6-

102 22 6
                                    

Bu tarz fotoğraflar çok hoşuma gidiyorr

Oy verin askolarım

*arayan: Jihyo^*

"Efendim?"

"Ne yapıyorsun?"

"Yatıyordum saat sabahın 6sı olduğu için"

"Tamam uyan iste simdi"

"Uyandırdın ya"

"Of tamam sus bak ne dicem"

"Ne dicen?"

"Ben başkomiser Changbin sunbae ile konusuyordum.."

"Eee"

"Beni göreve alacakmış senin sınavın hakkında da staja girebilirmişsin artık önümüzdeki ay başlıcakmışsın, ama şimdi söylemek istemediler sana süpriz olsun istediler sanırkm ama ben bozdumm!"

"NE CİDDİ NİSİN SEN!?"

"Gayet ciddiyimm"

"Söylediğin için çok tesekkürler sunbae"

"Bu günleri de mi görecektim ağlatıcaksın beni"

"Bundan sonra böyle artık polissinn"

"AY EVET!"

"Tamam yeter heycanlandık kutlamak için bişiler mi yapsak?"

"Olurr önce bowling e gidelim, sonra da konser ne dersin?"

"Çok iyi olur derim."

"Saat 1. De çıkalım sana uyar mı?"

"Uyar"

"Tamam öyleyse görüşürüz"

"Görüşürüz"

Hyunjin telefonu komidinin üzerine koyup evi düzeltip temizlik yaptıktan sonra mezarlığa doğru koyuldu.

"Mina, miniğim umarım iyisindir orada. Sonunda iyice yaklaşıyor vakit, stajım yaklaşıyor gün geçtikçe daha da yaklaşıcak ve o gün geldiğinde onunla ödeyeşeğim. Emin ol senin intikamını almadan ne ben ölürüm ne o pislik. Güveniyorsundur umarım bana.. O gün güvenini boşa çıkartmıştım, hayatımın en büyük hatasıydı benim suçumdu. Bana güvendin ve ben senin güvenini boşa çıkarttım. Gerçekten çok iğrenç bir insanım değil mi? Ve bunun üzerine staj için kutlamaya gideceğim. Umarım benden nefret etmiyorsundur çünkü gerçekten çabalıyorum yukarıdan izliyorsan gör bu çabamı. Seni seviyorum görüşürüz tekrar geleceğim."

Her gittiğinde böyle içini dökerdi Hyunjin mina onun sırdaşıydı, her zaman öyleydi mezarda olsa bile.

Eve dönüp arabasını parkettikten sonra markete bir kaç ev ihtiyacı için gidiyorken Felix ile karşılaştı tekrar.

Marketten çıkana kadar konuşmadıkar Felix önden çıkıp evine yürürken Hyunjin arkasından ona yetişti.

"Cevap vereceğim."

Secrets - HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin