Egy új kezdet
A napok megint lassan peregtek. A sütis beszélgetésüket nem egy és nem is kettő követte. Minden nap találtak arra alkalmat, hogy váltsanak pár szót. Ha másért nem, hogy hallják egymás hangját, amit nagyon is szerettek. Egy nap azonban nem sikerült összefutniuk, mert mind a kettőjüknek sűrű volt az aznap, így Dennis, hogy ne mulassza el a szép mosolyt ismét, új helyet keresett magának az íráshoz. Dennis írt, amennyit csak tudott. Az eredeti terve, hogy egy bonyodalmakkal teli drámát ír, lassan a feledésbe merült. Az új helyzet, a remény, hogy talán van új lehetőségük: felvillanyozta. Ujjai alatt csak úgy kattogott a billentyűzet, agyában a gondolatok egymást kergették. Mindent írásban akart látni, minden rezzenését ki szerette volna adni. Akarta, hogy mindenki tudja mit érez, hogy amit a sorok mesélnek az valós és izgi. Bármilyen ijesztő is a valóság, vannak benne néha szép dolgok, amelyekért megéri küzdeni. Írt és írt. Nem figyelte az órát. Azt sem, hogyan változik kinn az időjárás. Letelepedett ölében a laptoppal az ajtó mellé, amit résnyire nyitva hagyott, hogy hallja az imádott lépteket. Az egyetlen volt, ami ki tudta rángatni gondolataiból. Az sem érdekelte, hogy Lizzy harsányan nevet a helyről, amit választott magának az íráshoz. Ahogy felhangzottak a lépések, letette a gépet és kilépett a folyosóra. Először megfordult a fejében, hogy ijesztő, amit csinál, de a másik arcán azonnal látta, hogy örül ennek. Olvasta róla a cikkeket, az instán a bejegyzéseit. Még mindig nagy volt a hírverés körülötte, de már nem érdekelte. Elmúltak azok az idők, mikor a vaku kattanástól megrémült. Nem az a fiú volt már, mint azon az ebéden vagy a könyvesboltban, a kávézóról nem is beszélve. Úgy érezte, hogy felnőtt a helyzethez és szerette volna, ha a másik is észreveszi ezt. Gondosan kutakodott a neten két fejezet megírása között, hogy hová is csábítsa el a másik férfit. Hangulatos randevút akart, bár tudta, hogy bárhová is mennek, magában hordozza a helyzet a lehetőséget, hogy valamelyik rajongó belerondít az alkalmukba. Azonban vágyott rá. Akarta a találkozót. Szeretett volna együtt vacsorázni szerelmével. Kézen fogva sétálni a hideg, deres parkban, majd a zöldellő fák alatt is, hosszú útra tervezett vele. Annyira, hogy romantikus énje előtérbe került. Esküvőre vágyott, de csak is vele. Egy boldog véget, ami nem csak a könyvek szereplőinek jár.
Végül egy csendes, fűtött kerthelyiséggel rendelkező, tóparti éttermet választott. Kicsi volt, eldugott, de a képek alapján gyönyörű bármelyik évszakban. Nyáron ezer színben pompázik, ősszel a falevelek hintik be rozsda színű leveleikkel. Télen a dér csipkedi a plexiüveget és a fákat, míg tavasszal a ritkásra nyitott ablakokon át árad be a kikelet. Foglalt egy asztalt kintre. Kérte, hogy az egyik falat húzzák majd fel és biztosítsanak fűtőtestet. Bármit megadott volna egy tökéletes estéért, ami neki is az első lesz. Mikor sikerült elintéznie mindent, leült rajzolni. Ezer éve nem fogott ecsetet és festéket, de most a meghívót maga akarta elkészíteni, amivel nagyon megörvendeztette a másikat.
Timonak rengeteget kellett rohannia, intézkednie, de igyekezett mindig úgy haza érni, hogy láthassa a másikat. A szőke férfi a folyosón várta, majd invitálására lakásába lépett. A múltról nem beszéltek, a jelenről annál többet. A volt modell elmesélte mennyi felkérése van, és bármilyen nehéz is, kénytelen szelektálni, amit kerülni akart. Nem anyagi oldalról tette ezt, hanem hogy mi illik bele a cég imagebe és mi nem. Minden projektnek igyekezett helyet találni, felhasználva kapcsolatait.
Dennis érdeklődve hallgatta, bármiről mesélhetett volna a másik, akkor is figyel, mert ő volt az, aki beszélt. Mikor elfogyott az aznapi mese, ő mondta el, hogy mire haladt. Pár részletet elmesélt, aminek nyomán a modell nagyokat nevetett. Imádta hallgatni a hangját, így a könyve egyre inkább egy romantikus, hétköznapi életet feldolgozó regény lett. Részleteket oszthatott meg, a rajongói imádták ezt. Egyetértettek abban, hogy nem mindig a konfliktus adja a történetek érdekességet.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Címlapsztori /Befejezett/
Любовные романыKét különböző ember, két különböző élet. Az egyik híres, a másik a névtelenség hétköznapjait éli. Egy napon azonban útjaik keresztezik egymást, felvillanó vakuk fényeivel kísérve. Egy pillantás, egy mondat, mindez elég, hogy érzések szökkenjenek szá...