAN: Bilmiyorum. Ama nedenini çok yakında öğrenicez, asıl diğer katil kim?
MELİH: Aslında benim bir tahminin var.
SERKAN: Kim?
MELİH: Ilgaz olabilir. Sinem ile aynı gün okula gelmemeye başladı, katil kız ve erkek bunu biliyoruz ve kız katil yakalandı. Yani yakalanmayan erkek katil kaldı. Ilgaz bence.
SERKAN: Doğru söylüyorsun. Biz neden ilk başta bunu hiç düşünmedik.
MELİH: İkinci katil Ilgaz mı?
SERKAN: Ondan başkası olamaz.
MELİH: O zaman ne duruyoruz? Onun evinin adresini biliyorum polisleri arayacam.
SERKAN: Ya evinde değilse?
MELİH: O zaman geçen gördüğümüz apartmanın adresini veririm.
SERKAN: Bir dakika...
MELİH: Ne oluyor?
SERKAN: Olamazz! O burda!
MELİH: Serkan kaç!
SERKAN: Hayır, zarar vermeye gelmedim diyor.
***
ILGAZ: Selam Serkan.
SERKAN: Şu an işim var sonra yaz.
ILGAZ: Ne işin var? He tahmin edeyim dışarıda bir katil var ve eve girmemesi için odaları kitliyorusun.
SERKAN: Senin katil olduğunu daha önceden tahmin etmeliydim.
ILGAZ: Evet. Sana katil olduğumu söylüyorum ve Ada ve Belinay'ıda benim öldürdüğümü de söylemek isterim. Sende bunları polise söylemek istersin biliyorum ama çok geç. Birazdan işin bitecek! Sonrada sıra Melih'e gelecek!
SERKAN: Hayır. O kızların hakkından geldin ama bana gücün yetmez!
ILGAZ: Neden? Babam polis olduğu için ondan birçok eğitim aldım ve profosyonel sayılırım.
SERKAN: Neden bize bunları yapıyorsun bütün sınıfa!
ILGAZ: Ölmeden önce bunuda açıklayayım. Aslında amacım tek seni öldürmekti Serkan, çünkü senin o annen olacak kadın benim babamla yasak aşk yaşadı!
SERKAN: Ne!?
ILGAZ: İnanmak mümkün gibi değil fakat öyle. Annem, senin annenle babamın yasak aşkını öğrenince evi terk etti. Ben yıllardır senin annen yüzünden annesiz büyüdüm. Şimdi senin annen beni nasıl annesiz bıraktıysa bende seni öldürerek ona acı çektirteceğim! Diğerleri sadece Simge ile hazırladığımız bu plana kurban gittiler. Sadece birazcık etrafa kan bulaştırmaktan fayda gelmez diye düşündük. Ve son kanı senin o lanet olası boğazını deşerek akıtacağım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kayıplar : Korkunç Mesajlaşma
Misterio / SuspensoBu kurgu ve içeriği tamamen bana aittir. Sizler için hazırladığım Korkunç Mesajlaşma serisine hoşgeldiniz. Bütün gizemli cinayetlerin arkasında bir katil var, ve bu katili senin bulman gerekiyor. KATİLİ BULABİLİCEK MİSİN? Ya da katilleri mi demeliyi...