{פרק 1}

355 19 20
                                    

לפני הפרידה

"תעזוב אותי כבר" אמר אוסטן,

"אבל אני אוהב אותך יותר מידיי" הסביר ניקולס, הוא התבונן בעיניו הצבעוניות של אוסטן בהיפנוט. אוסטן נאנח בעצבים וחזר להסתכל בטלפון שלו, בן זוגו בהה בו מלמעלה לכמה שניות, ואז חזר לצפות בטלוויזיה בעודו מחבק את אוסטן על הספה שבדירתו היחסית גדולה.

*זה לא ימשך לעוד הרבה זמן,תירגע.* אוסטן חשב לעצמו.

"אני צריך ללכת" אמר לבסוף, ניקולס התכוון למחות, אבל אוסטין עצר בעדו. והתכוון ללכת לכיוון היציאה מהדירה, לפני שאחז בידית הדלת ניקולס משך בידו והדביק לו נשיקה עמוקה.

"אני אוהבת אותך" אמר והרחיק את ראשו מהבחור הבלונדיני, אוסטן לקח כמה צעדים אחורה, וניגב את פיו, בגלגול עיניים אוסטן הסתכל על ניקולס, הם עמדו במשך דקה שלימה, בוהים אחד בשני, עד שהשטני פתח את הדלת והלך.

הוא הלך לביתו ברגל, והתחיל לפהק מעייפות. אוסטן לא ראה מה רץ לפניו, והתנגש ישירות בגוף קשיח ונפל אחרונית. "אאוץ'" מלמל בשקט, "אני נורא מצטער" אמר הבחור, הוא היה מכוסה בכובע של קאפוצ'ון, ושיער שחור גלי נפל על עיניו, השטני מצמץ כמה פעמים ובהה בבחור עד שנזכר שהוא על הרצפה.

"זה בסדר" השיב

"אני אעזור לך לקום" הבחור קם במהירות מסחררת והושיט את ידו, אוסטין תפס בה ונעמד.

"תודה" אמר הבלונדיני, "בבקשה, לילה נעים" השיב הבחור והמשיך לרוץ. 

"בחור מוזר.." מלמל לעצמו והמשיך בדרכו. 

בכניסה לביתו המתינה לו חבילת קרטון ליד דלתו, "מה זה" שאל את האוויר, והרים את החבילה, הוא הוציא את מפתחות הבית מכיסו ופתח את הדלת. אחרי שסגר אחריו את הדלת הוא נכנס לחדרו ושם את החילה על המיטה. הוא פתח את החבילה במהירות מתוך סקרנות, *אני לא זוכר שהזמנתי משהו..* אוסטן עצר את נשמתו ומצמץ במהירות כאילו לא מאמין למה שנגלה למראה עיניו.

בתוך הקופסא המתינו עשרות צעצועי מין שונים, *מה החרא הזה עושה לי בפתח של הבית?!?!* חשב בבהלה, הוא שם לב לפתק קטן שהיה דחוס בצד החבילה, הוא הביט בבלבול בקופסא ופתח את הפתק.

'בטעות קניתי יותר מידי אז החלטתי שתעשה בזה שימוש יותר מוצלח ממני, אוהבת, מייקה :)'


אוקיי, אז היה לי ממש נחמד לכתוב את הפרק הראשון שלי D: , סליחה שלא העלתי אתמול היו לי כמה דברים לעשות, אני מקווה שהוא יצא בסדר אם יש טעויות תתקנו אותי בבקשה!!!, אני אנסה לעשות בהזדמנות פרקים קצת יותר ארוכים,

תודה, אוהבת אתכם!!!!! :)))))

שיראל 3>


הפרידה ששינתה את חייWhere stories live. Discover now