{פרק 2}

295 15 11
                                    

אוסטן הביט בפתק במשך דקה שלימה, עד  שהתפרץ בצחוק רועש. "הבחורה הזאת משוגעת" אמר וצחק, הוא קם ודחף את החבילה מתחת למיטה.

הבלונדיני יצא מחדרו ופנה למטבח, מתחיל לחפש משהו לאכול. כשלא מצא משהו מעניין במיוחד לאכילה, פנה לארון והוציא קערה ומזג אליה דגני בוקר, הוא שפך חלב לתוכה והתקדם לסלון, הוא התלבט אם לראות טלוויזיה או ללכת לחדרו,

הוא התיישב בספה והריץ תכניות שלא עניינו אותו על המסך. כעבור זמן קצר, שהרגיש לו כמו נצח. אוסטן קם ושפך את מה שנשאר בצלחתו לפח ושם את הקערה בכיור, לא מתכוון לשטוף אותו בזמן הקרוב. פונה לשירותים לצחצח את שיניו. כסיים התיישב במיטתו, והחליט לכתוב לניקולס.

'אני צריך לדבר איתך ביום חמישי, אתה פנוי?'

'קרה משהו?' השיב לו, אוסטן בהה בטלפון לכמה שניות *כן, ברור שקרה משהו אני רוצה להיפרד ממך* חשב לעצמו ולא העז לעלות את זה בכתב, מחשש שישלח לו בטעות.

'לא אני פשוט צריך לדבר איתך' כתב במקום.

'בסדר אהוב שלי, נדבר בחמישי, אני אוהב אותך, לילה טוב'

אוסטן גלגל את עיניו ברוגז, 'לילה' השיב לו וכיבה את הטלפון. הוא התכסה בשמיכת הצמר שלו, ועייפות נחתה עליו במהירות, הוא נרדם.

--

למחרת התעורר שונה עיניים עם כאב ראש קל, "אוף למה נרשמתי לאוניברסיטה?" רטן ברוגז, הוא קם לשירותים להטיל את מימיו ולצחצח שיניים.

בודק את תיקו שלא חסר כלום והתקדם למטבח, המקרר היה ריק אז הכין לעצמו כריך שוקולד. אוסטן הכניס את הכריך לתיקו ויצא מהבית, לא שוכח לנעול אחריו. השמש בחוץ הייתה חזקה, הוא נאלץ לעצום את עיניו. לאט לאט כשהסתגל לאור פתח את עיניו הצבעוניות לרווחה.

עינו הימנית הייתה אפורה, ועינו השמאלית הייתה חומה, שיערו הבלונדיני התנופף ברוח.

הוא פתח את הטלפון וקלט שהוא מאחר, מיד נתקף בהלה והתחיל לרוץ. כשהגיע לשער האוניברסיטה, ראה במרחק מטרים ספורים בחורה סגולת שיער, "מייקה!!!!" צעק אליה, היא הסתובבה במהירות עם חיוך מסנוור על פניה.

"אוסטן!!, מה איתך?, אהבת את המתנה שלי?" שאלה בחיוך.

"את פשוט חסרת תקנה" השיב ברוגז מעושה.

מייקה מיד התחילה לצחוק, ואוסטן אחריה. "תשתמש בזה בחכמה" קרצה לו, וברחה לאוניברסיטה. הבלונדיני הביט בה מאחור עם חיוך ונכנס אחריה למתחם האוניברסיטה.

--

בסיום הלימודים. יצא אוסטן מחוץ לאוניברסיטה. הוא ראה את מייקה מחכה לו. בדיוק כשבא לכיוונה, ראה בחורה מתקרבת אליה ואומרת לה משהו, כחולת העיניים הביטה בה בבלבול, וכשראתה את אוסטן בזווית עיניה, הצביעה עליו, ונופפה לו בידה.

הבחורה מיד הסתובבה, שיערה היה בלונדיני ואף יותר בהיר משל אוסטן, נוטה יותר לגוון הלבן. היא הביטה בו, וכשקלטה שהוא מסתכל עליהן הסמיקה מיד, והפנתה את ראשה לרצפה. הבלונדיני הסתכל על מייקה  בבלבול והתקדם אליהן.

הייי זה  הפרק השניייי, עשיתי אותו ממש קצת יותר ארוך. סך הכל 37 מילים יותר XD. היה כיף לכתוב אותו מקווה שתאהבו!!

אוהבת אתכם :)))) שיראל 3>

הפרידה ששינתה את חייWhere stories live. Discover now