–Jareeeeeddd! - ordítottam, hiszen már el kellet volna hogy induljunk, de hát mivel nekünk már a jellemzőnk a késés, így természetesen most is ez történt.
- Nyugi, mindjárt itt lesz. Nem kell mindenen így felhúzni magad - lépett mellém Athena. - Bár már azért tényleg kéne siessünk.
- Jajj, csajok. Hogy bírjátok, hogy mindig ilyen idegesek legyetek? - szólalt meg a hátam mögött Ethan. - Még van vagy 6 óránk odaérni.
- Pontosan. Igazad van. Csak az a baj, hogy az út az megvan 7 órás is - csattant fel a most érkező Maggie, miközben az orra alatt elmotyogott még egy idiótát, amelyet Ethannek szánt.
- Hé, ezt hallottam! - morogta dühösen a fiú.
- Örülök - vigyorodott el Magg fáradtan. Majd hozzám fordult és kérdően felvonta a szemöldökét.
- Nem, én sem tudom mi a baja - válaszoltam. Hát igen, már csak a mozdulatainkból is megértjük egymást. Ilyen ez, ha egy csomó időt töltesz néhány emberrel.
- Athena, nem keresed meg Jaredet a kedvemért? Légyszi - néztem rá bociszemekkel az erdőt pásztázó lányra.
- Vigyél hideg vizet is ha mész - szólt oda Ethan, akin már meg sem látszott az előbbi durcás hangulat.
- Azt meg minek? - nézett rosszat sejtve hátra Ath a röhögését félig-meddig sikeresen visszatartó fiúra.
- Ha ennek az idiótának a fejével gondolkodunk, akkor valszeg azért, hogy öntsd le ha bealudt - sóhajtott Maggie.
- Jaaaa - mosolyodott el halványan Ath is.
- Ki és miért akarja leönteni ezt - mutatott magán végig a bokrokból előkerült Jared - a testet?
- Na végre - fújtam ki hosszan a levegőt, amint megpördülve megláttam a fiút. - Mi tartott ilyen sokáig?
- Hiányoztam? - vigyorodott el kajánul, miközben lepallta a ruhájára ragadt leveleket a későkása.
- Velem most ne szórakozz! - emeltem meg a hangom, miközben gyilkos tekintettel néztem Jaredre, aki amint észrevette a dühömet, meghunyázkodva inkább odasétált Ethan mellé. - Jó kutya.
- Hahhh! - röhögött fel Ethan, majd mikor meglátta hogy őt méregetem, elcsendesedett és lehajtotta a fejét.
- Na szóval - csaptam össze a kezeim. - mint tudjátok, hivatalosak vagyunk egy királyi bálra. De nem mint vendégek, hanem mint beépített őrség. Nekünk viszont nem ez lesz a fő célunk, hanem bejutni a térképterembe. A tervet majd ott megbeszéljük. Minden tiszta? - néztem végig a csapaton.
- Igen - feleltek egyszerre.
- Fantasztikus. Akkor indulhatunk?
- Felőlem igen - vágta rá Maggie, utána pedig Jared, Ethan és Athena is.
- Akkor, siessünk, mivel holnap hajnalra várnak minket. Hajrá - mosolyodtam el büszkén, majd tarisznyám a vállamra kapva mégegyszer végignéztem a tájon.
ESTÁS LEYENDO
Szösszenetek
De TodoSzösszenetek. Random ,,történetek", amiket unott pillanataimban írtam. Legfőképp leírások. (Don't judge me, szeretek leírasokat írni). De vannak (szerintem) bűnrossz próbálkozások is. Ennyi, remélem tetszik majd <3