5-

124 24 26
                                    

Hiç mi okunmaz yaa off

***

"Benden istediği bir insan." Diyerek yanıtladı Felix'in sorusunu.

Hyunjin iç çekerek arabayı çalıştırdı, yol boyunca ne Hyunjin ne de Felix konuşmuştu saat 05.00'e geliyordu neredeyse Felixi kapının önüne kadar bıraktı kapıyı açan Olivia olduğu için direk onunla konuştu.
"Bundan sonra dış kapı cam vs kapatıp kitlersin arahtarıda sende dursun yoksa abin kendi başına bela açaçak." Diyip gitti evine.

Sabah okul için giderken Jihyo yine yanındaydı Jihyo da gece Felix'in onu takip ettiğini azda olsa görmüş olsa gerek hemen sordu "Felix seni takip ediyordu farkettin mi?"

"Farketmez olsaydım daha iyiydi, başıma bela açacak bi tip gibi görünüyor."

"Nerden çıkıp geldilerse zaten Avusturalya nelerine yetmedi acaba?"

"Neyse boşver."

Yola çıkmışlardı. Jihyo ile aynı bölümdelerdi bu yüzden beraber gidiyorlardı her zaman.

***

Hyunjin resim odasında tuvaline resim çizerken aniden zil çaldı. kapıya gittiğinde ise karşısına çıkan kişi ise komşusu Lee Felix'di.

İçeri geçtiklerinde Hyunjin'in üzerinde boya vardı ama takmadı.

"Bir sorun mu var?"

"Hayır, ben özür dilemek için heldim geçen ki olay yüzünden."

"Sorun değil sadece bir daha yapma seni izleyen biri daha vardı seni yakalasaydı eğer onların elindeydin şuan. Yani beni takip etme ve dikkatli ol."

"Dikkat ederim."

Bir kaç saniyelik sessizlik oluşması ardından Felix tekrardan konuştu.

"Bir şey için daha geldim."

"Neymiş?"

"Tıp üniversitesi nerede biliyor musun? Bugün aradım bulamadım da."

"Evet, biliyorum sorsaydın keşke sabah."

"Okulun vardı gelince söylemek istedim."

"Sağol düşüncen için, yarın sabah saat 09.00'da çık ben seni götürürüm."

"Teşekkürler."

***

Sabah beraber yoka çıktılar. Felix sürekli konu açmak istiyordu Hyunjin'le kaynaşmak istiyordu ama Hyunjin çok soğuk davranıyordu.

Arabada yine konu açmaya çalıştı.

"Neden böyle bir işe bulaştın?"

"Sence herkes öylece durup olayları izlese daha mı iyi olur?"

"Hayır tabii ki."

"Bende bu yüzden bu işlere bulaşıyorum. Herkes öylece durup izlerse ülkede kadın kalmaz."

"Haklısın."

Secrets - HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin